• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    (...)

    In holland en belgie zijn 100 x meer fans he en als hun een singeer sessie houden hier gaat het echt fout! Okay ik blijf gewoon fan en ik gun het ze succes in amerika!<3


    Ik gun het ze ook! En volgens mij iedereen hier wel, zo ongeveer! Maar het is wel laag, dat we moeten stemmen om een signeersessie te krijgen.

    Maar je hebt wel een punt.


    -

    (...)


    Waar kondigen ze dat aan? / Staat het 'officieel'/Hebjehetgehoord?

    *justcurious*


    Het staat op hun engelse site.. :)


    -

    ik vind het een beetje nergens op slaan wt je nu lult.
    laat hun lekker blij zijn dat ze doorbreken in amerika. :S


    Ik ben ook blij voor ze, hoor. ><
    Maar het is gewoon ontzettend laag dat wij als europese fans op ze moeten stemmen om een signeersessie te krijgen. ='S


    -

    waarom denk je dat ik geen fan meer ben ?

    1 reden dr van is Dus deze omkoperij

    Pff Menn Ik ga Tog cker niet Stemmen Op Hun
    Omdat we dhan hun trouwste fan zijn,

    Pff Like I Care. Zoek dhan ma een lekker ander land Op Th :S

    Ma ik denk dat het het Meeste ligt aan Bill En Tom or,

    K denk dat Gustav En Georg hier niet zoveel over te zegge hebbe
    Maar ik zie het Bill zo doen Met zn arrogante kop(1000000x Sorry)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik stem lkkr tog niet,, Ik laat me egt niet omkopen hoar..en als er al een signeersessie komt is da meestal tog aan de andere kant vn waar ik woon,, se denke dat se alles kunnen maken omdat se beroemt sijn en al,,maar ik laat me egt neit omkopen door een stelletje kinders ,, Begrijp me neit verkeert,,ik lieft toho ,en ik bn nog steeds fan ,,maar se meoten niet gaan denken dat se alles kunnen doen en laten wat se willen ALLEEN omdat mensen hun naam kennen..[/mening]


    Crack a bottle

    (...)

    Ik ben ook blij voor ze, hoor. ><
    Maar het is gewoon ontzettend laag dat wij als europese fans op ze moeten stemmen om een signeersessie te krijgen. ='S


    Naja ,

    het is misschien ook om door te breken ,hé :).


    Btw in een Europeese Hoofdstad..

    De Europeese Hoofdstad is BRUSSEL Ö xD(zoek maar op google xD)

    Maar ik denk eerder dat het Berlijn of Parijs wordt xD


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    (...)Naja ,het is misschien ook om door te breken ,hé :).Btw in een Europeese Hoofdstad..De Europeese Hoofdstad is BRUSSEL Ö xD(zoek maar op google xD)Maar ik denk eerder dat het Berlijn of Parijs wordt xD


    Indd. XD

    Maar wij, als belgische/nederlandse fans hebben 1 nadeel: Onze landen zijn klein. ='[


    -

    (...)

    Indd. XD

    Maar wij, als belgische/nederlandse fans hebben 1 nadeel: Onze landen zijn klein. ='[


    Klein maar fijn,,
    Groot en idioot ..
    OEwh srry had ik sin in:P
    En ik deel je mening gwn fucking hard,,
    lees mijn eerdere reactie maar (A)


    Crack a bottle

    Ik heb net even er met me ouders er over gesproken en die vinden dat je zo geen dingen kan winnen of exstra fans kan krijgen. Het is gewoon niet normaal wat ze doen. Ze leven van ons. Als wij Nederland en België geen fans hadden waren hun niet ver gekomen en al helemaal niet in Amerika. Als huin niet beroemd waren geworden hadden hun gewoon met een normaal baantje moeten leven. Hadden ze geen dure dingen kunnen kopen. Ze moeten ons dankbaar zijn en ons niet afkraken om op hun te gaan stemmen. En dan ineens handtekeningen te gaan krijgen. Zo hoef ik niet eens handtekeningen. Volgens hun waren wij toch die goede landen waar hun zo blij mee waren. Dan hadden ze heus wel al een keer handtekeningen gegeven want Amerika heeft wel al handtekeningen gekregen. Ze moeten het maar weer laten zien dat ze van onze landen Houden. Als ik achter hun nieuwe adderes kom te weten ga ik ze met meer mensen die achter me staan een brief sturen. Als je mee doet stuur dat dan even in een pb.

    Xx.

    (...)

    Klein maar fijn,,
    Groot en idioot ..
    OEwh srry had ik sin in:P
    En ik deel je mening gwn fucking hard,,
    lees mijn eerdere reactie maar (A)



    Danke. :')

    Maar mensen zien ons als geen fans, alleen maar omdat wij onze mening geven. -.-'


    -

    Ik heb net even er met me ouders er over gesproken en die vinden dat je zo geen dingen kan winnen of exstra fans kan krijgen. Het is gewoon niet normaal wat ze doen. Ze leven van ons. Als wij Nederland en België geen fans hadden waren hun niet ver gekomen en al helemaal niet in Amerika. Als huin niet beroemd waren geworden hadden hun gewoon met een normaal baantje moeten leven. Hadden ze geen dure dingen kunnen kopen. Ze moeten ons dankbaar zijn en ons niet afkraken om op hun te gaan stemmen. En dan ineens handtekeningen te gaan krijgen. Zo hoef ik niet eens handtekeningen. Volgens hun waren wij toch die goede landen waar hun zo blij mee waren. Dan hadden ze heus wel al een keer handtekeningen gegeven want Amerika heeft wel al handtekeningen gekregen. Ze moeten het maar weer laten zien dat ze van onze landen Houden. Als ik achter hun nieuwe adderes kom te weten ga ik ze met meer mensen die achter me staan een brief sturen. Als je mee doet stuur dat dan even in een pb. Xx.


    Is een reactie op het forum ook goed? Ik doe mee in elk geval. :')

    Je hebt EXACT HELEMAAL gelijk.

    xoxo


    -

    (...)


    Danke. :')

    Maar mensen zien ons als geen fans, alleen maar omdat wij onze mening geven. -.-'


    Nee ,,Ik bn nu wel fan ,,maar ik bn nu duss zwaar dood aan het gaan,,duss dan someteen ben ik een dode fan..¬¬ Wie red mij bitte ..


    Crack a bottle

    en wiij durven tenminste onse mening bloot te geven ! dat maakt ons tog neit meteen geen fans meer..
    Of dode fan in mij geval .. WIE RED MIJ BITTE


    Crack a bottle

    Iedereen die mee doet zeg het even!!

    Maar ik ga nu op mijn andere account xTaraxTomx
    Dat jullie het weten. Als jullie meer weten van het adderes van Tom, Bill, Gustav of georg zeg het we moeten dringend actie onder nemen

    Waar heb je dat vandaan?
    En adôh, als we nu gaan janken van: Dit is omkoperij WEEEH! Vinden zij het alleen lachwekkend.