• Want Laura (KAK) komt waarschijnlijk op mijn verjaardag en dat is supergeil want dan gaan we samen aan de spetterpoep omdat we heel veel gaan zuipen. (krul)

    Wat is het leukste/raarste dat jullie op jullie verjaardag hebben gekregen? : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Laura, dan gaan we Niels ook dronken voeren! Misschien gaat hij dan ook rare dingen doen.. (krul)

    Straks wordt ie hetero


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Straks wordt ie hetero


    Triooooooo!
    Hé, dat wil ik eigenlijk ook wel op mijn verjaardag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Scheiße, ik heb je uitnodiging net op de bus gedaan :(


    ö really?a gossie :( maar weetje ?onze kerstkaarten zijn ook al kei lang onder weg en komen ook pas laat aan,dus áls ik toch zou komen dan had ik het te laat geweten...
    Heb je trouwens nog wensen voor je b-day?Zodat ik ze kan opsturen met mijn postduif Bertie-Djemba?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    ö really?a gossie :( maar weetje ?onze kerstkaarten zijn ook al kei lang onder weg en komen ook pas laat aan,dus áls ik toch zou komen dan had ik het te laat geweten...
    Heb je trouwens nog wensen voor je b-day?Zodat ik ze kan opsturen met mijn postduif Bertie-Djemba?


    Ik wil graag een vriendje, heel erg veel geld en een neuspiercing. Ohja, en natuurlijk heel veel drank zodat de spetterpoep lekker spetterig wordt. :D:D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik wil graag een vriendje, heel erg veel geld en een neuspiercing. Ohja, en natuurlijk heel veel drank zodat de spetterpoep lekker spetterig wordt. :D:D


    probeer al dat goedkope spul uit Duitsland,is altijd goed.Spetters gegarandeerd:Y)
    Je mag mijn neuspiercing wel hebben?ik heb die van mij al een lange tijd en wordt weer eens tijd voor vernieuwing,hij heeft een mooi diamntje :) en een vriendje kan ik niet voor zorgen,want dat wordt te zwaar voor Bertie-Djemba tenzij je ook tevreden bent met een vriendje van 1,5 kilo?
    En ik heb nog monopoly-geld liggen,die kan ik wel in het poepgaatje van Bertie-Djemba doen?anders is er geen plek meer en dan kan hij niet meer vliegen..Heb je gelijk iets te doen!graaien naar geld :D fantastisch toch:D:D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    probeer al dat goedkope spul uit Duitsland,is altijd goed.Spetters gegarandeerd:Y)
    Je mag mijn neuspiercing wel hebben?ik heb die van mij al een lange tijd en wordt weer eens tijd voor vernieuwing,hij heeft een mooi diamntje :) en een vriendje kan ik niet voor zorgen,want dat wordt te zwaar voor Bertie-Djemba tenzij je ook tevreden bent met een vriendje van 1,5 kilo?
    En ik heb nog monopoly-geld liggen,die kan ik wel in het poepgaatje van Bertie-Djemba doen?anders is er geen plek meer en dan kan hij niet meer vliegen..Heb je gelijk iets te doen!graaien naar geld :D fantastisch toch:D:D


    Ik heb wel een zeppelin, wil je die lenen? Of ik leen je mijn bezemsteel, tja. Ik was getrouwd met Snape Nee serieus mijn ex lijkt HEEEL ERG op hem, dus ik ben stiekem ook een heks of course.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik wil graag een vriendje, heel erg veel geld en een neuspiercing. Ohja, en natuurlijk heel veel drank zodat de spetterpoep lekker spetterig wordt. :D:D

    Van alcohol gaat je uitwerpselen juist alleen maar focking harder meuren.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kan me 1, 2, 3 niet bedenken of ik iets raars heb gekregen voor mn verjaardag


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KAK schreef:
    (...)
    Van alcohol gaat je uitwerpselen juist alleen maar focking harder meuren.


