• Echt bij mij, een meisje en een jongen die vijanden zijn, meteen aangezien als koppel. Schijtirritant.

    F.; Hè, ik moet je iets vertellen.
    Ik; Barst los
    F.; E. is op u.
    Ik; Sorry ik hoor je niet -expres-
    F.; E. is verliefd op jou!
    Ik; Like, whatthehell.


    Aan de meterslange rij bij het bureau van de leerkracht...

    A.; Heb je het al gehoord van E.?
    Ik; Euh neen -schijnheilig-
    A.; Nou, hij is ...
    Ik; Wacht, laat me raden.. Hij is een meisje?
    A.; Haha neen, wacht nou hij is ..
    Ik; Oh gosh, hij is altijd al een lesbienne geweest?
    A.; Laat me eens uitpraten!
    Ik; Oh wacht. Hij doet ballet in plaats van voetbal!
    A.; HIJ IS VERLIEFD OP JE


    En wat doet die rotzak-ja, same rotzak van dat gedichtje-. Hij wilt de geruchten niet afwijzen en doet alsof het hem niets kan schelen. Hij heeft waarschijnlijk maar één keer gezegd dat het niet waar is. En nu pesten ze er ons écht mee en nu 'Helpt het volgens hem niet meer'.

    Nouja, dat was mijn schooldag.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dit ongelofelijk schattig eigenlijk ;x
    Maar trek er je niks van aan. Zelfs al was hij verliefd op je, dat waait allemaal wel over. En het is niet omdat iedereen denkt dat hij een crush op je heeft, dat jullie met elkaar moeten trouwen hea (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Ik vind dit ongelofelijk schattig eigenlijk ;x
    Maar trek er je niks van aan. Zelfs al was hij verliefd op je, dat waait allemaal wel over. En het is niet omdat iedereen denkt dat hij een crush op je heeft, dat jullie met elkaar moeten trouwen hea (;


    -citeert Wiskunde lerares-

    'Och meisje toch! Tien jaar later heb je er toch schijt aan en zijn jullie getrouwd, joh!'


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wat een sukkel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Silvertress schreef:
    (...)

    -citeert Wiskunde lerares-

    'Och meisje toch! Tien jaar later heb je er toch schijt aan en zijn jullie getrouwd, joh!'

    Als je met 'm trouwt dan zal je 'm wel graag zien, I guess, dus dan is er nog geen vuiltje aan de lucht ;3 Geloof me nou maar, dat waait allemaal vanzelf weer over (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gezellig


    What can I do?