• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.

    Je bedoelt het goed maar er is meer aan de hand dan 'Die en die doen zo en zo' Dat van de nieuwe Rose is een beetje, geen idee best grappig oe het klinkt xd. Maar Gaby deed zo al voor dat Rose weg ging xd

    Kikkeli schreef:
    He fock, ben ik eens weg gebeurd er weer vanalles.

    Weet je ook eens hoe ik me voel (cat)

    Kikkeli schreef:
    (...)HAHA BURN. -oke die vond ik goed sorry-

    Haha, thank you (cool)


    None but ourselves can free our minds.

    DEREK schreef:
    ....


    Ik vind dat je daar helemaal gelijk hebt, al ken ik er één niet.


    Olive

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.


    En het groepje van Gaby bestaat niet, aangezien die groep van niemand is. Ze zijn wel ROSEM, Semfan of sns-fan


    Ik ben gemeen xoxo

    WEmo schreef:
    (...)
    Je bedoelt het goed maar er is meer aan de hand dan 'Die en die doen zo en zo' Dat van de nieuwe Rose is een beetje, geen idee best grappig oe het klinkt xd. Maar Gaby deed zo al voor dat Rose weg ging xd

    Nou ik weet pas wie Gaby is sinds die Rose weg is (krul)


    -

    Successful schreef:
    (...)
    Oohja, want jij bent zo perfect.
    Niemand zegt dat je naar hun reacties moet kijken hoor ;d


    Ze zegt gewoon haar mening? en ik heb nergens gezien dat ze zegt dat ze perfect is?


    Olive

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.

    ik vindt Gaby juist aardig op Q_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Proserpina schreef:
    (...)

    Ze zegt gewoon haar mening? en ik heb nergens gezien dat ze zegt dat ze perfect is?

    retorisch
    re` to - risch («Grieks) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 behorend tot de retorica; redekunstig; retorische vraag vraag die eigenlijk een bevestiging is en waarop men geen antwoord verwacht, bijv: `moet hier niet ingegrepen worden?` ; 2 op redenaarswijze, bombastisch '

    alleen dat van mij was in een zinvorm, niet in een vraagvorm. ;)

    + zij geeft haar mening, oké, ik ook, jij ook, what's the problem ? Dit topic dient naar mijn weten nog altijd om op gereageerd te worden.


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    retorisch
    re` to - risch («Grieks) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 behorend tot de retorica; redekunstig; retorische vraag vraag die eigenlijk een bevestiging is en waarop men geen antwoord verwacht, bijv: `moet hier niet ingegrepen worden?` ; 2 op redenaarswijze, bombastisch '

    alleen dat van mij was in een zinvorm, niet in een vraagvorm. ;)

    + zij geeft haar mening, oké, ik ook, jij ook, what's the problem ? Dit topic dient naar mijn weten nog altijd om op gereageerd te worden.


    Sorry hoor, ik dacht dat het aanvallend overkwam (:


    Olive

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.


    Ik vond die reactie van dat eendjestopic anders toch wel diep hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Proserpina schreef:
    (...)

    Sorry hoor, ik dacht dat het aanvallend overkwam (:

    Thinking is good, knowing is better! :Y)
    zegt m'n leerkracht Engels altijd ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Trouwens niet om jou/andere users te beledigen, zo'n reacties als die van Gaby zijn grappig en maken Quizlet -voor mij althans- grappiger & leuker; je moet niet altijd serieus zijn, da's maar saai (vind ik).


    None but ourselves can free our minds.

    BadHero schreef:
    (...)

    Ik vond die reactie van dat eendjestopic anders toch wel diep hoor (:

    Diep.. want? :')


    -

    Successful schreef:
    (...)
    Thinking is good, knowing is better! :Y)
    zegt m'n leerkracht Engels altijd ;d


    Jammer dat het vaak via internet anders overkomt :'DD


    Olive