    Ach, mijn kamer wordt iets ervoor toch geverfd. Het meurt dus toch al.
    Als ik dan tenminste wel weet in welke kleur(en) ik het zal gaan verven. Iets dat niet emoooooo is in ieder geval XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik heb wel een zeppelin, wil je die lenen? Of ik leen je mijn bezemsteel, tja. Ik was getrouwd met Snape Nee serieus mijn ex lijkt HEEEL ERG op hem, dus ik ben stiekem ook een heks of course.


    o gosh,wat eens ff.Ben jij getrouwd geweest met Snape?Heks dat je er bent!niet ff vertellen he!ook niet ff uitgenodigd op de bruiloft..mss was het dn nog iets geworden met Draco en mij..Maar nee je denkt alleen maar aan je zelf en Severus..Ik kan het gewoon níet geloven dat jij mijn eigen bloed eigen ringeling(oh die chips is lekker(cat)) mij gewoon niet uitnodigd.Ik eis dat je herhuwd(is dat een woord?) en een groot feest geeft en ik wordt uitgenodigd.En trouwens ik wil je bezemsteel wel lenen.

    anyway leek jou ex echt op hem?ö
    ik had hem dan steeds severus of snape genoemd of halfbloedprinsje...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    o gosh,wat eens ff.Ben jij getrouwd geweest met Snape?Heks dat je er bent!niet ff vertellen he!ook niet ff uitgenodigd op de bruiloft..mss was het dn nog iets geworden met Draco en mij..Maar nee je denkt alleen maar aan je zelf en Severus..Ik kan het gewoon níet geloven dat jij mijn eigen bloed eigen ringeling(oh die chips is lekker(cat)) mij gewoon niet uitnodigd.Ik eis dat je herhuwd(is dat een woord?) en een groot feest geeft en ik wordt uitgenodigd.En trouwens ik wil je bezemsteel wel lenen.

    anyway leek jou ex echt op hem?ö
    ik had hem dan steeds severus of snape genoemd of halfbloedprinsje...


    Geloof me, op ten duur noemde ik hem de hele tijd Snape omdat ik zijn echte naam super lelijk vond (nouja. nu nog steeds maar we praten nooit meer). En hij noemde mij prinsesje toen ik wakker werd een keer, toen moest ik inderdaad ook denken aan halfbloedprins. XD

    We moeten nog steeds een feest houden omdat we door het noodlot uit elkaar zijn gegaan, ik zal je uitnodigen! Draco komt ook, dus dat moet altijd goedkomen! Hij is nog single en heeeel erg op zoek, schat, dus sla je kans. Maar Severus wou je er niet bij hebben, hij is zó egoïstisch soms! Hij denkt alleen maar aan zichzelf en zijn eigen problemen :(. Maar de uil komt eraan, doe je mooiste jurk aan! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    uh... een kaart waar allemaal jillz mannen opstonden en degene waarvan ik de kaart kreeg :'D
    of mini-bruisbal-cakjes :'D

    Whipple schreef:
    uh... een kaart waar allemaal jillz mannen opstonden en degene waarvan ik de kaart kreeg :'D
    of mini-bruisbal-cakjes :'D


    DAT LAATSTE? Explaaaaaaaain! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Geloof me, op ten duur noemde ik hem de hele tijd Snape omdat ik zijn echte naam super lelijk vond (nouja. nu nog steeds maar we praten nooit meer). En hij noemde mij prinsesje toen ik wakker werd een keer, toen moest ik inderdaad ook denken aan halfbloedprins. XD

    We moeten nog steeds een feest houden omdat we door het noodlot uit elkaar zijn gegaan, ik zal je uitnodigen! Draco komt ook, dus dat moet altijd goedkomen! Hij is nog single en heeeel erg op zoek, schat, dus sla je kans. Maar Severus wou je er niet bij hebben, hij is zó egoïstisch soms! Hij denkt alleen maar aan zichzelf en zijn eigen problemen :(. Maar de uil komt eraan, doe je mooiste jurk aan! :9~
    `

    ahahah,lijkt me echt zo grappig.maar jammer dat je hem niet meer spreekt ):

    Zijn jullie uit elkaar?Weer iets wat ik later te weten kom..maar blij dat ik nu wel mag komen,en ik ga zeker die kans slaan!Want ik ben écht toe aan wat "bad's" en "evil's" in mijn saaie en stille leven...Maar hij is al de zoveelste!Ik mocht ook niet komen op Harry's trouwdag,ik zou alle taart volgens hun opeten..pfff...En bij Knijster die nu al weer gescheiden is mocht ik niet komen omdat ik een grap had gemaakt over zijn grote neus..Nouja ik zal een keertje rond de tafel gaan met Severus en dan mag hij zijn hart luchten,misschien krijgen we een betere band:D Maar wat voor uil komt?En is het goed als ik ik een Park kom?mijn nieuwe creactie ik kan namelijk nooit kiezen tussen een jurk en pak...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    DAT LAATSTE? Explaaaaaaaain! :9~

    nou voor in bad hahaha x'D
    dan heb jee en bruisbal in de vorm van een cakeje, en dan ook zo'n papier-cake-dingetje erom en danmoet je dat papiertje eraf halen en dan kan je met de bruisbal in bad (A)