• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik deed het met alle plezier (krul)

    Da's fijn voor je, proficiat! :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Quizlet is gewoon klote geworden. Punt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    PurpleCow schreef:
    (...)
    Amen.

    Bekijk het nu eens, eerlijk. Gaby plaatst lollige reacties, maar geef nu eens eerlijk toe: ze schopt geen rellen?
    En ik vind haar ook geen baasje met een bende honden achter haar aan. Die groep komt overeen, is dat mis?
    En verder kent de helft van die groep elkaar van de Q-chat en aangeziende helft daar niet bij was, vind ik niet dat je daarom moet aanvallen.

    Olifant heetf gesproken.
    _O_


    go achmed_O_


    (Be)lieve in (you)rself

    PurpleCow schreef:
    (...)
    Amen.

    Bekijk het nu eens, eerlijk. Gaby plaatst lollige reacties, maar geef nu eens eerlijk toe: ze schopt geen rellen?
    En ik vind haar ook geen baasje met een bende honden achter haar aan. Die groep komt overeen, is dat mis?
    En verder kent de helft van die groep elkaar van de Q-chat en aangeziende helft daar niet bij was, vind ik niet dat je daarom moet aanvallen.

    Olifant heetf gesproken.
    _O_
    yeuhh _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    KAK schreef:
    Ik heb een hekel aan die modlikkers. Die zo arrogant zijn om te denken dat ze mensen op hun plaats mogen wijzen als ze een keer een minieregeltje overtreden. Of als ze al zeggen dat we normaal moeten doen, omdat we een andere vorm van humor hebben.
    Die denken dat ze ooit mod kunnen worden, door zo schijnheilig te doen. Even helemaal niets uithalen en de mensen die anders dan hun zijn, zijn minder waard, want die hebben een grote bek.
    Daar heb ik een hekel aan.


    Daar ben ik het mee eens! (:

    Ik kan ook niet tegen mensen die overdreven netjes Nederlands gaan praten, om indruk te maken ofzo?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KAK schreef:
    Ik heb een hekel aan die modlikkers. Die zo arrogant zijn om te denken dat ze mensen op hun plaats mogen wijzen als ze een keer een minieregeltje overtreden. Of als ze al zeggen dat we normaal moeten doen, omdat we een andere vorm van humor hebben.
    Die denken dat ze ooit mod kunnen worden, door zo schijnheilig te doen. Even helemaal niets uithalen en de mensen die anders dan hun zijn, zijn minder waard, want die hebben een grote bek.
    Daar heb ik een hekel aan.

    Mee eens =D


    None but ourselves can free our minds.

    KAK schreef:
    Ik heb een hekel aan die modlikkers. Die zo arrogant zijn om te denken dat ze mensen op hun plaats mogen wijzen als ze een keer een minieregeltje overtreden. Of als ze al zeggen dat we normaal moeten doen, omdat we een andere vorm van humor hebben.
    Die denken dat ze ooit mod kunnen worden, door zo schijnheilig te doen. Even helemaal niets uithalen en de mensen die anders dan hun zijn, zijn minder waard, want die hebben een grote bek.
    Daar heb ik een hekel aan.


    Voor zover ik weet probeert niemand hier nu iemand op hun plaats te wijzen. Het is alleen zo dat als users meer vrijheid willen, we ook moeten laten zien dat we niet overal chaos hoeevn te maken..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    3D schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens! (:

    Ik kan ook niet tegen mensen die overdreven netjes Nederlands gaan praten, om indruk te maken ofzo?

    Haha, dat doe ik nu soms ook, met nette woorden, maar alleen omdat ik het niet anders kan uitdrukken (a)


    None but ourselves can free our minds.

    Mensen moeten eens niet zo op elkaar letten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Photograph schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet probeert niemand hier nu iemand op hun plaats te wijzen. Het is alleen zo dat als users meer vrijheid willen, we ook moeten laten zien dat we niet overal chaos hoeevn te maken..

    Ik heb het niet over dit topic maar over het hele forum in het algemeen.


    Ik ben gemeen xoxo

    1 heeft net in me gasten boek neer gezet dat ik dood gaa als ik nog 1x zeg dat ze alles fout doet(cat) gaat moeilijk achter de computer!!! =D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Photograph schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet probeert niemand hier nu iemand op hun plaats te wijzen. Het is alleen zo dat als users meer vrijheid willen, we ook moeten laten zien dat we niet overal chaos hoeevn te maken..


    Sommige users zitten in andere topics te zeggen wat niet mag, (blijf even ontopic, dat mag je niet, dit mag niet shalalalala). Als je dat één keer doet oke, maar sommige denken echt dat ze mods zijn en daar kunnen zich blijkbaar veel quizletters aan ergeren.


    Olive

    Successful schreef:
    (...)
    Haha, dat doe ik nu soms ook, met nette woorden, maar alleen omdat ik het niet anders kan uitdrukken (a)


    Je bent niet de enige die daar last van heeft xD

    maar even.. Dit gaat niet alleen om Gaby en haar 'groepje'. Iedereen heeft wel mensen waar ze zich aan ergeren. Dit zijn die van haar..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    3D schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens! (:

    Ik kan ook niet tegen mensen die overdreven netjes Nederlands gaan praten, om indruk te maken ofzo?

    Hmmm..
    Dat doe ik ook wel, maar dat is een gewoonte geworden sinds ik op Quizlet zit -ik ben Belg- en ik praat zelfs met enkele Belgische vriendinnen die ik van Quizlet ken, zo.
    En bovendien denk ik dat het nogal raar is als een Bèta hier plat Vlaams begint te praten, haha =p
    Maar het is gewoon een gewoonte bij mij (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Kikkeli schreef:
    houd jullie grote mond toch ff dicht over Rose, Gaby enzo 'het groepje', zijn jullie jaloers ofzo dat we vrienden zijn.
    we doen niks fout man, gaby probeert alleen wat leven in Q te blazen aangezien het na Roze's 'vertrek' het een beetje dood is gewordne.
    fijfweoifjwfwif srsly damnit.
    en er zijn ook geen meelopers van gaby, ook hun proberen het een beetje gezellig te maken hier.


    Ja idd. Wij zijn vrienden voor het leven geworden. Rose is een geweldige meid en sinds ze hier weg is het minder gezellig.


    "Ignite, my love. Ignite."