• Dat je bijv. naar het profiel gaat van een Q vriend. En dan staat daar bovenin Fotoboek, Blog, etc. Maar dat er dan ook tussen staat Chat. En dat je dan met je Q-vrienden kan chatten?
    Eens of oneens? (a)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je moet er dan steeds opletten, de mods zijn geen machine's ze hebben ook een leven.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 14:05 ]

    xPIQUE schreef:
    (...)

    alleen zo'n chatding als extraatje, het gb is er ook nog?


    Het is wel een leuk extraatje, maar ik zie het nut er niet van in als we ookal het gb & normale inbox hebben, : D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    WEmo schreef:
    (...)
    Met je vorige posten ben ik het eens maar deze snap ik eerlijk gezegt niet helenmaal xd

    Ik weet niet welke browser van internet je hebt, maar in IE8 en Firefox kun je meerdere tabbladen openen. Dan staan er vanonder in je balk -naast start enzo- geen 1000 internetsites open. Je kan nu 1000 internetsites in tabbladen zetten naast elkaar op 1 internetpagina. Heb een voorbeeld voor je gemaakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Doe ik al, Kwekker, MSN, Tinychat..


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lacie schreef:
    Stiekem vind ik dat gastenboeksysteem heel vertrouwd en zou ik het missen moest er plots een chatsysteem komen. :$


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DoctorWho schreef:
    ik vind het wel handig:Y) ik ben voor


    Nobody is perfect

    oneens.
    Quizlet is geen hyves of facebook.

    En trouwens als je met iemand wilt chatten moet je bij de Q-chat komen


    "Ignite, my love. Ignite."

    1e kant is het wel handig

    maar toch oneens want je kunt ook gewoon elkaars msn vragen, en er is al een quizlet chat voor op msn dus ook nog een voor op quizlet is onnodig


    (Be)lieve in (you)rself

    Met andere woorden, privé berichten.
    Je kan al op genoeg manieren communiceren en anders vraag je gewoon haar msn. Als die dat niet heeft dan praat je maar via pb óf gastenboek.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ben er best wel voor ^.^
    Het lijkt me veel handiger dan het gb systeem :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oneens
    jij wil niet weten hoe irri dat hyvesding soms is. zit ik te typen, komt vriendin E: *geluidje dat je een chatbericht hebt* hé, heb jij bio al af? enz enz enz.
    ik was net op gang! dus tegen


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    ga gewoon facebooken ofzo ;)


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik heb geen vrienden.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Ik heb geen vrienden.


    echt wel :D


    waarom is het zo godse koud? :(

    Surfacing schreef:
    (...)

    echt wel :D

    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Wil jij mijn vriend zijn?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."