• Ik heb twee weken geleden toetsweek/schoolexamens gehad en nu kunnen we dus een vak herkansen. Ik zit nog erg te twijfelen, want mijn laagste cijfer is een 7.1 voor Nederlands. Het zou leuker zijn als ik die wat hoger opkrik, maar aan de ene kant is het ook weer zonde van mijn tijd?
    Wat vinden jullie? Zal ik 'm herkansen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    reyon schreef:
    Als je denkt dat je beter kunt,zou ik dat doen,want dan heb je nog een reserve voor als je zwaar buist voor dat vak,maar anders niet (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    what the hell , niet herkansen zou ik zeggen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik snap je helemaal...mijn laagste cijfers zijn 2 6,9...en ik ben ook aan het nadenken of ik er 1 van herkans...bij ons op het wessel gelden dezelfde regels qua se's...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Magikal schreef:
    JE LAAGSTE CIJFER IS EEN 7.1 O.O
    Meid, waarom klaag je überhaupt?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik zou niet herkansen, ik zou de volgende keer gewoon nòg harder studeren (:
    Ik bedoel, een 7.1 is echt goed, dus zou ik er zelf écht geen moeite meer in steken om een hoger cijfer te krijgen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als je wil kijken of je het hoger kan maken, moet je het zeker doen. (:
    Maar gozer, hoe doe je dat een 7,1 als laagste cijfer? o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ramsey schreef:
    Ik zou het herkansen (: Maar dat komt ik mag me herkansingen niet opsparen, en ik vind het dan zonde om niets met die kans te doen.


    Hope goes lost but never dies.

    Soulsavers schreef:
    Als je wil kijken of je het hoger kan maken, moet je het zeker doen. (:
    Maar gozer, hoe doe je dat een 7,1 als laagste cijfer? o-o
    Leren? ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    serieus 7.1 mijn laagste cijfer is een 4.3 waar klaag je over tijdverspilling tenzij je verder wil in nderlands dan misschien een kansje wagen


    you smile because i'm different i smile because you're all the same

    Het ligt eraan.
    Heb je veel cijfer die (afgerond) een 8 zijn? Als de rest van je cijfer wel een 8 of hoger zijn, dan zou ik het doen. Maar anders niet.
    En kan je die herkansing nog opsparen? Als je die later mag gebruiken, dan kan je dat ook doen zodat je die later nog kan gebruiken. Anders zou ik het sowieso doen. Het is een leuk kans :')
    Alvast veel succes als je gaat herkansen(flower)


    To live would be an awfully big adventure