• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    Als Tokio Hotel fans verliest in Europa dan komen ze wel terug ;)!!
    en anders worden we met zijn alle fan van een andere bant =DD


    Njà ik laat tokio hotel voorlopig toch niet vallen. Maar ik denk dat je gelijk hebt, als ik het goed begrijp bedoel je dat; Als tokio hotel door heeft dat ze in Europa fans verliezen, dat ze dan wél weer om ons geven?
    Volgens mij zal het zo gebeuren.
    Aber; ik denk dat ze nog om ons geven, maar Amerika is nu gewoon hét belangrijkst..


    -

    de roem stijgt hun naar het hooft


    Wat je zegt ik ga nu even weg ik spreek vanmiddag hier wel over verder mensen

    Als Tokio Hotel fans verliest in Europa dan komen ze wel terug ;)!!
    en anders worden we met zijn alle fan van een andere bant =DD




    AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA
    ja, we DUMPEN th en stappen over naar de JB's ofzo :')


    (Niet waaaaaar, ik heb lak aan de JB's ahahahahahaha, sorry voor de fans!)

    zijn jullie allemaal jaloers ofzo?! waar slaat dit allemaal op? naja jullie moeten het zelf weten, maar ik laat ze niet vallen..


    Je moet worden wie je bent.

    Ben tog geen fan (Ik was het maar nu? NEE!)

    zijn jullie allemaal jaloers ofzo?! waar slaat dit allemaal op? naja jullie moeten het zelf weten, maar ik laat ze niet vallen..


    Ik laat ze ook niet vallen, maar vind jij het logisch dan? Vind jij het logisch dat ze nog maar een klein tijdje bekend zijn in Amerika, en daar al een signeersessie doen, terwijl ze hier al een jaar bekend zijn EN ze pas een signeersessie doen als ze dáár een award winnen? Waar slaagt dat nou op? ;S
    IK BLIJ FAN, voor de duidelijkheid, maar het word me vandaag gewoon eventjes te veel ;S
    Ik ben helemaal niet jaloers, maar ik wil toch wel weten of jij dát normaal vind ;S
    Btw; ik zoek geen boel ^^


    -

    zijn jullie allemaal jaloers ofzo?! waar slaat dit allemaal op? naja jullie moeten het zelf weten, maar ik laat ze niet vallen..


    ik laat ze niet vallen maar ik, vindt het gewoon niet kloppen...


    As If You'll Ever Love Me

    (...)

    Ik laat ze ook niet vallen, maar vind jij het logisch dan? Vind jij het logisch dat ze nog maar een klein tijdje bekend zijn in Amerika, en daar al een signeersessie doen, terwijl ze hier al een jaar bekend zijn EN ze pas een signeersessie doen als ze dáár een award winnen? Waar slaagt dat nou op? ;S
    IK BLIJ FAN, voor de duidelijkheid, maar het word me vandaag gewoon eventjes te veel ;S
    Ik ben helemaal niet jaloers, maar ik wil toch wel weten of jij dát normaal vind ;S
    Btw; ik zoek geen boel ^^

    misschien heb je ook wel gelijk, maar waarom zou je je er druk om maken? wat kun je eraan doen? helemaal niks toch!


    Je moet worden wie je bent.

    *kuch kuch* citeert: "-In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus]"
    ja, sorry hoor, maar hóe weet jij in godsnaam wat ze denken?
    ze gaan een jaar naar Amerika. So what? ja, daar heb je gewoon een jaar voor nodig. En waarom? OMDAT HET GEWOON FUCKING GROOT IS EN NIET ZOALS EUROPA.
    na dat jaar komen ze terug, volgens mij heeft Bill toch ook echt bij het concert: "tot volgend jaar" gezegd, right?
    hebben jullie ooit Within Temptation in de gaten gehouden? Echt Nederlands. Die zijn ook in Europa begonnen en zitten nu ook vet veel in Amerika. En dat is gewoon omdat je daar een heel groot WERELDWIJD publiek mee kunt bereiken.
    dus eerlijk gezegd vind ik dit allemaal zwaar bull shit.
    HALLOOO! wij kunnen niet in hun hoofden kijken, dus wij weten ook niet wat de plannen zijn.
    en als jullie gaan zeggen: KUTAMERIKA DIT, DOMME AMERIKAN DAT
    dan kan ik maar één ding zeggen: DON'T BE SO F*CKING STUPID
    Amerika VRAAGT om Tokio Hotel. En niet bepaald Tokio Hotel, maar meer de platenmaatschappij en managers bepalen wat ze gaan doen. Daar gaat TH dan mee akkoord, omdat voor hun het slimste wordt voorgelegd.
    Sorry hoor, maar ik vind jullie echt dom. Ga alsjeblieft niet zielig doen van dat ze ons in de steek laten, je moet andere fans -want die hebben ze óók in Amerika- niet de kans ontnemen om onze grote helden te zien.
    zodra ze eindelijk weer een jaar of langer in Europa zijn zullen de Amerikanen waarschijnlijk precies hetzelfde denken. Dus denk alsjeblieft een beetje. En doe alsjeblieft niet alsof je in hun hoofd kan kijken door te zeggen dat ze niet meer aan ons denken of zoiets dergelijks.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    en er word ook allemaal gezeurd dat ze nu zo lang in amerika zijn, vind je het gek! weet je hoe groot dat land? nog groter dan heel europa samen..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    misschien heb je ook wel gelijk, maar waarom zou je je er druk om maken? wat kun je eraan doen? helemaal niks toch!


    Neen, daar moet ik je gelijk in geven.. Ik zou me beter niet druk maken, maar ik wou gewoon even mijn mening laten weten. Verders ga ik er niet meer op in, denk ik. Ik heb het vandaag wel eventjes gehad ;S


    -

    (...)

    de roem stijgt hun naar het hooft :S

    jah idd!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    *kuch kuch* citeert: "-In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus]"
    ja, sorry hoor, maar hóe weet jij in godsnaam wat ze denken?
    ze gaan een jaar naar Amerika. So what? ja, daar heb je gewoon een jaar voor nodig. En waarom? OMDAT HET GEWOON FUCKING GROOT IS EN NIET ZOALS EUROPA.
    na dat jaar komen ze terug, volgens mij heeft Bill toch ook echt bij het concert: "tot volgend jaar" gezegd, right?
    hebben jullie ooit Within Temptation in de gaten gehouden? Echt Nederlands. Die zijn ook in Europa begonnen en zitten nu ook vet veel in Amerika. En dat is gewoon omdat je daar een heel groot WERELDWIJD publiek mee kunt bereiken.
    dus eerlijk gezegd vind ik dit allemaal zwaar bull shit.
    HALLOOO! wij kunnen niet in hun hoofden kijken, dus wij weten ook niet wat de plannen zijn.
    en als jullie gaan zeggen: KUTAMERIKA DIT, DOMME AMERIKAN DAT
    dan kan ik maar één ding zeggen: DON'T BE SO F*CKING STUPID
    Amerika VRAAGT om Tokio Hotel. En niet bepaald Tokio Hotel, maar meer de platenmaatschappij en managers bepalen wat ze gaan doen. Daar gaat TH dan mee akkoord, omdat voor hun het slimste wordt voorgelegd.
    Sorry hoor, maar ik vind jullie echt dom. Ga alsjeblieft niet zielig doen van dat ze ons in de steek laten, je moet andere fans -want die hebben ze óók in Amerika- niet de kans ontnemen om onze grote helden te zien.
    zodra ze eindelijk weer een jaar of langer in Europa zijn zullen de Amerikanen waarschijnlijk precies hetzelfde denken. Dus denk alsjeblieft een beetje. En doe alsjeblieft niet alsof je in hun hoofd kan kijken door te zeggen dat ze niet meer aan ons denken of zoiets dergelijks.

    yeaahh!!! er is nog iemand die verstand heeft!! oh wat ben ik nu opgelucht!!


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    yeaahh!!! er is nog iemand die verstand heeft!! oh wat ben ik nu opgelucht!!

    hahahaha xD idd:P
    serieus mensen denk na
    als je door Amerika tourt
    aan 3 maandjes of zelfs al een halfjaar heb je niet genoeg. Vind je het dan gek dat ze een jaar gaan?-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    *kuch kuch* citeert: "-In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus]"
    ja, sorry hoor, maar hóe weet jij in godsnaam wat ze denken?
    ze gaan een jaar naar Amerika. So what? ja, daar heb je gewoon een jaar voor nodig. En waarom? OMDAT HET GEWOON FUCKING GROOT IS EN NIET ZOALS EUROPA.
    na dat jaar komen ze terug, volgens mij heeft Bill toch ook echt bij het concert: "tot volgend jaar" gezegd, right?
    hebben jullie ooit Within Temptation in de gaten gehouden? Echt Nederlands. Die zijn ook in Europa begonnen en zitten nu ook vet veel in Amerika. En dat is gewoon omdat je daar een heel groot WERELDWIJD publiek mee kunt bereiken.
    dus eerlijk gezegd vind ik dit allemaal zwaar bull shit.
    HALLOOO! wij kunnen niet in hun hoofden kijken, dus wij weten ook niet wat de plannen zijn.
    en als jullie gaan zeggen: KUTAMERIKA DIT, DOMME AMERIKAN DAT
    dan kan ik maar één ding zeggen: DON'T BE SO F*CKING STUPID
    Amerika VRAAGT om Tokio Hotel. En niet bepaald Tokio Hotel, maar meer de platenmaatschappij en managers bepalen wat ze gaan doen. Daar gaat TH dan mee akkoord, omdat voor hun het slimste wordt voorgelegd.
    Sorry hoor, maar ik vind jullie echt dom. Ga alsjeblieft niet zielig doen van dat ze ons in de steek laten, je moet andere fans -want die hebben ze óók in Amerika- niet de kans ontnemen om onze grote helden te zien.
    zodra ze eindelijk weer een jaar of langer in Europa zijn zullen de Amerikanen waarschijnlijk precies hetzelfde denken. Dus denk alsjeblieft een beetje. En doe alsjeblieft niet alsof je in hun hoofd kan kijken door te zeggen dat ze niet meer aan ons denken of zoiets dergelijks.


    Daar heb jij dan ook weer een punt. We kunnen idd niet in hun hoofden kijken, en tokio hotel heeft er gewoon in toegestemd.
    Maar dit slaagt gewoon alles ;S
    Nja er zijn dagen dat ik Amerika haat, maar ook dagen dat ik net hetzelfde denk als jou..
    Nja, ik ga er echt niet meer verder op in xD Ik denk dat ik genoeg mijn mening heb laten weten nu ^^
    <3


    -