• heb jij al je 'prins(es) op het witte paard' gevonden? en zo ja, hoe was dat? wat is volgens jou echte liefde en heb je wel eens gedacht dat je de ware had gevonden maar dat later niet zo bleek te zijn?

    sorriee.. ik ben gewoon nieuwsgierig :'D

    xx


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Ik heb mijn "ware" Nog niet gevonden


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb vriendjes gehad waarvan ik dacht; dat is de perfecte <3
    maar na een jaartje weet je hoe hij real is en dan is het minder perfect. ik zou het zo graag willen eh (ll)


    you only live once

    Ik ben singel, en nog niet echt toe aan een super lange serieuze relatie om eerlijk te zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik geloof wel dat ik die gevonden heb, ja. Ik kwam hem toevallig tegen toen ik met een "vriendin" had afgesproken, hij is was toenmalige vriendje. En meteen toen ik hem in zijn ogen keek was er een klik. Niet te omschrijven eigenlijk. We hebben die dag ook flink wat aangekloot, maar we waren dronken en stoned. Vanwege die "vriendin" besloten we vrienden te blijven. Ik sprak hem pas weer toen ik hoorde dat het uit was, ik belde hem om naar een reden te vragen. We spraken af voor de aankomende zondag, waar heel toevallig dat meisje bij was, zijn ex-vriendin dus. Zij wilde dat hij bleef, en hij wilde mij naar huis brengen toen ik naar huis moest. Dus hij reedt met mij mee, en we hadden vertraging door een steekpartij in de tram waar wij in zaten. Toen hebben we daarna afscheid genomen. De volgende twee dagen kwam hij ook weer, en de tweede dag vroeg hij me. Hij is voor mij mijn ware, de liefde van mijn leven en mijn beste vriend. En ik ben zijn prinsesje.

    Ik heb nooit eerder gedacht dat ik de ware gevonden had, de gevoelens waren dan ook heel snel weg, maar nu word het alsmaar beter en beter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha, neen. Liefde bestaat niet. Het is lust. -mijnmening-


    We love because he loved us first - John 4:19

    Nee, de ware nog nooit gevonden, wel andere mensen waarvan ik dacht dat ze me gelukkig konden maken, maar helaas. Waren uiteindelijk het tegenovergestelde van mij.. Ik ben gewoon te veeleisend:P


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb de liefde van mijn leven gevonden, hij mij alleen nog niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zit met een lastig Boy-dilemma
    Justin V.S iemand anders

    why have a prince on a white horse if you can have a vampire in a range rover?


    nehe, iki heb niemand :p ben te bang en niet moedig genoeg voor liefde (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    kissbiebz schreef:
    Ik zit met een lastig Boy-dilemma
    Justin V.S iemand anders



    ik heb het met Kellan en ?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Simbelmyne schreef:
    Nehe, en dat zal ook nog wel even duren, ben ik bang :')


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    oowja,ik was 13 en was helemaal gek op een pakistaanse jongen. we hadden het geweldig samen 7 maanden lang. helaas vonden zijn ouders het nodig om er tussen te komen. en het contact te verbeiden.

    nee, mijn prins op het witte paard rijd nog ergens rond op zijn wit paardje.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Iemand kan je ware zijn , maar soms heeft hij het zelf nog niet altijd door.
    Jongens zijn soms nogal naïef .. ;$


    .:Grenadeex:.