• Het zal misschien voor dit jaar al te laat zijn, maar ik heb een idee voor Quizlet.
    Ik heb bij andere fanfictionsites al gezien dat ze awards geven op het einde van het jaar.
    Nu weet ik wel dat er hier ook al eens awards en nominaties zijn geweest, maar dat was per maand ofzoiets. (toch?)
    Maar ik heb het over awards 'van het jaar'.
    En quizzen en polls kunnen ook meedoen dan.

    De awards die ik in gedachte had zijn:
    - Quiz van het jaar
    - Story van het jaar
    - Poll van het jaar
    - Schrijver/ster van het jaar


    Ik weet dat er bij dit soort voorstel veel voor- en tegenstanders kunnen zijn, dus zeg alsjeblieft een reden waarom je voor of tegen bent. Dankjewel.


    Edit: Er is een duidelijke meerderheid tegen, dus laat ik het idee varen. Ik vind het enkel wel jammer dat zulke initiatieven niet meer gerealiseerd kunnen worden, omdat er vriendjespolitiek is...
    Slotje?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 10:14 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het wel leuk, maar ik ben het wel eens dat die mensen via vrienden vals gaan spelen..


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Tegen, waarschijnlijk worden dan elk jaar dezelfde mensen verkozen. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Voor. Het zal misschien niet helemaal eerlijk zijn, maar het is wel ontzettend leuk om aan deel te nemen. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Profusion schreef:
    Tegen, ik zie al een hoop gezeik hierover komen, (vriendjespolitiek etc).

    Profusion schreef:
    Tegen, ik zie al een hoop gezeik hierover komen, (vriendjespolitiek etc).


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Tegen, er zijn ooit al eens nominaties geweest op Q. Dat is heus niet voor niks van de site afgehaald hoor. En daarbij lijkt het me gewoon weg niet eerlijk. Er zijn zóveel users die mooie verhalen schrijven, maar nooit in de top stories vandaag en cetra staat, hoe kunnen zij dan ooit genomineerd worden? En wie moeten de genomineerde users dan uitkiezen?
    Nee, ik zie hier geen goed oog in als dit er zou komen. Omdat er dan zeker ruzies zouden ontstaan hier op Q. (Denk aan vriendjespolitiek en users die het niet eens zijn met de uitslag).

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 16:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strikvraag schreef:
    Tegen, er zijn ooit al eens nominaties geweest op Q. Dat is heus niet voor niks van de site afgehaald hoor. En daarbij lijkt het me gewoon weg niet eerlijk. Er zijn zóveel users die mooie verhalen schrijven maar nooit in de top stories vandaag en cetra staat, hoe kunnen zij dan ooit genomineerd worden?

    Van de site af gehaald? xd Dat moest wel erg uit de hand lopen! ;x

    Lijkt me wel leuk (:
    Dan moet je natuurlijk het wel op één of andere manier eerlijk houden enzo...
    Voor de story van het jaar moet dé voetbalstory sowieso kandidaat zijn,ookal is de schrijfster geband :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    WEmo schreef:
    (...)
    Van de site af gehaald? xd Dat moest wel erg uit de hand lopen! ;x

    Was gewoon niet helemaal eerlijk. Ik kan mij nog herinneren dat iedere week een uitslag kwam ofzo. Volgens mij op een zondag steeds.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ergens lijkt het me best leuk...
    zo krijgen minder bekende stories, schrijvers, quizzen, etc
    ook de kans om eens in de kijker gezet te worden...
    maar het is zoals er al vaak verteld wordt, dan gaat er weer een hoop gezeik komen en aan vriendjespolitiek gedaan worden (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het eigenlijk geen goed idee. Iedereen hier op Quizlet doet hard zijn best voor leuke stories en de meeste mensen doen ook hun best voor een goede quiz. Dus ik vind dat iedereen dan een plekje verdient. Anders wordt het wss of vriendjes politiek of ontrecht gewonnen of oneerlijkheid en ruzie. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goed idee!!


    Nobody is perfect

    lijkt me wel een leuk idee ^^

    Leuk idee


    Nobody is perfect

    tegen. doe dan iets van nieuw verhaal van de week ofzo. daarvan kunnen mensen denken goh dat wil ik wel eens lezen.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag