• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen, aangezien ik totaal niet kan typen op dit ding, maar enfin.. Join met een vuilgebekte sarcastische,niet altijd even snuggere, mannelijke,goeie vampier?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha xD Van mij mag je joinen hoor :P

    Er is niet heel veel gebeurt.
    Gaby (mens) naar binnen, liep Savoy's (s vampier) kamer in en toen kwam Odile (hongere s vampier) en Savoy en odile gingen bekvechten om Dewi en toen kwam macho gawyn haar 'redden' (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn is haar niet aan het 'redden', hij is haar aan het Redden, hoor T___T &Gezellig (: [joehoe, we zijn trendsetters ;D]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ik stel even een lijstje op - als ik t van z'n leven af krijg- en dan laat ik em wel even door te bossen hossen en langs het huis komen (;

    @ TheStyx: hèhè, het is eigenlijk al best veel keer voorgesteld, maar toen was het elke keer met die domme sterretjes en ndat is tegen mijn principes

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 13:10 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha :'D Sorry Piet (':
    Ik ga eten en dan even de stad in.
    Dan ga ik quiter hero doen (drummen ;x) en dan
    ben ik er later in de middag weer =D

    En iedereen die wil joinen mag dat doen (:


    @Everest; het hoeft niet zo lang als dat van ons hoor :P

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 13:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ok, auf wiedersehen n__n
    Dan denk ik dat ik 'm ook smeer. Ik moet ook nog weg -zucht-


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    x7UP schreef:
    Haha :'D Sorry Piet (':
    Ik ga eten en dan even de stad in.
    Dan ga ik quiter hero doen (drummen ;x) en dan
    ben ik er later in de middag weer =D

    En iedereen die wil joinen mag dat doen (:


    @Everest; het hoeft niet zo lang als dat van ons hoor :P

    No worries, ik hou van lijstjes invullen ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    U know what : ik post em vanavond wel, als ik een normaal toetsenbord tot mijn beschikking heb.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh man wat is dit cool :'D Everest doe mee, dit is echt ubergeniaal :D
    Oke -kuch- back to work.



    Odile - Slechte vampier.

