• ik krijg de hele ochtend al smsjes, met ik geil op je, ik hou van je en die shit.
    en ik antwoord de hele tijd maar droog.
    maar dan krijg ik weer iets onozellers terug.
    en nu wil ik weten wie het is. :3 maar die gene wil het niet zeggen. ;o
    en nu voel ik me gestalkt. :3
    wie heeft hier ook wel een last van -gehad- ?

    Edit : diegene wist persoonlijke dingen van me. ;o die ik alleen aan mijn beste vriendinnen heb verteld. ;o
    Edit 2 : k begin het nu wel grappig te vinden, haha ik krijg nu een sms met : oke geil, mag ik op je rijden ? ;$
    wanneer gaan we rijden ? ;$
    op en neer heen en weer. ik hou van je schat !

    stiekem moest ik daar toch wel om lachen. (cat)
    Edit 3 : de gene die het was heeft bekent, en het was 1 van mijn beste vriendinnen. :'D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:52 ]


    Life is a beautiful struggle

    Vengeance schreef:
    (...)

    Misschien dat er iemand anders bij zit die wel btg heeft? Het zal vast wel iemand zijn die je kent, gezien de dingen die ze weten. ;]

    nouja ik ga me er ook niet meer zo druk om maken, ik vraag het morgen wel na. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Mijn tip:
    Laat ze lekker smsen. Reageer er gewoon niet op en dan is de lol er zo vanaf. En nog leuker, kost hun alleen maar beltegoed en zorgt ervoor dat je weer iets hebt om over te lachen. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Misschien halen je vriendinnen gewoon een grap met je uit? ;'D Heb ik ooit eens gehad.
    Ik werd ook eens constant gebeld, maar ik heb nooit geweten wie dat was.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Misschien halen je vriendinnen gewoon een grap met je uit? ;'D Heb ik ooit eens gehad.
    Ik werd ook eens constant gebeld, maar ik heb nooit geweten wie dat was.

    ik had met de samsung star vet vaak dat ik dacht dat ik werd gebeld, en dat i kwerd gestalkt. en als ik opnam dat er dan niemand wat zei, en dat ging weken door.
    totdat ik er achter kwam dat als ik pijltje omhoog deed ik nepoproep inschakelde. :'D toen voelde ik me heel dom.


    Life is a beautiful struggle

    Is het een Onbekend nummer ?


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    lol waarschijnlijk gewoon een flauwe grap van een paar vriendinnen van je.


    ars moriendi

    Geen vriendin van je of zo?
    Ik heb dat ook al een tijdje, maar dan met elke ochtend een telefoontje van een onbekend nummer en er wordt niets gezegd. Ook geen ruis of achtergrond geluiden. Echt creepy.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kingston schreef:
    (...)
    ik had met de samsung star vet vaak dat ik dacht dat ik werd gebeld, en dat i kwerd gestalkt. en als ik opnam dat er dan niemand wat zei, en dat ging weken door.
    totdat ik er achter kwam dat als ik pijltje omhoog deed ik nepoproep inschakelde. :'D toen voelde ik me heel dom.

    Dit heb ik ook héééééél lang gedacht :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien is het een grap ofzo. Ik zou er niet op reageren, xP


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Hihi, ik word op msn ook met zulke dingen gestalkt. Alleen meent die jongen dat wel serieus... het is inderdaad ergens wel grappig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb alleen is gehad dat ik heel vaak 's ochtends en 's avonds gebeld werd en dan hoorde ik niks behalfe wat gehijg enzo -_-.
    En misschien is het een grap van een vriend/vriendin ofzo, ik heb ook wel is zo'n smsje gestuurd naar een vriend van me van Ik vind je geil blabla.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:52 ]

    je moet het maar van je vrienden hebben he XD


    --

    ZANA did it! :"D

    haha lol.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Echt, als ik behoorlijk vrolijk zou zijn in jouw situatie gaan daar de raarste gesprekken uit komen.

    Zo mag ik over een paar weken meesteresje spelen
    (Y)


    No growth of the heart is ever a waste