• De stelling van vandaag luidt:
    Er mag alleen Nederlands worden gesproken op school (tenzij een les van een andere taal).

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    no shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens.


    --

    Ability schreef:
    Dat spreekt toch vanzelf?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens...
    als je anders in je eigen taal begint te praten, zal je veel moeilijker de taal onder de knie krijgen die ze in Belgie en Nederland spreken :)
    In onze klas zitten 5 Poolse meisjes, ze spreken elke les in hun taal, maar denk je ook maar dat ze nederlands vlot kunnen spreken?
    Ok, nederlands is niet makkelijk om te leren als buitenlander, maar het is wel wat vreemd als je al 8 jaar in een nederlandstalig land woont en amper nederlands kan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit op een engelse opleiding dus geen nederlands (:


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    logies toch?
    Behalve die international universiteit opleidingen,dat vind ik iets anders maar op middelbare scholen wel ja.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 22:12 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meth schreef:
    Oneens. Waarom dat nu weer?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens. Ik doe TTO en spreek bijna nooit écht Nederlands tijdens de meeste vakken.


    Your call, Detective Shinypants.

    Eens. Als je zozeer Frans wilt spreken op school, moet je je niet begeven op een Nederlandstalige school.


    Only losers can act the way you do

    ik vind dat ook =)
    zeker hier in vlaanderen zitten we met zo'n taalprobleem dat zo toch al íets (niet veel) zou worden verholpen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Springfield schreef:
    Iedereen moet zich maar aanpassen aan het land. Dat moeten wij ook altijd dus dat mag de rest nu ook eens gaan leren.


    Militat omnis amans

    Mee eens. Dit is Nederland, dan moet er ook Nederlands gepraat worden.


    Més que un club.

    Oneens.
    Nederlands is eigenlijk best wel een rottaal...
    Teveel grammatica >.<'


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3