• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whaha, het is perfect, geen zorgen, met minder ben i ook wel tevreden hoor xD Maar 't is wel super (:

    Ken je misschien meer RPG liefhebbers? Het zou leuk zijn als er wat meer mensen kwamen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat er langzamerhand nog wel meer mensen gaan inspringen (zoals ik). Maar dit is echt pure genialiteit. Het is gewoon online acteren, hoe vet :o
    Oke, nu ga ik maar es het verhaal doorlezen, kijken wat die andere lui hebben :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoop het xD Iedereen hier houdt van verhalen schrijven maar de meeste zeiden van; RPG's? Nee dankje.

    Maar 't is idd wel vet vinden wij :'D Leuker dan alleen schrijven (=
    En dan gaat 't ook niet altijd zoals jij wilt of komen je personages
    in vreemde situaties xD Je moet creatief zijn dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is echt uberlijp. Ik ga maar es beginnen met mijn personage, geinspireerd door mijn karakter voor Concept Art :']

    Odile -SLECHTE VAMPIER

    Kwaad staar ik naar het zwarte beeldscherm. Hoe is het mogelijk? Hoe?! Ik spring overeind en ruk de deur open.
    'Wie heeft me godverdomme gehackt! Vuile hond, ik krijg je wel! Je zal me om genade smeken!' Natuurlijk weet ik dat niemand hier zo geniaal is dat hij door mijn cyberbeveiliging van staal kan komen, maar ik haat het wanneer iemand mij op de proef stelt. En ik moet me ook ergens afreageren. Wie haalt het in z'n tot de hel verdoemde hoofd om mij te hacken?! Ik probeer van alles: resetten, een ander IP aannemen (ja, ik kan dat), op de ouderwetse manier afsluiten en opstarten maar het nu flikkerende beeldscherm blijft koppig. Ineens hoor ik een schok en ik zie rook vanachter mijn scherm komen. Ik kan wel janken. Een gigading van een videokaart en een beest van een processor waar vele pc-nerds alleen van kunnen dromen.. allemaal naar de klote! Ik spring weer overeind om de eerste de beste tegenligger in z'n nekvel te grijpen, maar dan ruikt mijn neus iets waar mijn slijmvliezen van op hol slaan.
    Bloed. Mensenbloed.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 20:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi - Mens.
    ,,Pokketas.'' ik gaf een boze trap tegen mijn tas, krabbelde overeind en klopte stof van me af. Ik hurkte neer bij mijn tas en zocht myn zaklamp, zo snel als ie aanwas ging hij ook weer uit, batterij leeg, had ik weer. Ik raapte mijn tas op en zocht een deur, die ik wonder boven wonder vond zonder te struikelen. Eenmaal op de gang waren mijn ogen wat gewend aan het duister en ik besloot de volgende kamer te testen, ik tastte af en opende een kamerdeur. Misschien dat er een bed stond waar ik op zou kunnen pitten vannacht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Opeens hoorde ik geschreeuw, Odile natuurlijk, zij ook met haar korte lontje. Ik kon beter maar even kijken wat er was, ik stond op en liep richting haar kamer. ,,He Od, wat is er aan de hand?'' vroeg ik toen ik de deur open gedaan had, toen viel mijn oog op de rokende computeren en ik kon een grinnik niet onderdrukken. ,,Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?'' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik naar het ding liep.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Buh, ik heb nog zin om te posten :'D

    Odile - Slechte vampier.

    'Nee, niet aankomen!' Ik snij Faith de pas af en verdedig de ruines van mijn pc, mijn lieveling. Ik zie haar grijnzen en ik weet wat ze denkt: schop dat ding naar de schroot. 'Ik heb niks gedaan,' verklaar ik. Haar nog steeds grijnzende gezicht verraadt dat ze me niet gelooft.
    'Echt. Ik ben gehackt.' Ik weet niet waar ik de kalmte ineens vandaan haal? Loopt iemand hier soms met wierrookstaafjes rond? 'Gehackt?' Ze begint te lachen. Te schaterlachen wel te verstaan.
    'Je loopt al weken op te scheppen over je superbeveiliging en nu ben je gehackt!' Ze komt niet meer bij. Ik voel een cyberklap in m'n gezicht en die doet behoorlijk pijn. Maar al snel leidt mijn scherpe neus me naar andere zaken toe.
    'Ruik jij ook wat ook ruik? Volgens mij hebben we bezoek.' Mijn oog valt op mijn riante collectie martelwerktuigen. Mijn kamer heeft meer weg van een SM-interieur en met name het sadistische deel heeft me ook altijd aangesproken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whoeshja, Faith kan schaterlachen 8D

    Dewi - Mens.
    ,,Pokketas.'' ik gaf een boze trap tegen mijn tas, krabbelde overeind en klopte stof van me af. Ik hurkte neer bij mijn tas en zocht myn zaklamp, zo snel als ie aanwas ging hij ook weer uit, batterij leeg, had ik weer. Ik raapte mijn tas op en zocht een deur, die ik wonder boven wonder vond zonder te struikelen. Eenmaal op de gang waren mijn ogen wat gewend aan het duister en ik besloot de volgende kamer te testen, ik tastte af en opende een kamerdeur. Misschien dat er een bed stond waar ik op zou kunnen pitten vannacht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik bedaarde mezelf en veegde mijn tranen van het lachen weg. ,,Bedoel je jouw rokende PC?'' vroeg ik, opnieuw grijnzend. Ik wist echt wel wat ze bedoelde, ik had het allang geroeken. Vers mensenbloed. Ze zuchtte geërgerd en ik zei daarom maar. ,,Rustig joh, ik weet het. Mensenbloed.'' ik keek haar aan, aan die strijdlustige en hebberige ogen te zien had ze dorst. ,,ga je gang, she's all yours. Ik heb niet zo'n dorst nu.'' zei ik, ik had net pas nog gedronken en zat eigenlijk nog aardig vol. ,,Als ik jou was zou ik trouwens wel opschieten, we zjn vas tniet de enige die het ruiken. Die lafaards zouden haar vast willen verdedigen.'' ik wist dat het een meisje was door de geur van haar bloed en ik schatte haar ongeveer even oud als mij.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    :$

    Odile - Slechte vampier.

    Ik aarzel niet en gris het touw en een vlijmscherp jachtmes uit mijn kast des doods. Ik wil bloed en ik wil het nu! En aangezien die sterveling zo onbeleefd is geweest inbreuk te maken op onze privacy weet ik wel een passende straf. Gevoed door de woede van mijn zojuist overleden pc en mijn dorst naar bloed sluip ik geluidloos door de gangen van de enorme villa. Ik hoor iemand een verdieping hoger aan een kamerdeur prutsen. Die geur.. die zalige zoete geur van vers bloed. De geur van leven waar ik weldra een eind aan ga maken. Ik slik mijn kwijl in en word wat haastiger. Ik heb weinig geduld en ik weet net zo goed als Faith dat die verraders me niet ongestraft een mens zullen laten doden. Ik sluip de trap op, druk mezelf tegen een wand en kijk om het hoekje. Daar zie ik haar staan. Een meisje met zwart haar en rode highlights. Ze heeft smaak. Het meisje heeft het eindelijk voor elkaar gekregen de deur te openen. Het zal de laatste deur zijn die ze opent, denk ik bloeddorstig.
    Ik wrijf het haar uit mijn ogen, leg het touw goed over mijn schouder en pak mijn mes. Ik ben klaar voor de aanval. Laat het verdomme niet mislopen!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 21:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is trouwens niet de bedoeling dat ze dood gaat he >x'D


