• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    Jaa sorry ;S
    Ik vind het ook kut!
    Het is idd door ONS - Europa, dat ze door gebroken zijn, en als wat behandelen ze ons nu?
    Ze zijn nog maar een tijdje bekend in Amerika, en ze houden daar al signeersessie, terwijl ze in België - Nederland al 1jaar bekend zijn. Hebben ze hier al signeersessie gehouden? Neee!
    En nu moeten ze eerst een award winenn, eer ze dat wel doen? Hallo? Betekenen we dan zo weinig voor hun? Ok, ik gun hun succes in Amerika, maar waarom ons zo behandelen? ;S
    Ik kan me nu rot gaan stemmen, en dan te horen krijgen dat ze in Denemarken een signeersessie gaan houden.. of ergens waar ik niet heen mag! Naar Nederland, Frankrijk en Duitsland zou ik nog mogen, maar niet verder dan dat, toch niet voor HUN!
    Ik ben speciaal voor hun naar Parijs geweest.. Ik heb al vanalles gekocht..concerttickets, t-shirts, beer voor op het podium te gooien - die ze naar het schijnt niet eens mee hebben genomen-.
    Hallo? I'm done ;S
    Ik ben het beu, maar dan ook kotsbeu. Ik kan me nu we voorstellen dat mensen boos op me zijn van wat ik zeg, of het niet met me eens zijn. Maar het is mijn mening. Ik blijf wel fan.
    Maar; kijk eens op hun site..de meeste dingens zijn om op hun te stemmen. Ik ben bang dat ze op den duur té veel eigendunk gaan krijgen, en door Amerika aan de drugs gaan zitten. Die Amerikanen hebben volgens mij een slechte invloed op hun ;S
    En naar het schijnt zijn het geen engeltjes van fans..

    Nouja.. Sorry als dit berichtje lang is, maar je wou onze mening weten. <3
    Btw; het is gewoon omkoperij ;S
    Wil ik nog wat zeggen :$ ; er zijn veel fans dat geen fan meer zijn omwille Amerika ;S


    In holland en belgie zijn 100 x meer fans he en als hun een singeer sessie houden hier gaat het echt fout! Okay ik blijf gewoon fan en ik gun het ze succes in amerika!<3


    I do not hook up.

    (...)

    In holland en belgie zijn 100 x meer fans he en als hun een singeer sessie houden hier gaat het echt fout! Okay ik blijf gewoon fan en ik gun het ze succes in amerika!<3

    dream on! in amerika zijn nu al egt wel meer fans.. heb je ooit gekeken hoe klein wij zijn vergleken met amerika? alleen new york heeft al meer inwoners dan NL..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    In holland en belgie zijn 100 x meer fans he en als hun een singeer sessie houden hier gaat het echt fout! Okay ik blijf gewoon fan en ik gun het ze succes in amerika!<3


    Omdat ik mezelf niet kan weerhouden om te antwoorden ^^; dat kan het evengoed op een concert mislopen ;S
    En Nederlandse en Belgische fans zijn belange niet zo erg als de Amerikaanse fans naar het schijnt. Maar bon, ieder zijn eigen mening ;)


    -

    HAHAHHAH XD En Nederland is natuurlijk weer het kleinste land. Dat is vals.


    blame the bully.

    (...)

    Omdat ik mezelf niet kan weerhouden om te antwoorden ^^; dat kan het evengoed op een concert mislopen ;S
    En Nederlandse en Belgische fans zijn belange niet zo erg als de Amerikaanse fans naar het schijnt. Maar bon, ieder zijn eigen mening ;)

    dat geloof ik niet.. dat amerikaanse fans hysterischer zijn! in europa mag je veel meer dan daar..


    Je moet worden wie je bent.

    Joh het is waarschijnlijk alleen maar een dikke roddel, waar maak je je zo druk om?

    HAHAHHAH XD En Nederland is natuurlijk weer het kleinste land. Dat is vals.

    jaa! whahah eigenlijk wel grappigxD BEDANKT op een of andere manier heb jij mij weer aan het lachen gemaaktxD


    Je moet worden wie je bent.

    Joh het is waarschijnlijk alleen maar een dikke roddel, waar maak je je zo druk om?

    het is geen roddel.. maar boeiend je moet je idd niet druk maken want die sessi komt toch niet hier.


    Je moet worden wie je bent.

    HAHAHHAH XD En Nederland is natuurlijk weer het kleinste land. Dat is vals.


    Neen dat is België ^^


    -

    Joh het is waarschijnlijk alleen maar een dikke roddel, waar maak je je zo druk om?

    Het staat op hun site -_-'


    -

    (...)

    Neen dat is België ^^

    Sorry, ik bekeek het vanuit mijn eigen persectief. Maar zover ik weet is Nederland kleiner als België. o_O


    blame the bully.

    (...)
    jaa! whahah eigenlijk wel grappigxD BEDANKT op een of andere manier heb jij mij weer aan het lachen gemaaktxD

    Ik meen het hoor. Maar ik weet niet, als het in Nederland zou worden gehouden, worden die jongentjes afgeslacht, dat wordt dan toch niet leuk. Ik kan er wel om lachen.


    blame the bully.

    We meoten gewoon met Heel Europa een weekje ofzo géén fan meer van hun zijn. En dan bedoel ik héél Europa. Dan komen ze mss terug?? [á] [/Fantasie]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Sorry, ik bekeek het vanuit mijn eigen persectief. Maar zover ik weet is Nederland kleiner als België. o_O


    belgie is kleiner dan nederland maar het kleinste land is Luxemburg xD


    As If You'll Ever Love Me

    We meoten gewoon met Heel Europa een weekje ofzo géén fan meer van hun zijn. En dan bedoel ik héél Europa. Dan komen ze mss terug?? [á] [/Fantasie]


    je hebt wel gelijk maar hoe gaat dat lukken :P


    As If You'll Ever Love Me