• Osama speelt helemaal geen verstoppertje in de bergen zoals lang gedacht (:

    (Novum/AP) - Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, houdt zich op in het noordwesten van Pakistan. Ook Bin Ladens tweede man, Ayman al-Zawahiri, heeft zich in het Pakistaanse grensgebied met Afghanistan verschanst. De twee wonen in gewone huizen. Dit meldt de zender CNN op basis van uitspraken van een bron binnen de NAVO.

    Bin Laden en Al-Zawahiri wonen apart, maar niet ver weg van elkaar. Ze wonen aardig comfortabel. Ze huizen echt niet in een hol, zo liet de bron weten. Het tweetal zou de afgelopen jaren regelmatig van locatie zijn gewisseld binnen een gebied van enkele honderden vierkante kilometers.

    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst. Deze laatste aantijging is vaker geuit, maar altijd door de Pakistaanse autoriteiten met klem ontkend.


    bron

    Dus.. waar wachten ze op?
    edit: en met tweede man bedoelen ze niet dat hij gay is ofzo xD Tweede man betekent dat hij recht achter Bin Laden komt als het gaat om de macht en het leiderschap. Geloof ik ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:12 ]


    ars moriendi

    Ik dacht idd dat hij in een grot ofzo leefde :'D

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik lees dat artikel echt wel een keer goed door voordat ik em hier post hoor -_- Dit meldt de zender CNN op basis van uitspraken van een bron binnen de NAVO. Dus jij trekt de NAVO in twijfel? Ik heb zo'n vermoeden dat de fakking NAVO wel bron genoeg is, hoor.

    Oh en ik spoor wel, hoor. Val mij der niet op aan alleen omdat jij een andere mening hebt en je me nieteens kent. -_-

    Jonge, dat de NAVO dat zegt betekent ook niet dat ze gelijk hebben hoor. Hun weten ook niet álles. En hjb man, jij zegt toch ook dat die mensen daar niet sporen omdat ze hem 'helpen', terwijl jij hun niet kent. lol.


    I'm sexy.

    ENTERHOTNAME schreef:
    (...)
    Jonge, dat de NAVO dat zegt betekent ook niet dat ze gelijk hebben hoor. Hun weten ook niet álles. En hjb man, jij zegt toch ook dat die mensen daar niet sporen omdat ze hem 'helpen', terwijl jij hun niet kent. lol.

    -zucht- Ja, dat gaan ze de hele wereld over verkondigen als ze dat niet zeker weten. Sure. Natuurlijk. -_- Denk is na man.
    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst.
    Le.
    Zen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 9:15 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    -zucht- Ja, dat gaan ze de hele wereld over verkondigen als ze dat niet zeker weten. Sure. Natuurlijk. -_- Denk is na man.
    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst.
    Le.
    Zen.


    je kan ook lezen aan elkaar schrijven hoor. zo dom is hij nou ook weer niet.


    Smiling but close to tears.

    Kuyt schreef:
    (...)
    -zucht- Ja, dat gaan ze de hele wereld over verkondigen als ze dat niet zeker weten. Sure. Natuurlijk. -_- Denk is na man.
    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst.
    Le.
    Zen.

    Leer zelf lezen. Dat is alsnog volgens de NAVO dan hoor noob. En ik denk na, overduidelijk beter dan jij dat doet want ik weet niet voor jou hoor, maar eerst zeiden ze ook dat Bin Laden dood is, en al die shit. En onder die lokale bevolking zitten ook kinderen, en familie van andere mensen. Die kan je niet zomaar afmaken omdat de NAVO vertelt dat hun Bin Laden hebben geholpen. En áls ze hun 'beschermen' kan dat ook zijn doordat Bin Laden en die ander hun mss bedreigen en al.


    I'm sexy.

    ENTERHOTNAME schreef:
    (...)
    Leer zelf lezen. Dat is alsnog volgens de NAVO dan hoor noob. En ik denk na, overduidelijk beter dan jij dat doet want ik weet niet voor jou hoor, maar eerst zeiden ze ook dat Bin Laden dood is, en al die shit. En onder die lokale bevolking zitten ook kinderen, en familie van andere mensen. Die kan je niet zomaar afmaken omdat de NAVO vertelt dat hun Bin Laden hebben geholpen. En áls ze hun 'beschermen' kan dat ook zijn doordat Bin Laden en die ander hun mss bedreigen en al.

    Oh sorry dat ik zo'n "noob" ben. :') My god.
    Jonge, ik denk ervan wat IK vind en jij denkt ervan wat JIJ vind. En oh? Wanneer zeiden ze dan dat Bin Laden dood was? Ze zeiden dat hij MOGELIJK dood kon zijn en ze zeggen echt niet bij het eerste het beste dorpje "joh, misschien zittie hier, laten we maar zeggen dattie hier zit".
    Maargoed, wat weet zo'n "noob" als ik er nou van. Een stuk minder dan zo'n denkertje als jij. (flower)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oh sorry dat ik zo'n "noob" ben. :') My god.
    Jonge, ik denk ervan wat IK vind en jij denkt ervan wat JIJ vind. En oh? Wanneer zeiden ze dan dat Bin Laden dood was? Ze zeiden dat hij MOGELIJK dood kon zijn en ze zeggen echt niet bij het eerste het beste dorpje "joh, misschien zittie hier, laten we maar zeggen dattie hier zit".
    Maargoed, wat weet zo'n "noob" als ik er nou van. Een stuk minder dan zo'n denkertje als jij. (flower)

    Er was ook een periode waarin ze 'zeker' wisten dat hij dood was hoor. En ja, dat laatste ben ik met je eens, goed dat je dat ook eindelijk in ziet. (krul)


    I'm sexy.

    Toen ik de titel las, dacht ik dat het om een oplader ging ofzo...:S


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    xTwilicious schreef:
    Toen ik de titel las, dacht ik dat het om een oplader ging ofzo...:S

    ="D
    Had ook gekund!


    ars moriendi

    xTwilicious schreef:
    Toen ik de titel las, dacht ik dat het om een oplader ging ofzo...:S


    Ik dacht dat eerst ook :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'