• Helloaa.
    Eh nou, eh er wordt gezegd dat NL tóch nog wereldkampioen [voetbal]
    wordt wegens gebruik Doping bij Spanje.

    Ikzelf zou t'een beetje lullig vinden, voor de Spanjaarden dan.
    Zijn ze zo blij en dan.. BAM. Maar ja, tis dan niet terecht.

    En een kindje in de klas zij dat als we hadden gewonnen ook t'WK 2018 in NL zou zijn omdat het ging tussen Rusland en NL.
    En dat -als het waar zou zijn- is schade, omdat ik als het hier was geweest zoiezo de finale mocht zien.
    Tussen welk land ook _O_

    Wat vind jij? (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:08 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dr was al een topic over?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    NL heeft gewoon gewonnen. Duh.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dystopia schreef:
    Dr was al een topic over?

    LALALALALA schreef:
    NL heeft gewoon gewonnen. Duh.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, het zou dan wel een oneervolle manier in mijn ogen zijn om te winnen, maar ja, wel de juiste sanctie voor het land dat doping heef gebruikt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jigsaw schreef:
    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D

    Nederland niet moet zeuren!? Nou goh, laat alle sporters dan maar aan de doping beginnen, de andere partij moet toch maar niet zeuren. Die mannen hebben alles gegeven daar in Zuid-Afrika en als dadelijk blijkt dat zij die beker onverdienstelijk hebben gekregen, mag Nederland WEL DEGELIJK zeuren.
    En het is al helemaal niet zielig voor die Spanjaarden als het zo is. Eerder voor team Oranje, die dan zo oneerbiedig zou winnen.

    Zo, hier sprak een voetbal-addict.


    ars moriendi

    Ja ik hoorde het net ook! Het is écht neit cuwl van die mensjes! Idd lullig voor de Spanjaarden, maar het is ook lullig voor ons én ons team!

    Jigsaw schreef:
    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D

    Inderdaad.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jigsaw schreef:
    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D

    Laten wij ook lekker doping gaan gebruiken en elke sport ter wereld gaan winnen! Leuke manier om te winnen is dat zeg en wat een eer voor Nederland


    Ik ben gemeen xoxo

    Jigsaw schreef:
    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D

    Nou dat vind ik niet. Maar ja mijn mening hierover staat al in het andere topic dus die ga ik hier niet nog een x zetten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zelfs zonder doping gingen ze winnen (cat)


    Olive

    -> Dubbeltopic, slotje.


    I am an idiot, I move.

    Jigsaw schreef:
    Hier is al een topic van
    En ik vind dat Spanje gewoon die beker moet houden en dat Nederland niet zo moet zeuren 8D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.