• Tegenwoordig zie ik iedereen op mijn school zwarte nagellak dragen! En dat terwijl ik dat helemaal niet bij hun stijl vind passen. Zelf draag ik het ook, maar ik draag er dan gothickleren enzo bij. Wat vinden jullie van zwarte nagellak?

    Beetje onzinnig onderwerp, I know.


    Edit: Ik bedoel niet dat ik het alleen bij gothickleren vind passen, maar bij sommige kleding vind ik het gewoon niet passen. Dat is hoe ik het stukje hierboven eigenlijk bedoelde. Dit is gewoon mijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:26 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zowat mijn hele school draagt zwarte nagellak. Maar dat zijn dan ook allemaal van die emo-figuren. (Ga nu niet zeiken dat ik dat zeg, want dat is mijn mening.)
    Verder heb ik niks met zwarte nagellak, ik zou het zelf nooit dragen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Parviainen schreef:
    Ik vind nagellak lelijk ;x

    Alyssicious schreef:
    Ik vind zwarte nagellak eigenlijk wel mooi.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik draag ook zwarte nagellak, maar ben geen emo? (': Alsof je geen zwarte nagellak mag dragen als je geen emo/gothic bent.
    Ja, dan ga ik hen ook even vertellen dat ze geen gele op mogen doen, want dat zag ik laatst op school.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    van mij part doen ze het heb niks op tegen maar bij somege ziet het er echt niet uit

    ik heb me nagles ook zwart ik ben zo emo typ

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 23:35 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Alyssicious schreef:
    Ik vind zwarte nagellak eigenlijk wel mooi.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb nu zwarte nagellak op :-P en ligt eraan wie het draagt bij de ene vind ik het wel leuk staan maar bij de andere nie (:


    My heart is yours and so am I

    Ik draag het ook altijd!(yeah)Maar het hoort ook bij m'n look maar goed, ik vind het echt vet mooi als iemand het draagt


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Tja, ze mogen zelf weten wat voor kleur ze gebruiken, hoewel ik het niet heel mooi vind. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus, waarom vind iedereen dat gelijk weer gothic-achtig :')?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik vind nagellak mooi, en ik heb sowieso om de week wel een ander kleurtje, en ik heb ook wel eens zwart, maar dat heb ik dan als ik gewoon heel chic gekleed ga. (:


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    Ik vind het mooi, dat hoort echt niet bij een bepaalde stijl. Zwart is gewoon een kleur die overal bij past :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vindt dat iedereen het mag dragen je hoeft er niet persee gothic voor te zijn:D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Sinds wanneer moet je goth zijn om zwarte nagellak te dragen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik vind het mooi, het is een deel van mij xD maar ik erger me inderdaad aan als mensen het dragen waarbij het niet past...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.