• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Timothy
    Naam : Timothy
    Roepnaam : Tim
    Leeftijd : 17 jaar
    Karakter : Een aardig, durver is hij. Hij gaat voor niks en niemand uit de weg. Hij is zeer sociaal en schaamt zich bijna nergens om. Tim kan ook kwaad uit de hoek komen en houdt ook geen blad voor z'n mond. Als hij je echt mag doet hij alles voor jou.. Soms houdt hij zich ook niet aan de regeltjes en heeft ook al een tijdje werkdienst gekregen. Maar dat kreeg hem ook niet erg klein. Timo is werker. Hij werkt voor wat hij wil. En aanvaardt meestal geen neen.
    Houdt van : Timothy is dol op uitgaan en regels breken, en natuurlijk meiden.
    Houdt niet van : Tim heeft een hekel aan gezeur en regels.. Regels? Dat kent hij niet. Het leven zou maar saai zijn met regels.. Regels hier en regels daar.
    Extra : Tim heeft ook een tattoe op zen arm een soort van slang dat voor. Dat heeft een speciale betekenis voor hem.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:47 ]

    awesome, gewoon mensje dus? 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    juist vergeten :$

    Whoei, ik ben klaar met personages xD Aargh.. morgen starten? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sure n_n


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    of nu? xD Kverveel me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I don't care ;3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Ik ga lekker al een stukje droppen -kuch-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Dewi - Mens.
    Ik stond voor het grote hek en keek omhoog, het was midden in de nacht en de wind zorgde voor spookachtige geluiden. Nu nog even bedenken hoe ik over het hek kwam, of.. Ik liep naar het deurtje en duwde het hek open, het zat niet eens op slot! Tuurlijk niet Dewi, het is al jaren onbewoond spraak ik mezelf toen toe. Ik liep naar een raam aan de zijkant en dankzij stripboeken en weet ik veel wat wist ik het van het slot te krijgen met een paperclip. Ik duwde het raam open en gooide mijn tas met een sierlijke zwaai het donkere hol in, daarna klom ik naar binnen. Ik had nog maar 1 stap gezet of ik struikelde al over mijn tas xD Hard vloekend belandde ik op mijn kont, wat nog meer pijn deed dan ik altijd dacht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik lag op mijn bed en neuriede zachtjes terwijl ik voor me uit staarde en nadacht, plots drong een bekende geur mijn neus binnen. Mensen. Hier, vlakbij. Wat deden ze hier? Nieuwsgierig tilde ik mijn hoofd wat op, maar besloot toen dat ik straks wel zou gaan kijken.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy Mensgeval
    Candy landde zachtjes met haar voeten op het gras van haar achtertuin, zodra ze niet meer wankelde begon ze te rennen, al snel had ze het bos bereikt dat aan haar erf grensde, ze bleef rennen tot ze bekaf was. Vluchtig vroeg ze zich af of haar ouders haar kwamen zoeken. Zouden ze bezorgd zijn? Ach, hadden ze haar maar niet moeten opsluiten. Ze keek om zich heen, genietend van al het groen, tot ze besefde dat ze eigenlijk de weg terug helemaal niet meer wist. Stom.. Ze beet op haar lip maar liep toch maar door, ze kwam er vanzelf wel. Terwijl ze verder liep zag ze langzamerhand het grote huis voor haar opdoemen, vastbesloten om dat te bereiken liep ze nog harder.

    Savoy Bad vampire.
    Hij ijsbeerde zijn kamer rond, zijn wenkbrauwen gefronsd. Al een tijdje hing de geur van mensenbloed in de lucht, het leek zelfs steeds erger te worden, en hij werd er onrustig van, tot op het punt dat hij af en toe zijn hoofd in zijn kussen moest drukken om niet gek te worden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Dewi - Mens.
    ,,Pokketas.'' ik gaf een boze trap tegen mijn tas, krabbelde overeind en klopte stof van me af. Ik hurkte neer bij mijn tas en zocht myn zaklamp, zo snel als ie aanwas ging hij ook weer uit, batterij leeg, had ik weer. Ik raapte mijn tas op en zocht een deur, die ik wonder boven wonder vond zonder te struikelen. Eenmaal op de gang waren mijn ogen wat gewend aan het duister en ik besloot de volgende kamer te testen, ik tastte af en opende een kamerdeur. Misschien dat er een bed stond waar ik op zou kunnen pitten vannacht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik lag op mijn bed en neuriede zachtjes terwijl ik voor me uit staarde en nadacht, plots drong een bekende geur mijn neus binnen. Mensen. Hier, vlakbij. Wat deden ze hier? Nieuwsgierig tilde ik mijn hoofd wat op, maar besloot toen dat ik straks wel zou gaan kijken.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik begin dit eindelijk een beetje te snappen, na aanleiding van een wat ouder RPG topic. En dit is ubercool! Mag ik nog meedoen? Pleeaase.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha, tuurlijk xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yes yes yes!

    - SLECHTE VAMPIER -
    Naam; Odile Lavossa.
    Gave; Bijzonder sterk en snel voor een vrouwelijke vampier.
    Roepnaam/Bijnamen; Odile
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20.
    Kort uiterlijk: Stijl felrood haar tot de schouders. Fijne scherpe getekende wenkbrauwen, grijze emotieloze ogen, lange wimpers.
    Beschreven uiterlijk: Ze loopt standaard in een lange zwarte jas (Matrix stijl), een groene trui, een stel legerkisten en een strakke broek. Ze heeft een slank, maar atletisch figuur en haar gothic-like uiterlijk laat weinig aan de verbeelding over: ze is slecht. Door en door slecht.
    Karaktereigenschappen: Agressief, analythisch, heeft verstand van doden en alles wat ermee te maken heeft, is een computergenie. Het doden van haar weerloze slachtoffers is voor haar een sadistisch spel. Ze heeft een hart van steen maar verlangt geheim naar warmte en romantiek. Dat laat ze niet snel merken. Ook wil ze ergens diep in haar hart haar leven beteren, maar ook dit laat ze aan haar mede-vampiers niet zien.
    Karakter: Sadistisch, dominant, agressief, analythisch, romantisch (laat ze niet snel merken), sluw. Mensen doden geeft haar een ongelofelijke kick.
    Likes: Mensen die lijden, bloed, doden.
    Dislikes: Mensen die niet tegenspartelen bij haar martelingen, normen en waarden, zo'n beetje iedereen die in haar weg loopt.
    Crush: Niemand. Wellicht komt dit nog.
    Status: Single. Altijd al geweest, wie zal het lukken om haar hart te veroveren?
    Verleden; Als mens zijn haar ouders vermoord door een Russische maffiabaas. Ze leefde vele jaren op straat voor een toevallige passant haar in het donker vastgreep en een einde maakte aan haar leven als sterveling. Als vampier heeft ze wraak genomen op de man die haar ouders vermoordde en sindsdien is ze niets meer geworden dan een koud wezen. Zal haar hart ooit nog de liefde en warmte vinden die ze als kind gekend had?

    Hoop dat dit goed is :'D Het kostte akelig veel werk om te schrijven, lol.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 18:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste