• Tegenwoordig zie ik iedereen op mijn school zwarte nagellak dragen! En dat terwijl ik dat helemaal niet bij hun stijl vind passen. Zelf draag ik het ook, maar ik draag er dan gothickleren enzo bij. Wat vinden jullie van zwarte nagellak?

    Beetje onzinnig onderwerp, I know.


    Edit: Ik bedoel niet dat ik het alleen bij gothickleren vind passen, maar bij sommige kleding vind ik het gewoon niet passen. Dat is hoe ik het stukje hierboven eigenlijk bedoelde. Dit is gewoon mijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:26 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het mooi, dat hoort echt niet bij een bepaalde stijl. Zwart is gewoon een kleur die overal bij past :')


    -

    Ik vind zwarte nagellak eigenlijk wel mooi.


    Some people make the world special just by being in it

    Hm, ik zelf draag het niet, maar als je kleurrijke kleren erbij aanhebt vind ik het mooi.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tsja, zo kan je elke kleur wel in een hokje plaatsen.


    ars moriendi

    Je hoeft echt niet een bepaalde stijl te hebben om een bepaalde kleur nagellak te dragen hoor...


    Only losers can act the way you do

    Genius schreef:
    Ik vind het mooi, dat hoort echt niet bij een bepaalde stijl. Zwart is gewoon een kleur die overal bij past :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Somnium schreef:
    Je hoeft echt niet een bepaalde stijl te hebben om een bepaalde kleur nagellak te dragen hoor...


    Everything is worse without music.

    Najaaa het is hun keuze eah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mee eens. Maar ik denk hun willen stoer doen! Ze zijn vaak gewoon uit op aandacht. Enkel de mensen die het doen omdat ze er echt zichzelf bij voelen zijn real!
    Zwarte nagellak draag ik best vaak, maar dan doe ik er ook wat roze nagellak bij dat vind ik echt DE combinatie!

    Ik vind 't wel mooi x)
    Moeten ze zelf weten

    Ik vind nagellak lelijk ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hoeft geen gothic of emo te zijn om zwarte nagellak te kunnen dragen, kijk maar naar Lauren Conrad enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Somnium schreef:
    Je hoeft echt niet een bepaalde stijl te hebben om een bepaalde kleur nagellak te dragen hoor...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik hou serieus van nagelak (lees: geen huppel), maar ik bijt mijn nagels tot op de nagelriem af, dus dat heeft ook geen zin ;p
    En ik vind zwarte nagelak ook niet bij een bepaalde stijl passen, mijn zus is een kakker en die draagt dat ook.

    Parviainen schreef:
    Ik vind nagellak lelijk ;x
    Ja, dat ook. :'D


    Only losers can act the way you do