• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Photograph schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die daar last van heeft xD

    maar even.. Dit gaat niet alleen om Gaby en haar 'groepje'. Iedereen heeft wel mensen waar ze zich aan ergeren. Dit zijn die van haar..

    het probleem is, dat gaby geen 'groepje' heeft..(cat)


    Life is a beautiful struggle

    PurpleCow schreef:
    (...)
    Hmmm..
    Dat doe ik ook wel, maar dat is een gewoonte geworden sinds ik op Quizlet zit -ik ben Belg- en ik praat zelfs met enkele Belgische vriendinnen die ik van Quizlet ken, zo.
    En bovendien denk ik dat het nogal raar is als een Bèta hier plat Vlaams begint te praten, haha =p
    Maar het is gewoon een gewoonte bij mij (:


    Dat heb ik ook & op quizlet praat ik gewoon veel netter omdat ik weet dat veel mensen het West-Vlaams dialect niet gaan verstaan :'D


    Olive

    Gaby heeft geen groepje, alleen vrienden. Wat is daar mis mee ?


    None but ourselves can free our minds.

    WBitch schreef:
    (...)

    Ja idd. Wij zijn vrienden voor het leven geworden. Rose is een geweldige meid en sinds ze hier weg is het minder gezellig.

    Leuk voor jullie dat jullie vrienden voor het leven zijn geworden. Grote uitspraak overigens. Maar misschien is het voor júllie minder gezellig, dat houdt niet in voor iedereen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wat heeft iedereen met het groepje van gaby of gaby haar groepje

    die is er niet het zijn gewoon allemaal vrienden.


    (Be)lieve in (you)rself

    Proserpina schreef:
    (...)

    Sommige users zitten in andere topics te zeggen wat niet mag, (blijf even ontopic, dat mag je niet, dit mag niet shalalalala). Als je dat één keer doet oke, maar sommige denken echt dat ze mods zijn en daar kunnen zich blijkbaar veel quizletters aan ergeren.


    Dat is ook vervelend.. en daar kan ik ook niet tegen.. Het is ook niet aan hun om daar voor te zorgen.
    maar het is wel zo dat als we met zn alle minder off topic gaan is dit ook niet nodig.. En daarbij moeten de users die dit zeggen dat ook niet doen.. Het is nog steeds niet aan hun..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik snap jullie mening over Rose en Gaby wel. Dat ze geen groepje hebben, maar gewoon vrienden.
    Alleen ik vind dat jullie doen alsof de wereld is vergaan, nu Rose weg is. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Leuk voor jullie dat jullie vrienden voor het leven zijn geworden. Grote uitspraak overigens. Maar misschien is het voor júllie minder gezellig, dat houdt niet in voor iedereen.

    Precies wat ik ook wou zeggen.


    -

    Laten we nu terug gaan naar de essentie van het topic en het gedoe over Gaby achter ons laten, Amen. _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    Waarom maakt iedereen hier altijd zo'n probleem van dingen waar je geen probleem hoeft te maken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WMod schreef:
    Wat heeft iedereen met het groepje van gaby of gaby haar groepje

    die is er niet het zijn gewoon allemaal vrienden.

    net zoals onze coole namen, die horen ook allemaal bij LOTQ. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 19:11 ]


    Life is a beautiful struggle

    3D schreef:
    Ik snap jullie mening over Rose en Gaby wel. Dat ze geen groepje hebben, maar gewoon vrienden.
    Alleen ik vind dat jullie doen alsof de wereld is vergaan, nu Rose weg is. :')


    De wereld is niet vergaan daardoor hoor (: maar het is een stuk minder gezellig (vindt ik teminste en zeker nog wel meer mensen)


    (Be)lieve in (you)rself

    Kingston schreef:
    (...)
    net zoals onze coole namen, die horen ook allemaal bij TLOQ. (cat)
    Het is LOTQ kneusje (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom is het plots allemaal tegen Gaby? Als het een groepje van Gaby is, waarom dan niet van Sem of van Sarita? Hoewel ik me soms ook erger aan haar reacties op sommige topics, is ze ook maar een tiener die haarzelf is.. En sommigen mogen haar daarom niet, omdat ze niet hun 'type' vriendin is.


    Olive

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Leuk voor jullie dat jullie vrienden voor het leven zijn geworden. Grote uitspraak overigens. Maar misschien is het voor júllie minder gezellig, dat houdt niet in voor iedereen.



    Ja. Wat heeft Gaby en haar "groepje" hier nou mee te maken?


    "Ignite, my love. Ignite."