• De stelling van vandaag luidt:
    Er mag alleen Nederlands worden gesproken op school (tenzij een les van een andere taal).

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Waarom dat nu weer?


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ja. We wonen niet voor niets in Nederland. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Iedereen moet zich maar aanpassen aan het land. Dat moeten wij ook altijd dus dat mag de rest nu ook eens gaan leren.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 0:40 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat spreekt toch vanzelf?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 7:14 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mee eens. Turkse mensen gaan soms ook turks praten, maar hallo, we zijn in Nederland! Dan vind ik dat je ook wel Nederlands moet spreken op school.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, tenzij je tweetalig doet dan krijg je alle lessen in het engels.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 7:05 ]

    Stripe schreef:
    Ja. We wonen niet voor niets in Nederland. (:


    Agree.
    @ Yukari: Er staat ook in de stelling: Tenzij een les van een andere taal.
    Daar valt TTO ook onder.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Springfield schreef:
    Iedereen moet zich maar aanpassen aan het land. Dat moeten wij ook altijd dus dat mag de rest nu ook eens gaan leren.


    Hope goes lost but never dies.

    Boeien. Soms vind ik het grappig om Spaans te praten, maar ik zit toch niet op school dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    nee ik doe een twee talig onderwijs school, alle lessen zijn daar in het engels. behalve nerderlands en frans. dan is het een beetje stom als we weer allemaal nederlands moeten praten. (puh)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    nee ik doe een twee talig onderwijs school, alle lessen zijn daar in het engels. behalve nerderlands en frans. dan is het een beetje stom als we weer allemaal nederlands moeten praten. (puh)

    Leer lezen. Er staat: tenzij les van een andere taal. Dat geld dus ook voor TTO.

    Anyways, ik ben het er wel mee eens. Ik vind het prima als mensen in hun vrije tijd of thuis een andere taal praten, maar op school hoor je gewoon Nederlands te spreken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet mee eens.


    Life is hard and then we die

    Erised schreef:
    (...)
    Leer lezen. Er staat: tenzij les van een andere taal. Dat geld dus ook voor TTO.

    Anyways, ik ben het er wel mee eens. Ik vind het prima als mensen in hun vrije tijd of thuis een andere taal praten, maar op school hoor je gewoon Nederlands te spreken.
    Hihi, nee, dat bedoelt ze niet. Bij TTO zijn vakken als Wiskunde, Aardrijkskunde etc. ook in het Engels. Dat zijn dus geen andere talen en dus zouden die dan ook in het Nederlands gesproken moeten worden. Dan is het hele principe van TTO dus verdwenen :P


    Life is hard and then we die

    oneens

    wat maakt het uit


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihi, nee, dat bedoelt ze niet. Bij TTO zijn vakken als Wiskunde, Aardrijkskunde etc. ook in het Engels. Dat zijn dus geen andere talen en dus zouden die dan ook in het Nederlands gesproken moeten worden. Dan is het hele principe van TTO dus verdwenen :P

    Jah, maar ik bedoel dat TTO in het Engels hoort, dus heb je les in een andere taal, dus geld de stelling dan niet (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg