• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    Hiphopqueen schreef:
    echt hilarisch gewoon en ik ben boos om redenen maarjah ik heb gewoon zin in ruzie. :P XD
    Je hebt zin in ruzie dus ga je het op Q helemaal uitlokken.
    aiai.


    I live for the applause, you will die for it.

    'op nieuwelingen word arrogant gereageerd...'
    ik snap het arrogante van "Welkom op Quizlet. Als je hulp nodig hebt kan je het altijd vragen..."
    Ik zie die berichtjes HEEEL vaak, in bijna ieder gasteboek staat er wel een.

    Himalaya schreef:
    Je hebt sowieso voor een deel gelijk. Ik vind het ook raar dat nieuwe users soms zo hard onderuit gehaald worden.
    MAAR je overdrijft wel erg.

    álle moderators zijn stom?
    álle users zijn stom?

    En dat je tokio hotel homo vind is gewoon een mening. En dat anderen dat niet vinden is ook een mening, laat ze lekker opkomen voor hun idool.
    Hier mijn mening: Ik vind ze ook homo!
    < En hierdoor krijg ik echt geen ban hoor. ;]


    Niet allemaal ;]


    It's not the same without you.

    Hiphopqueen schreef:
    echt hilarisch gewoon en ik ben boos om redenen maarjah ik heb gewoon zin in ruzie. :P XD

    Je hebt zin in ruzie, waar slaat dat nou weer op? Zoek dan ergens anders ruzie. Girlscene ofzo.

    ik ga niet uitlokken. ik zeg gewoon wat ik denk ben flapuit.


    Some angels have no wings.

    CursedBanana schreef:
    'op nieuwelingen word arrogant gereageerd...'
    ik snap het arrogante van "Welkom op Quizlet. Als je hulp nodig hebt kan je het altijd vragen..."
    Ik zie die berichtjes HEEEL vaak, in bijna ieder gasteboek staat er wel een.


    Zo'n nieuw meisje opende laatst redelijk veel topics
    en ze kreeg allemaal van die kut reacties.
    beetje gemeen (:


    It's not the same without you.

    Jalex schreef:
    (...)
    Je hebt zin in ruzie, waar slaat dat nou weer op? Zoek dan ergens anders ruzie. Girlscene ofzo.

    Doe maar neit die zijn écht snel op hun teentjes getrapt

    Hiphopqueen schreef:
    ik ga niet uitlokken. ik zeg gewoon wat ik denk ben flapuit.

    'even testje, jb is homo' Dat klinkt behoorlijk uitlokkerig voor de fans, en als je ruzie wilt kan je denk ik naar een andere site gaan, want wij hebben daar geen zin in. Iniedergeval ik dan. (':


    your eyes are like stars in the night.

    JBieberLover schreef:
    k zweer k ben het helemaal met je eens! Vooral dat van Justin Bieber. Als je hem niet leuk vind hoef je toch niet te zeggen? De rest is ook helemaal waar! En goed dat je niet weg gaat. Hallo je laat je toch niet weg jagen?


    Wat maakt het uit of je JB wel of niet leuk vindt? Als jij JB helemaal geweldig vind en iemand zegt tegen jou: Ik mag JB niet. Maakt jou dat dan iets uit? Lijkt me niet toch??


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Poseidon schreef:
    (...)
    'even testje, jb is homo' Dat klinkt behoorlijk uitlokkerig voor de fans, en als je ruzie wilt kan je denk ik naar een andere site gaan, want wij hebben daar geen zin in. Iniedergeval ik dan. (':

    I'm with you, Poseidon

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Doe maar neit die zijn écht snel op hun teentjes getrapt

    Daarom *wbw*

    Poseidon schreef:
    (...)
    'even testje, jb is homo' Dat klinkt behoorlijk uitlokkerig voor de fans, en als je ruzie wilt kan je denk ik naar een andere site gaan, want wij hebben daar geen zin in. Iniedergeval ik dan. (':

    Ik ook niet idd (:


    I solemny swear i am up to no good

    Sunrise schreef:
    (...)

    Wat maakt het uit of je JB wel of niet leuk vindt? Als jij JB helemaal geweldig vind en iemand zegt tegen jou: Ik mag JB niet. Maakt jou dat dan iets uit? Lijkt me niet toch??


    Mij maakt dat niks uit,
    maar als ze hem beledigen gaan ze gewoon simpel weg te ver.
    Jij zou het toch ook niet pikken als ze jouw lievelingsartiest zouden afkraken?


    It's not the same without you.

    Wat een chaos hier, ik geloof dat ik maar ga bank-hangen. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    @ OHMYGEORG nou met die homo-uitschelding bedoelde ik iets anders, nou eigenlijk 2 dingen;
    1) ik vindt homo, lesbo of iets in die aard nog steeds een stom scheldwoord, woorden als 'klootviool' zijn véél origineler en minder kwetsend voor de holebi's onder ons ((ik voel me niet gekwetst hoor, eerlijk vind ik het grappig xD)
    2) nouja, voor de rest heb je gelijk xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.