    Kwaad kijk ik van het lege bed naar boven. Gawyn heeft het meisje vast en ik verga van de dorst.
    'Geef haar aan mij,' zeg ik en loop dreigend op haar af. 'Ze is nu op ons terrein en daarom overgeleverd aan onze genade!' Mijn ogen fonkelen agressief. Het water loopt me haast uit de mond. Die geur. Wat een foltering. Ik hou het haast niet meer. Het is te lang geleden dat ik voor het laatst zulk heerlijk warm mensenbloed heb geproefd. Gawyn heeft een grote fout gemaakt haar in bescherming te nemen. Want ik zal over lijken gaan om te krijgen wat ik hebben wil. Wat is het toch een goedheilig zieltje. Ik haat hem. Altijd maar zeuren over beleefdheden en opkomen voor de rechten van de mens. Nou in mijn ondode wereld hebben mensen geen rechten!
    'Je bent bang he?' vraag ik geamuseerd en kijk het meisje recht in de ogen aan. 'Ik weet het goed gemaakt, ik ben in een gulle bui vandaag.' Ik pak mijn mes en laat het lemmet door mijn hand glijden. De kamer is stil.
    'Ik maak snel een eind aan je leven zodat je niet hoeft te lijden. Voor deze keer. Je mag jezelf gelukkig prijzen, de meeste slachtoffers martel ik zo lang tot ik het licht in hun ogen zie doven.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 14:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gawyn Goede vampier
    Oh, crap. Gawyn slikte even toen hij Odile's vlammende ogen zag. Hij wist dat ze al een - voor haar doen - lange tijd niet meer gejaagd had, en dat ze er profijt van zou maken als er een mens in haar buurt zou komen. En nu was het mens er; ze zou géén genade kennen.
    Gawyn ging tussen het meisje en Odile en keek Odile aan. Hij moest zijn hoofd een stukje oprichten, aangezien hij zo klein was, maar hij ging zo breed mogelijk staan om toch nog wat indruk te maken.
    "Odile, kijk me aan," siste hij. "Laat voor deze ene keer eens een slachtoffer gaan. Kijk nu eens in haar ogen! Ze is bang; zij heeft nog een heel leven voor zich, wat ons is ontnomen. Wil je dat haar het zelfde lot toekomt?" Hij zweeg even. "Ik weet dat de dood een beter vooruitzicht is dan het onsterfelijke, maar zij zou nog iets kunnen maken van haar leven. Laat haar gaan, voor deze ene keer, en zoek een ouder slachtoffer uit. Of een dier." Het laatste zei hij zonder hoop, want hij had al vaker geprobeerd de andere vampiers 'vegetariër' te laten worden, tot nu toe zonder succes.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Even laat ik mijn bloeddorst varen. Wat me nu overkomt is nog onwerkelijker dan het hapje vlees dat zomaar de poorten komt binnengewandeld. Mijn ogen beginnen te fonkelen van sadisme en plezier.
    'Krijg nu wat. De grote Gawyn vraagt, nee smeekt me gewoon om dit meisje te laten leven! Wat ben je van plan met haar te gaan doen? Haar een kamer aanbieden in ons hotel?!' roep ik spottend. 'Bespaar ons de ellende. Ruik, Gawyn. Ruik haar geur! Zeg me niet dat het je niks doet. Je wil haar even goed als wij. Ik zie het aan je ogen. Je bent geen haar beter dan wij. Wij erkennen tenminste wat we zijn en waartoe we gedoemd zijn! Je wil het he?' Ik loop op hem af, glijd vluchtig met mijn vinger langs zijn kaaklijn en fluister in zijn oor:
    'Wie mag haar als eerst?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi - Mens.
    Ik luisterde zwijgend en toen mijn 'redder' zei dat ik bang was gaf ik hem een por. ,,Ik ben niet bang.'' zei ik rustig. Waarschijnlijk zouden ze me niet geloven, dat was okay. Terwijl hun zo druk bezig waren sloop ik toch maar naar de deur, ik kon een gokje wagen nietwaar?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Hij begon iets sneller te ademen toen Odile met haar vinger over zijn gezicht streek. Ze speelde dit spel echt té gemeen. Bijna hulpeloos keek hij haar aan. "Ik was inderdaad van plan haar een kamer aan te bieden," zei hij kleintjes, "Maar volgens mij ben jij het daar niet zo mee eens, hè?" Hij deed een stapje naar achter, waardoor hij tegen het mens op botste. Daardoor rook hij haar geur, de geur van het snel stromende, stroperige bloed, nog beter. Hij zakte op zijn knieën. Hij was op het einde van zijn zelfbeheersing beland. Het was alweer twee dagen geleden dat hij zich gevoed had met een ree, en al zeker drie maanden geleden dat hij bloed had gehad van een mens. Hij keek in de sadistische ogen van Odile, en besefte dat hij het niet langer vol ging houden om het meisje niets aan te doen, als hij in dit gezelschap bleef. Maar als hij ze zou verlaten, zou het meisje meteen dood gaan...
    Plots voelde hij beweging in de lucht achter zich, en toen hij omkeek, was het meisje weg.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 16:38 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Verdomme, nee! Ik kan mezelf wel schieten!
    'Dat valse kreng!' Ik duw Gawyn ruw aan de kant - die nu ook door heeft gekregen dat het meisje het hazenpad heeft gekozen - en trek de deur weer open. Woedend flitsen mijn ogen van links naar rechts. Vanuit mijn ooghoek zie ik haar rennen. Ze is dus niet zo stom als ik dacht. Dit kan nog wel eens interessant worden denk ik bloeddorstig, met een goede jacht in het vooruitzicht.
    'Nu ben je van mij!' schreeuw ik door de gang en mijn stem weergalmt door de muren. Ik zet krachtig af en hol achter haar aan. Nog even en dan heb ik je!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi - Mens.
    Had ik die kapotte zaklamp nou maar meegnomen, had nog mooi als knuppel kunenn dienen! Of in ieder geval mijn tas. Terwijl ik rende kon ik nog net een of andere boek dat op de vloer lag ontwijken, mijn hart klopte in mijn keel. Waar ging ik eigenlijk heen? Het was nacht en dus behoorlijk donker, ik had enkel licht van de maan die wat door de ramen licht naar binnen schemerde. Damnit. Het leek wel een of andere slechte horrorfilm waar ik in terecht was gekomen. Ik zei al dat ik de dood niet vrees, dat doe ik ook niet, maar ik gunde dat stomme kreng gewoon niet dat ik me zo makkelijk aan haar over zou leveren. Ik liet niet gauw over me heen lopen en ik liet me zeker niet zonder weerstand zomaar vermoorden. Terwijl ik een bocht om sloeg bedacht ik me wat ik het beste kon doen.. Een kamer in was geen optie, dan zat ik als een rat in de val. Of ik moest allemaal dingen voor de deur gaan schuiven, maar met mijn kippenkracht zou dat eeuwen duren. Naar buiten rennen, het bos in? Misschien kwam ik dan wel wilde beesten tegen, dan bleef ik liever hier waarbij, zo deed hij het voor, nog iemand aan mijn kant stond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.