• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    CursedBanana schreef:
    (...)
    Kunnen jullie ff stoppen met het woord homo's?
    ik heb vrienden -die ook actief zijn op Q- die homo's zijn.

    Dat klinkt echt alsof je het een ziekte noemt en er niet mee mag schelden, ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Temerarious schreef:
    (...)
    ik ben helemaal niet agressief.

    'ga niet arrogant tegen mij lopen doen dan krijg je echt ziek hard een probleem ja.'
    nee joh meid.

    Temerarious schreef:
    (...)
    ik ben helemaal niet agressief.

    "ga niet arrogant tegen mij lopen doen dan krijg je echt ziek hard een probleem ja."
    Neehoor, agressief is heel wat anders..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Seel schreef:
    everybody , stay calm 8D

    Ik heb zo het idee dat dit praten tegen een muur is :'] Maar iig een goeie bedoeling :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Like over dat meelopende users als de populaire word aangevallen, daar kan ik je écht geen ongelijk in geven. Maar als ik eerlijk ben, ookal zijn er bepaalde mods die mij niet echt aan staan om het even netjes te zeggen. Maar dat is niet helenmaal waar. Ik heb vaak gezegt van "En wanneer gaar Bieber weer naar zijn eigen land" of "Bieber dit en dat" maar Bieber uit schelden, nee. En dat heb ik het zelfde met TH geflikt. Maar omdat ik het redlijk rustig hield, ik heb nog nooit een waarschuwing of ban gekregen vanwegen dat ik kritiek had op een of ander idool.

    Een groot, nee heel groot deel heb je zwaar gelijk! Al kom je -Niet aanvallend beodelt hoor- wel een beetje over alsof je nogal snel op je teentjes bent getrapt en komt het denk ik op sommige users -Kijkt bepaalde users aan- af komt alsof je nu een beetje aanstelt, en dan krijg je idd van die reacties van "Tja als je het niet leuk vind ga dan lekker weg" ;x

    Kikkeli schreef:
    (...)Dit waar zij het over heeft speelde zich allemaal af op het forum. Dus jij weet er niks van af enzo. En daaaaarom bedoel ik dat je je beter niet hiermee kunt bemoeien omdat je niet weet wat er allemaal is gebeurd.



    ok je hebt gelijk. maar was me even aan het irriteren.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt alsof je het een ziekte noemt en er niet mee mag schelden, ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Qlimax schreef:
    (...)
    "ga niet arrogant tegen mij lopen doen dan krijg je echt ziek hard een probleem ja."
    Neehoor, agressief is heel wat anders..

    ja precies. geirriteerd, zo noem je dat.


    I'd rather go naked than wear fur.

    'Vriendelijk vragen kunnen we niet meer.'
    jij praat dus over vriendelijk blijven, maar laten we hier even een paar quotes uit jou topic neerpleuren:

    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.

    Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban.

    JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD.


    En jij verwacht dat mensen hier nog vriendelijk blijven ?

    Mensen reageren hoe ze willen reageren, en hoe je het ook draait of keert, of iemand nu zegt 'Wil je alsjeblieft weggaan?' of 'Rot op', het komt op hetzelfde neer hoor. Als je je aan zoveel dingen ergert, ga dan. Je leert er maar mee leven, want de (meeste) users van quizlet gaan niet naar jou pijpen dansen en wat vriendelijker doen wanneer dat jou uitkomt


    None but ourselves can free our minds.

    Jalex schreef:
    (...)
    'ga niet arrogant tegen mij lopen doen dan krijg je echt ziek hard een probleem ja.'
    nee joh meid.

    lichtelijk geirriteerd, zo noem je dat.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Successful schreef:
    'Vriendelijk vragen kunnen we niet meer.'
    jij praat dus over vriendelijk blijven, maar laten we hier even een paar quotes uit jou topic neerpleuren:

    (...)

    En jij verwacht dat mensen hier nog vriendelijk blijven ?

    Mensen reageren hoe ze willen reageren, en hoe je het ook draait of keert, of iemand nu zegt 'Wil je alsjeblieft weggaan?' of 'Rot op', het komt op hetzelfde neer hoor. Als je je aan zoveel dingen ergert, ga dan. Je leert er maar mee leven, want de (meeste) users van quizlet gaan niet naar jou pijpen dansen en wat vriendelijker doen wanneer dat jou uitkomt



    amen

    Temerarious schreef:
    (...)
    ja precies. geirriteerd, zo noem je dat.

    Nja meer een dreigement. Maar agressief is gelijk iemand voor ze bek slaan zodra die wat verkeerds zegt. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Successful schreef:
    'Vriendelijk vragen kunnen we niet meer.'
    jij praat dus over vriendelijk blijven, maar laten we hier even een paar quotes uit jou topic neerpleuren:

    (...)

    En jij verwacht dat mensen hier nog vriendelijk blijven ?

    Mensen reageren hoe ze willen reageren, en hoe je het ook draait of keert, of iemand nu zegt 'Wil je alsjeblieft weggaan?' of 'Rot op', het komt op hetzelfde neer hoor. Als je je aan zoveel dingen ergert, ga dan. Je leert er maar mee leven, want de (meeste) users van quizlet gaan niet naar jou pijpen dansen en wat vriendelijker doen wanneer dat jou uitkomt

    Ik vind dat je gelijk hebt, ik ben echt echt met je eens.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben op Quizlet sinds het begin.
    Niet dit account, ook andere. En het was eerst leuker.
    Maarja, boeie, laat het lekker.


    I chill back and I spread peace n love

    Temerarious schreef:
    (...)
    ja precies. geirriteerd, zo noem je dat.

    volgens mij is geirriteerd iets heel anders meid, wij krijgen problemen als we arrogant doen, nee joh, geen aggresiviteit ! :Y)