• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Kyorugi schreef:
    (...)

    En ookal zou je het willen, je mag je zelf toch geen hacker noemen (cat). Hackers weten ergens zonder moeite ongezien in te komen en kunnen zo helpen een site te verbeteren of wat dan ook. Echte hackers doen er geen slechte dingen mee en doen het niet voor hun zelf.
    Dus ookal wil je het je bent geen hacker (zoals je al zegt)


    Ik wil geen hacker zijn, en ben het niet.

    MenM schreef:
    (...)

    Ik heb niet met de eigenaar gesproken dat klopt, maar zoals sommige mensen net al zeiden. De eigenaar zegt dat het promoten is, en ja dat doe ik wel, ik zorg voor site verkeer, en een bekende naam bij meer mensen. Dus dat doe ik dus wel. Op dit terrein kan je me niks wijs maken want ik weet er alles vanaf.

    En zoals ik eerder heb gezegt. Is het eerlijk.


    Dat vind k niet echt een excuus. Als je zorgt voor site verkeer, waarom kom je dan met zo'n verhaal aan? Bij die gedachte denk ik meer aan aandacht tekort, en gewoon... nergens op slaan? Achja...


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik heb gewoon zoiets, laten we het eerlijk houden. Dat is het beste toch.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Misschien levert het meer bezoekersaantal op enzow.
    Maar toch is het niet eerlijk!
    En het kan er ook voorzorgen dat meer mensen van quizlet afgaan


    <3

    PUKKEL x DING schreef:
    Wat Rutger mij heeft verteld is dat die mensen dus schijnbaar mensen buiten quizlet hierom zijn gaan vragen. Omdat ze hierdoor reclame maken voor de site komen ze in de top te staan. Ja, ik vind het ook oneerlijk, maar hij heeft wel gelijk: het is bevorderend voor de site en de bezoekersaantallen.


    Je moet kudo's verdienen. Pff, da's net zoals die sociale netwerken waarop ze constant aan onbekenden vragen om een reactie te zetten om te laten zien 'kijk eens hoe mooi ik ben!'.
    Volgens mij zit de meeste schoonheid toch vanbinnen, want wie wil er nu een arrogante bitch als lief?
    Maar ik wijk af van het onderwerp, sorry. :X

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:43 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Laziza schreef:
    (...)

    Dat vind k niet echt een excuus. Als je zorgt voor site verkeer, waarom kom je dan met zo'n verhaal aan? Bij die gedachte denk ik meer aan aandacht tekort, en gewoon... nergens op slaan? Achja...


    Ik hou niet zo van gezever, en je kan zeggen wat je wil al die verhaaltjes zijn gezever. En ja ik heb een hekel, en 't gaat me niet op mijn verhaal, het gaat me niet op aandacht. Want dan had ik het veel anders aangepakt. Het ging mij eerst om iets veel anders... Maar dan zou ik teveel moeten typen, en niet zoals ik al zei ik ben geen verantwoording schuldig.

    De site krijgt verkeer, en dankzij verkeer komt het misschien alleen maar beter ermee, advertenties ect. Maar daar zullen de meeste wel niet zoon verstand van hebben.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het gaat niet om de USERS het gaat om de bezoekersaantallen. Die zorgen ervoor dat Rutger meer geld kan vangen voor reclame.


    en het gaat de actieve users erom om op een EERLIJKE manier in de top 5 te komen, daarvoor moet je een verhaal LEZEN! niet mensen van buiten te gaan vragen om te gaan stemmen, dat is hier het hele probleem Rutger kan ook een banner gaan maken die we op hyves of weet ik waar kunnen zetten? daar hebben de kudo's echt geen fuck mee te maken

    Ik ben het er wel mee eens dat het goed kan zijn voor de site, daar niet van echt niet, maar het moet wel eerlijk blijven.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Jullie zeggen allemaal "laten we het eerlijk houden" "het is niet eerlijk" nou zoals de eigenaar zegt dat is het wel.

    en het gaat de actieve users erom om op een EERLIJKE manier in de top 5 te komen, daarvoor moet je een verhaal LEZEN! niet mensen van buiten te gaan vragen om te gaan stemmen, dat is hier het hele probleem Rutger kan ook een banner gaan maken die we op hyves of weet ik waar kunnen zetten? daar hebben de kudo's echt geen fuck mee te maken


    Mee eens!(flower)


    <3

    MenM schreef:
    Jullie zeggen allemaal "laten we het eerlijk houden" "het is niet eerlijk" nou zoals de eigenaar zegt dat is het wel.


    volgens mij weet je echt niet wat quizlet in houd voor iedereen


    <3

    Jij zegt actieve users, nou dat is al een fout. Het gaat om identieke users...

    Ik weet waar ik over praat zoals ik al zei.

    Toronto schreef:
    (...)

    volgens mij weet je echt niet wat quizlet in houd voor iedereen


    Wat betekend het voor jou dan. En er zijn genoeg manieren om dit te stoppen, ja dan is het nog steeds mogelijk maar daar is ook weer tegen te beveiligen.

    MenM schreef:
    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?


    Wait, als al je vrienden niet van Justin Bieber houden?
    Hoe heb je er dan voor gezorgd dat mijn verhaal pas 172 kudo's had?


    <3

    MenM schreef:
    (...)

    Ik hou niet zo van gezever, en je kan zeggen wat je wil al die verhaaltjes zijn gezever. En ja ik heb een hekel, en 't gaat me niet op mijn verhaal, het gaat me niet op aandacht. Want dan had ik het veel anders aangepakt. Het ging mij eerst om iets veel anders... Maar dan zou ik teveel moeten typen, en niet zoals ik al zei ik ben geen verantwoording schuldig.

    De site krijgt verkeer, en dankzij verkeer komt het misschien alleen maar beter ermee, advertenties ect. Maar daar zullen de meeste wel niet zoon verstand van hebben.


    Maar weet dan wel dat je altijd ''gezever'' krijg met zulke onderwerpen. Je zorgt er zelf voor, dus kom niet tegen ons zeggen dat wij niet moeten ''zeveren?'' want je lokt het uit. :') Misschien wist je dat niet, maar dan weet je het nu. Ondanks het feit dat je voor mij -onmogelijk- zoveel kudo's hebt gekregen... o.O


    Once you go ''Black'' You never go Back.