• Tegenwoordig zie ik iedereen op mijn school zwarte nagellak dragen! En dat terwijl ik dat helemaal niet bij hun stijl vind passen. Zelf draag ik het ook, maar ik draag er dan gothickleren enzo bij. Wat vinden jullie van zwarte nagellak?

    Beetje onzinnig onderwerp, I know.


    Edit: Ik bedoel niet dat ik het alleen bij gothickleren vind passen, maar bij sommige kleding vind ik het gewoon niet passen. Dat is hoe ik het stukje hierboven eigenlijk bedoelde. Dit is gewoon mijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:26 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Somnium schreef:
    Je hoeft echt niet een bepaalde stijl te hebben om een bepaalde kleur nagellak te dragen hoor...


    lost in confusion, like an illusion

    Zwart vloekt met niks.


    Food.

    ZACK schreef:
    Ik vind zwarte nagellak eigenlijk wel mooi.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind 't wel mooi. (krul)


    Smile and live.

    Je zou van een 'goth' niet verwachten dat diegene een bepaalde kleur nagellak met maar één bepaalde stijl associeert, maar goed.
    Zwarte nagellak is niet uitgevonden voor goths en emo's you know.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    beliebuuwr schreef:
    Ik vind 't wel mooi. (krul)

    ik heb zelf ook zwarte nagellak


    Shoganai i ne~

    Zwart is gewoon redelijk neutraal, kan iedereen wel hebben. Ik heb op het moment zwarte nagels, met allemaal witte stippen erop!:D


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het normaal.
    Mjaa moeten ze zelf weten of ze doen of nie,.


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Lool, ben vandaag bijna helemaal in het zwart gekleed, behalve m'n nagels :'D Ahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerlijk; ik vind het oeeeeerlelijk.
    Mensen NIET boos worden, jij vroeg het en ik geef me mening.

    Ik vind ´t wel mooi(A)


    26 - 02 - '16

    Ik vind zwarte nagellak niet mooi.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het mooi.
    Ik draag superveel nagellak. Soms lak ik ze wel 2x per week.
    Zowat iedereen staat met nagellak.
    Ik vind lippenstift erger x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Boeiend dat mensen zwarte nagellak dragen. Zo kun je elk kleurtje nagellak bij een bepaalde stijl gaan zetten. Zwart voor de gothics, grijs voor de emo's, wit voor de hippies, roze voor de kakkers, nude voor nudisten, rood voor de halve zolen en ga zo maar door.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik doe zelf nooit zwarte nagellak omdat mijn nagels dan helemaal verkleuren, en dat vind ik lelijk.

    Maar het hoeft niet bij een bepaalde stijl te passen hoor, je mag gewoon dragen wat je wilt.


    Hope goes lost but never dies.