• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    Grizzly schreef:
    nou, Grizzly gaat spreken!
    1; eerlijk gezegd heb ik me rotgelachen toen ik àlle reacties las (lol) (jawel, ik heb alles gelezen xD)
    2) holebi's zijn nice, zolang ze er maar voor uitkomen. tegen stiekeme holebi's heb ik zelf iets -_-' ik bedoel, je bent wie je bent, leef ermee, heb ik ook gedaan.
    3) helemaal mee eens met de popu users ding! een van mijn bff's kreeg de schuld toen er een user wegging en zei 'ik heb ruzie gehad'. nou men bff en die user hadden eens ruzie gemaakt, maar die keer kwam het níet door haar, en btw had die user het bij die ene ruzie n beetj uitgelokt.
    4) ik blijf erbij, dit topic is hilarisch XD


    Ze meende dat homo's niet. Gewoon een voorbeeld en tada:
    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Temerarious schreef:
    (...)
    misschien zet ze dat er wel neer omdat ze er helemaal zat van is hoe de mensen hier zijn? ik kan het me helemaal voorstellen. ik ben hier een halfjaar ofzo niet meer geweest omdat ik gek werd van al die mensen en kutmod's. beetje die popi's voortrekken. nee populaire users krijgen nooit een ban, dat doen we ze niet aan. en als ik dan een keertje met kanker scheld, dan heb ik gelijk een waarschuwing, of zelfs een ban. want 'o wat is dat erg'.

    Ik kan me nog een ban van 'de populairste' user hier op Quizlet herinneren, van niet zo lang geleden (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SuperJunior schreef:
    (...)

    je kunt ook bij je zelf beginnen en niet gelijk zo bitchy reageren als iemand iets zegt wat je niet aan staat ;)
    Want je zegt wel alles over DIE andere users en mods, maar zelf heb je ook een beste additude


    Normaal ben ik niet arrogant, maar als ik nu niet bitchy doe, wordt er toch niet geluisterd/gelezen.


    It's not the same without you.

    Dat jullie niet inzien dat ze gelijk heeft...
    ok wacht. Waar heeft ze ongelijk?


    I live for the applause, you will die for it.

    Lipsy schreef:
    (...)
    Joh, mensen hebben toch het recht om te kunnen discussiëren?
    Dus waarom zou er dan direct een slotje moeten gezet worden op een topic waar dat gebeurt?(krul)

    ik zou het op dit moment meer bekvechten noemen, als je begrijpt wat ik bedoel(krul)(krul)

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik kan me nog een ban van 'de populairste' user hier op Quizlet herinneren, van niet zo lang geleden (krul)


    En diegene is?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Normaal ben ik niet arrogant, maar als ik nu niet bitchy doe, wordt er toch niet geluisterd/gelezen.


    Nou ik denk dat je dan zelfs MEER bereikt dan gelijk zo bitchy te doen, maargoed ik ben toch maar een van DIE users die zichzelf beter vind dan de rest en faalt (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik kan me nog een ban van 'de populairste' user hier op Quizlet herinneren, van niet zo lang geleden (krul)
    Ik ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Dat jullie niet inzien dat ze gelijk heeft...
    ok wacht. Waar heeft ze ongelijk?

    Ze heeft in héél veel punten gelijk. Maar er zijn ook mods die begrijpen dat je dit en dit niet kunt laten, en dat dit en dit niet verkeerd bedoelt zijn Oke ik geef toe er zijn een paar mods die me écht niet aan staan maar er zijn ook lieve mods :Y)

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    En diegene is?


    Siham misschien? - gokt ook maar wat -


    I solemny swear i am up to no good

    CursedBanana schreef:
    Beste Mods, ik heb een vraagje aan jullie.
    willen jullie hier aub een slotje opzetten want volgens mij gaat het niet helemaal de juiste kant op.
    het word er sowieso niet veel leuker op.
    :Y)

    Volgens mij zal de eigenaar van het topic wel een slotje vragen wanneer zij vind dat dat nodig is ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    En diegene is?

    Rose ofzo, wat was het?:"D


    your eyes are like stars in the night.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik kan me nog een ban van 'de populairste' user hier op Quizlet herinneren, van niet zo lang geleden (krul)

    Je bent niet de enige.


    effort never betrays you

    SuperJunior schreef:
    (...)

    Siham misschien? - gokt ook maar wat -
    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    SuperJunior schreef:
    (...)

    Nou ik denk dat je dan zelfs MEER bereikt dan gelijk zo bitchy te doen, maargoed ik ben toch maar een van DIE users die zichzelf beter vind dan de rest en faalt (krul)


    Nou nee, denk je dat als ik me niet zo gedroeg dat je dan had gereageert op dit topic? (:


    It's not the same without you.