• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt je vergist, hij rent weg voor een hond achter jou, en zodra jij erachter komt ren je ook weg. Hij trekt je uiteindelijk de bosjes in, om je te redden, maar zegt dan gelijk ook maar dat hij al heel lang iets voor je voelt.

    Je zit in de examen, en krijgt een blackout.


    we were always meant to say goodbye.

    Je ontdekt dat je het verkeerde examen hebt en dan krijg je een ander examen waarvan je de vragen wel weet!

    Je computer maakt allemaal rare geluiden als je typt en dan is plotseling je scherm zwart en werkt niks meer!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    dan verschijnt er plots een videobericht van je crush die je mee uitvraagt om eerst je computer te fixen.

    AnnaLynne mcCord heeft Kellan Lutz bedrogen en hij laat me niet zijn kamer binne om hem te troosten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je trapt de deur in en hij is zo onder de indruk dat hij je spontaan begint te zoenen (krul)

    Je bent zat en je moeder komt plots je kamer binnen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je grijpt naar wodka en begint samen met je dronkemansliedjes te zingen uit "de helaasheid der dingen"

    ik ken kenneth vanbaeden, nananananaann!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    en opeens ken je hem niet meer xD


    ik liep naar huis in de sneeuw. het is -7 en ik moet 7.5 kilomet lopen naar huis omdat de bussen niet rijden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je vader komt je met de auto halen (H)

    Je zit midden in een verlaten bos,het is donker,en ineens valt je ketting van je fiets. Je bent zelf te loemp om hem erop te zetten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    er komt een knappe jongen voorbij die je helpt


    Je hebt een onvoldoende voor Frans
    als je pa dat ziet slaagt hij je het ziekenhuis in


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Gelukkig kun jue simpel van een 3 een 8 maken!

    Al je onderbroeken zijn vies je je zegt het tegen je tante waar je logeert! Je tante stuurt je boos zonder onderbroek het huis uit! Daar sta je dan, in je BH en topje meer niet. Je raakt in paniek! En dan zie je dat je crush om de hoek komt gelopen. Hij ziet je in je topje op de deur rammen en lacht je vierkant uit! Ook zijn vrienden zien je en lachen mee!
    Jaja red je hier maar eens uit!

    lachend kijk je ze aan.‘het is voor een fotoshoot hoor, alleen de voordeur viel dicht.. en nu kom ik er niet meer in.’ ze kijken even raar en lopen dan weg.

    je zit met iemand te zoenen terwijl je vriendje/in er naast staat zonder dat je het door hebt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 16:03 ]


    Life is a beautiful struggle

    je kijkt even goed uit je ooghoeken maar het blijkt gewoon een boom te zijn XD.

    Je hebt een 10 voor je proefwerk.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    maar er word een 10+ van gemaakt, vanwege goed gedrag.

    je steekt een sigaret op zonder dat je mag roken, en je word betrapt door je ouders die naast je staan.


    Life is a beautiful struggle

    opeens vallen ze flauw en ze denken dat ze gedroomd hebben :')


    ik kom op school en we hebben een repetsie die 6 x mee teld en ik heb niet geleerd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De leraar is de repetitie kwijt dus kan hem niet geven.

    Je moet naar stage in een andere stad maar de bus komt niet. 8D


    Your make-up is terrible

    Gelukkig is je vader zo lief om je te brengen!

    Je zit op de wc op school. Je staat op en doet je tas. Opeens vallen al je boeken uit je tas in de wc!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.