• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    en wiij durven tenminste onse mening bloot te geven ! dat maakt ons tog neit meteen geen fans meer..
    Of dode fan in mij geval .. WIE RED MIJ BITTE


    IK! XD


    -

    Waar heb je dat vandaan?
    En adôh, als we nu gaan janken van: Dit is omkoperij WEEEH! Vinden zij het alleen lachwekkend.


    Wie ToHo ??
    HOe lachwekkend gaan se het nog vinden dan als bijna iedereen dat gaat denken?? dan word hun reputatie heir in europa wel zwaar verpest,,kijke hoelangg ze het dan nog volhouden ¬¬
    En begrijp me niet verkeer fsoo wnt ik ben WEL fan


    Crack a bottle

    (...)

    IK! XD


    GRaag ^^ maar nu is het al BIJNA voorbij ¬¬
    En hb ik een halve hartstilstand fsoo


    Crack a bottle

    ..


    -

    ..


    -

    (...)

    Wie ToHo ??
    HOe lachwekkend gaan se het nog vinden dan als bijna iedereen dat gaat denken?? dan word hun reputatie heir in europa wel zwaar verpest,,kijke hoelangg ze het dan nog volhouden ¬¬
    En begrijp me niet verkeer fsoo wnt ik ben WEL fan
    wil je zeggen dat ik geen fan ben? Nee sorry, zeggen dat dit omkoperij is werkt gewoon NIET.
    En we zijn NIET verplicht om te gaan stemmen.

    (...)wil je zeggen dat ik geen fan ben? Nee sorry, zeggen dat dit omkoperij is werkt gewoon NIET.
    En we zijn NIET verplicht om te gaan stemmen.


    Wordt dat dan gezegd? I dont think so.
    Maar voor degene die het wel doen, is het wel omkoperij. ;)


    -

    Hmm. ik trek het me allemaal niet meer aan. het enige wat ik hoop is dat In Europa hun echte fans wonen. Want dat zijn ze blijkbaar vergeten .'-_-


    It even took me by surprise

    Even een mening.

    Ik vind het raar dat sommige mensen ons [/met nog een paar andere thfans] raar/fake vinden omdat wij voor onze mening uitkomen.


    -

    Hmm. ik trek het me allemaal niet meer aan. het enige wat ik hoop is dat In Europa hun echte fans wonen. Want dat zijn ze blijkbaar vergeten .'-_-



    Amen.


    -

    Even een mening.

    Ik vind het raar dat sommige mensen ons [/met nog een paar andere thfans] raar/fake vinden omdat wij voor onze mening uitkomen.
    van mij part mag je je mening geven, maar ik geef mijn mening terug :]

    Mooi. -.-'

    Wat vind jij ervan dan
    ?


    -

    Ik blijf toch wel fan,
    maar Tokio Hotel gaat nu te ver..
    ze doen ALLES in amerika.
    en het zal me niks verbasen als ze daar alleen maar de engelse liedjes kennen. :|


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)wil je zeggen dat ik geen fan ben? Nee sorry, zeggen dat dit omkoperij is werkt gewoon NIET.
    En we zijn NIET verplicht om te gaan stemmen.


    Seg ik dan dat JIJ geen fan bent??
    Khad het over bepaalde andere patsertjes hier die dat over mij roepen aleen omdat ik voor mn mening uitkom


    Crack a bottle

    Een paar Meisjes en ik hadden afgesproken Om tijdens het volgende concert op spandoeken te zetten dat we ons in de steek gelaten voelen enzo,Dan Realiseren ze zich misschien nog wel dat wij ook nog bestaan:O Mhja als dat niet helpt Weet ik het ook niet meer.Ik knap de laatste tijd zo erg op ze af.Ik gun het ze zeker wel om door te breken over de hele wereld,En ik snap ook zeker wel dat ze niet overal te gelijk kunnen zijn,Maar ik heb gewoon het gevoel dat ze echt niet meer naar ons omkijken.En ik ben zeker niet kwaad maar alleen teleurgesteld.Na wat wij allemaal voor hun deden,Wij WAREN de beste fans volgens hun..Maar nu Amerika er tussen zit gaan zij weer eens voor,Wat hebben die amerikanen dan gedaan voor Tokio Hotel?Ze kunnen niet eens een orginele fanactie bedenken..Daar nemen ze de tijd gewoon niet voor.Ik heb zeker geen Hekel aan de Amerikanen,Eeerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen,Als Tokio Hotel niets voor ons wil doen verdoe ik mijn tijd ook niet zoveel aan hun.Ik blijf fan,Maar alleen heb ik geen idee hoelang dat zo nog gaat duren.Als je een beetje wil helpen,Moet je dat ook op je spandoek zetten;)En Dááág ik ga niet op ze stemmen Kiss My ass:)


    Pictures fade away, but memories are forever