• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    We meoten gewoon met Heel Europa een weekje ofzo géén fan meer van hun zijn. En dan bedoel ik héél Europa. Dan komen ze mss terug?? [á] [/Fantasie]

    dat is gemeen.. dat zou ik dus egt niet pikke(als ik th was)!


    Je moet worden wie je bent.

    Hahaha
    ik
    haalde
    het
    zo
    ie
    zo
    niet
    in
    mijnhoofd
    om
    op
    ze
    te
    gaan
    stemmen

    ^^ sorry,

    stelletje fcukers zijn het!
    *welontzettendlekkere XD *

    (...)

    belgie is kleiner dan nederland maar het kleinste land is Luxemburg xD

    Je bedoelt qua mensen zeker? De oppervlakte van België is toch kleiner? En ja, Luxemburg is nog kleiner, maar ik dacht alleen even aan Nederland, best lullig. :'D


    blame the bully.

    We meoten gewoon met Heel Europa een weekje ofzo géén fan meer van hun zijn. En dan bedoel ik héél Europa. Dan komen ze mss terug?? [á] [/Fantasie]


    Komaan dat gaan we toch echt niét doen? Ik doe allesinds niet mee. Het is smerig ;S


    -

    Aan de andere kant, ook al zegt misschien het meer-en-deel xD "Ikganietstemmen".. of ze zijn kansloos met die actie's...

    Toch zul je zien, dat ontzettend veel landen zullen stemmen..

    achja..

    (...)
    dat is gemeen.. dat zou ik dus egt niet pikke(als ik th was)!

    Okay wij lijken zo'n beetje samen met LOLLIPOPX3 erbij wel de enige fans die het onseens zijn met dit he?:S


    I do not hook up.

    (...)
    Je bedoelt qua mensen zeker? De oppervlakte van België is toch kleiner? En ja, Luxemburg is nog kleiner, maar ik dacht alleen even aan Nederland, best lullig. :'D


    nee belgie is qua oppervlakte kleinder dan NL


    As If You'll Ever Love Me

    WHOA

    We
    gaan
    heel
    veel
    zeuren
    om
    concerten
    en
    dan
    bedoel ik GROOTSE *kwijl*

    En dan laten we ze allemaal stikken xD

    *whoehoe, fantasie, dus no comment xD*

    Aan de andere kant, ook al zegt misschien het meer-en-deel xD "Ikganietstemmen".. of ze zijn kansloos met die actie's...

    Toch zul je zien, dat ontzettend veel landen zullen stemmen..

    achja..


    ik stem nooit en 9 van de 10 keer winnen ze dan tog :S


    As If You'll Ever Love Me

    Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.




    xoxo



    Waar kondigen ze dat aan? / Staat het 'officieel'/Hebjehetgehoord?

    *justcurious*

    0mG,, K vind dit echt heel gemeen van TH,eerst steeds Amerika en nu dit,,dan wordt het mij teveel.. K ga dus niet stemmen h0or, signeersessie of niet.. K bdoel ze z0uden zonder ons om te k0pen signeersessies m0eten h0uden... Als ze tenminste fans willen h0uden in Eur0pa.. Pff dit maakt me best bo0s.. en verdrietig.. =S


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)

    nee belgie is qua oppervlakte kleinder dan NL

    Okee, dan ben ik wel gewoon dom. :'D


    blame the bully.

    Ik vond het eigenlijk wel grappig toen ik het las xD

    Maar swat , moesten ze het doen ok leuk..

    Maar ik zie me er niet echt naar toe gaan xD

    Misschien iets meer voor de Boys-fans onder ons


    Latrzzz


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    ik vind het een beetje nergens op slaan wt je nu lult.
    laat hun lekker blij zijn dat ze doorbreken in amerika. :S


    AAP

    *kuch kuch* citeert: "-In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus]"
    ja, sorry hoor, maar hóe weet jij in godsnaam wat ze denken?
    ze gaan een jaar naar Amerika. So what? ja, daar heb je gewoon een jaar voor nodig. En waarom? OMDAT HET GEWOON FUCKING GROOT IS EN NIET ZOALS EUROPA.
    na dat jaar komen ze terug, volgens mij heeft Bill toch ook echt bij het concert: "tot volgend jaar" gezegd, right?
    hebben jullie ooit Within Temptation in de gaten gehouden? Echt Nederlands. Die zijn ook in Europa begonnen en zitten nu ook vet veel in Amerika. En dat is gewoon omdat je daar een heel groot WERELDWIJD publiek mee kunt bereiken.
    dus eerlijk gezegd vind ik dit allemaal zwaar bull shit.
    HALLOOO! wij kunnen niet in hun hoofden kijken, dus wij weten ook niet wat de plannen zijn.
    en als jullie gaan zeggen: KUTAMERIKA DIT, DOMME AMERIKAN DAT
    dan kan ik maar één ding zeggen: DON'T BE SO F*CKING STUPID
    Amerika VRAAGT om Tokio Hotel. En niet bepaald Tokio Hotel, maar meer de platenmaatschappij en managers bepalen wat ze gaan doen. Daar gaat TH dan mee akkoord, omdat voor hun het slimste wordt voorgelegd.
    Sorry hoor, maar ik vind jullie echt dom. Ga alsjeblieft niet zielig doen van dat ze ons in de steek laten, je moet andere fans -want die hebben ze óók in Amerika- niet de kans ontnemen om onze grote helden te zien.
    zodra ze eindelijk weer een jaar of langer in Europa zijn zullen de Amerikanen waarschijnlijk precies hetzelfde denken. Dus denk alsjeblieft een beetje. En doe alsjeblieft niet alsof je in hun hoofd kan kijken door te zeggen dat ze niet meer aan ons denken of zoiets dergelijks.


    Vind je dan niet dat het echt laag is dat we op ze moeten stemmen om een signeersessie te krijgen?


    -