• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand moet een RPG openen (Aa) Een simeple xD Wie biedt zich aan? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hooooi Lily :G Goed, hè? Heb je mijn - voor mijn doen - overlange personage al gezien? Gosh, daar ben ik echt uren aan bezig geweest o___O


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Je perso is cool masked xD Er moeten hier meer mensen joinen en ik moet nog goede vampier droppen en dan kunenn we starten :xx Dus roep ah.. Naja, mensen? Ofzo? xD Even by het suggestie 'RPG-gedeelte-topic' kijken xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij zijn ze hier niet zo heel erg enthousiast over RPG... :3


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Whaha nee :'D Worden ze wel -grin- Of misschien gaan ze 't lezen als verhaal. xD Haha.

    Misschien dat er mensen op DD die al die regels zat heen ook hier heen willen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nah, we zullen wel zien (: En anders beginnen we gewoon met de mensen die we nu hebben, misschien springt er dan iemand anders in die het toch wel stiekem leuk vindt als diegene ziet dat dit geen *sterretjesverhaalvorm* werk is xD Want wij zijn goed B) -ahum, sorry, ik had zin in een peptalk- :P


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Whaaaaa, jullie gaan te snel voor mijn langzame internet xD
    Piet, je persoongeval is cooool~

    &ze worden maar gewoon enthousiast :3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Hahaha xD We gaan gewoon zorgen dat ze 't uber gaan vinden en ik ga dit topic promoten met; HET IS EEN SUPER VERHAAL OM TE LEZEN EN JE KAN OOK NOG EENS JOINEN XD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    YEAH.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    IDEE Ik ga oproep plaatsen bij promoot je story xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^Wat Simone zegt B)

    Btw, zal ik anders nog een mens aanmaken, of zijn ze niet helemaal in de minderheid? Of iets anders? ^^


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ik heb van alles wat (uti verveling), moet alleen nog even goede vampier aanmaken xD Doe ik vanaaf (: En ik weet niet wat lily heeft, volgens mij slechte vampier dus zijn mensjes in minderheid xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan ga ik nog een mensje maken, gezellug n__n


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ik heb mensje en bad vamp xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Picture

    Naam: Anthony van der Laan
    Roepnaam/Bijnamen; Anton of Tony. Soms wordt hij voor de grap door zijn oudere zus Annie genoemd.
    Betekenis: Anthony: de onschatbare
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19 jaar
    Kort uiterlijk: Halflang, donkerbruin haar. Bruin-groene ogen. Normale lengte. Alternatieve kledingstijl.
    Beschreven uiterlijk: Anthony heeft halflang haar, dat hem de laatste tijd alleen nog maar aan Justin Bieber doet herinneren, waardoor hij steeds meer de neiging krijgt om het af te laten knippen. Zijn haar is stijl. Hoeveel goedjes hij er ook insmeert, het is en blijft stijl. Zijn ogen zijn bruin, maar als je goed kijkt zie je rond zijn pupillen een groen kransje. Hij heeft een wipneus; dat irriteert hem mateloos, want daardoor wordt hij meestal door de meisjes beschouwd als ‘schattig’. Anthony heeft een normale lengte: 1 meter 83. Hij is slank gebouwd, maar de laatste tijd doet hij aan fitness en met een beetje fantasie zie je langzaam aan een sixpack verschijnen. Hij heeft een alternatieve kleding stijl, iets wat hijzelf niet graag ‘emo’ zou noemen, maar wat er toch bijna in de buurt komt.
    Karaktereigenschappen: Droogjes, stil, in zich zelf gekeerd, onzeker.
    Karakter: Anthony is een jongen die op het eerste gezicht er vrij zelfverzekerd uitziet. Vooral door zijn kleding stijl. Maar verdiep je je meer in hem, zie je dat het een erg onzekere jongen is, die zonder zijn uiterlijk totaal niet op zou vallen in de groep. Hij denkt veel over dingen na. Als hij al iets zegt, is het meestal een vreselijk droge opmerking, waarvan je je nog even moet bedenken of hij nu grappig of beledigend bedoeld is.
    Likes: Hij houdt van zijn computer. Hij zou geen dag zonder kunnen… Ook vindt hij het geweldig om te tekenen, wat hij ook kan, ook al zal hij dat nooit van zichzelf toegeven. Het liefste portretten, trouwens, al vindt hij het ook wel leuk om cartoons te maken.
    Dislikes: Mensen die hem vragen waarom hij zo stil is, of vooroordelen over hem hebben. Of mensen die vinden dat hij zich anders moeten gedragen. Of mensen die zijn werk bekritiseren. Of mensen die zijn haar met Justin Bieber vergelijken. Gewoon, hij houdt niet van mensen die iets op hem aan te merken hebben.
    Crush: -
    Status: Single, en dat zal volgens hem ook nog wel even zo blijven.
    Familie: Hij heeft ouders, maar hij woont sinds zijn vijftiende bij een vriend van hem. Hij heeft sinds toen ook geen contact met zijn ouders gehad. Wel met zijn oudere zus; soms belt hij haar nog op om zijn hart te luchten.
    Verleden: Anthony heeft een vrij normale jeugd gehad – tot hij 12 jaar werd. Toen begon het thuis te verslechteren. Zijn ouders maakten plots veel meer ruzie, en zijn zus ging studeren, waardoor hij er helemaal alleen voor stond. Hij begon zich in zijn eigen wereld terug te trekken, en ging andere kleding dragen, gewoon om zijn gevoelens te uiten. De dag dat zijn ouders aan hem vertelden dat ze gingen scheiden, was de druppel die de emmer deed overlopen, waarna hij met een bleek gezicht het huis uit liep en bij een vriend in een kraakpant ging wonen. Daar woont hij nu nog steeds, al is die vriend er steeds minder vaak. Hij is van plan om een nieuw huis te zoeken. Want daar stinkt het. En er zitten ratten.
    Extra: Mensfiguurtje. ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 12:32 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]