• Want Laura (KAK) komt waarschijnlijk op mijn verjaardag en dat is supergeil want dan gaan we samen aan de spetterpoep omdat we heel veel gaan zuipen. (krul)

    Wat is het leukste/raarste dat jullie op jullie verjaardag hebben gekregen? : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -> Verplaatst naar offtopic


    I am an idiot, I move.

    RvPersie schreef:
    (...)`

    ahahah,lijkt me echt zo grappig.maar jammer dat je hem niet meer spreekt ):

    Zijn jullie uit elkaar?Weer iets wat ik later te weten kom..maar blij dat ik nu wel mag komen,en ik ga zeker die kans slaan!Want ik ben écht toe aan wat "bad's" en "evil's" in mijn saaie en stille leven...Maar hij is al de zoveelste!Ik mocht ook niet komen op Harry's trouwdag,ik zou alle taart volgens hun opeten..pfff...En bij Knijster die nu al weer gescheiden is mocht ik niet komen omdat ik een grap had gemaakt over zijn grote neus..Nouja ik zal een keertje rond de tafel gaan met Severus en dan mag hij zijn hart luchten,misschien krijgen we een betere band:D Maar wat voor uil komt?En is het goed als ik ik een Park kom?mijn nieuwe creactie ik kan namelijk nooit kiezen tussen een jurk en pak...


    Severus wil liever op zichzelf zijn, maar ik denk dat het niet lang duurt voor hij realiseert dat we voor elkaar gemaakt zijn. Ons huwelijk ging altijd heel erg goed, totdat hij moeilijk begon te doen en zijn problemen steeds erger werden. Hij drinkt de laatste tijd heel erg veel boterbiertjes, snap je?! :(
    Harry heeft mij ook niet uitgenodigd, hij zei dat we van harte welkom waren geweest als Severus mijn achternaam had aangenomen, maar ja! Dat vond ik heel erg flauw. Severus wou niet naar Knijster toe, de spelbreker. Soms vind ik mijn geile stoeipoes toch niet zo'n lieverdje meer. :(
    Mijn sneeuwuil zou nu zo ongeveer bij je moeten zijn! En een Park klinkt heel erg bijzonder, ook al zou ik als naam Jak doen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Severus wil liever op zichzelf zijn, maar ik denk dat het niet lang duurt voor hij realiseert dat we voor elkaar gemaakt zijn. Ons huwelijk ging altijd heel erg goed, totdat hij moeilijk begon te doen en zijn problemen steeds erger werden. Hij drinkt de laatste tijd heel erg veel boterbiertjes, snap je?! :(
    Harry heeft mij ook niet uitgenodigd, hij zei dat we van harte welkom waren geweest als Severus mijn achternaam had aangenomen, maar ja! Dat vond ik heel erg flauw. Severus wou niet naar Knijster toe, de spelbreker. Soms vind ik mijn geile stoeipoes toch niet zo'n lieverdje meer. :(
    Mijn sneeuwuil zou nu zo ongeveer bij je moeten zijn! En een Park klinkt heel erg bijzonder, ook al zou ik als naam Jak doen..


    ik denk het ook niet,jij haalt het beste bij hem naar boven:D oei..is hij boterbierverslaafd?Een echte boterbiercolist?Tja maar ik had zowiezo severus achternaam niet aangenomen,ik vind mijn achternaam ook veel cooler:Y)Wat heeft Severus met mijn lieve Knijster:'( jaa idd jou geile stoeierd wordt soms een beetje té evil..En wat moet jou uiltje bij mij doen?mss kan hij me ophalen dan kom ik naar jullie toe?Is Severus aanwezig?Ik wil hem graag iets kado geven:) Ja ik dacht ook eerst aan de naam Jak maar ik ben erg gehecht aan mijn bff en tja toen zei ik ; Patzz(ja zo noem ik der altijd) jij bent mijn bff -blubberbuik-fredlovers-friends- dus ik noem mijn ge-ni-al-e uitvinden Parks(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sproeipoep is veel cooler.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.