    Dewi - Mens.
    Ik liep naar binnen en zette mijn tas neer, mooie kamer as het. Okay, oud, maar groot. Terwijl ik rondkeek viel mijn oog op een jongen die op een bank zat (Savoy 8D). Whoeps, hier had ik geen rekening meegehouden. Wat nou als het een of andere pedo was of beruchte seriemoordenaar? De moed zakte me in de schoenen en ik slikte de brok ik mijn keel weg. ,,Ah..'' mompelde ik en beet op mijn onderlip, ondertussen had ik zwaar het idee dat ik bekeken werd.. En dan had ik het niet over de jongen voor me.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Above: Klopt, vandaar dat ik dat nog open hou en er nog genoeg mogelijkheden zijn voor goede vampiers of anderen om het voor me te verpesten 8DD


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha xD Ze staat nu toch bij evil gassie, dus achja :'D Anders laat ik er wel heel ahrd wegrennen ofzo, komt goed (: Maar ik dacht, laat ik 't even melden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy Mensgeval
    Ze kwam al snel aan bij het huis en gooide eerst het kleine tasje wat ze had meegenomen, waar een aantal haarstrikjes en dergelijke inzaten, over het hel, waarna ze de spijlen greep en er zelf behendig overheenklom. Ze bleef echter haken aan de bovenkant en viel, gelukkig kon ze zich opvangen, maar alsnog voelde ze de schok, toen ze opstond merkte ze dat haar knieën en handen volledig open lagen.

    Savoy Bad vampire.
    Hij keek op. ".. Oh? Jou ken ik niet." Hij kwam dichterbij, zijn hoofd schuin, haar bekijkend van top tot teen, terwijl hij haar heerlijke geur inademde. Zijn mond begon letterlijk en figuurlijk te wateren, het was te lang geleden..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zie dat ze nu al de kamer in is gegaan. Ik heb weinig tijd meer. Het is hier te stil en dat bevalt me niet.
    Mijn adrenalinepeil wordt flink opgepompt en ik zet het op een lopen richting de deur. Ik trek mijn mes, smijt de deur open en kijk het overrompelde meisje met vurige ogen aan. Ik trek mijn mes en loop op haar af. Ze zet een paar stappen naar achteren. Ineens flitsen mijn ogen naar het bed, waar Savoy op zit.
    'Jij..' zeg ik kwaad. 'Waarom je haar niet?,' sis ik. Hij lijkt niet de minste interesse in me te hebben. Het is dat hij ondood was, anders had ik hem samen met deze verdoemde ziel een enkeltje Hel gegund.
    'Genoeg gepraat. Je gaat eraan. En maak het me niet zo makkelijk,' grijns ik en wend me weer tot het meisje.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 18:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi - Mens.
    ,,Ik ah..'' ik frunnikte aan mijn haren. ,,Sorry dat ik zo binnenviel?'' mompelde ik en zette stapje naar achteren en bekeek 'm vluchtig. Vanwaar ide hebberige.. of nee, hongerige blik? Was ie uitgehongerd ofzo? OMg, het was toch geen kannibaal he? Opeens wordt ik overrompeld door een of ander persoon met iets glimmends, al gauw is het me duidelijk dat het een mes is. Ik slik even, nietwetend wat te doen. maar he, wat had ik eigenlijk te verliezen? Niet veel als je bedacht wat ik doorstaan had. Daardoor kalmeerde ik, ik keek van het meisje naar de jongen die elkaar blijkbaar kende. Wegrennen nu? Nee, mij kennende zou ik vast struikelen en plat op mijn gezicht gaan. Fail.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy Mensgeval
    Ze kwam al snel aan bij het huis en gooide eerst het kleine tasje wat ze had meegenomen, waar een aantal haarstrikjes en dergelijke inzaten, over het hel, waarna ze de spijlen greep en er zelf behendig overheenklom. Ze bleef echter haken aan de bovenkant en viel, gelukkig kon ze zich opvangen, maar alsnog voelde ze de schok, toen ze opstond merkte ze dat haar knieën en handen volledig open lagen.

    Savoy Bad vampire.
    Hij staarde Odile nogal droog aan, terwijl hij een wenkbrauw optrok. "... Je bindt er ook echt geen doekjes om he? Bemoei je met je eigen zaken. Ga je computer maken. Whatever. Ze liep míjn kamer in, ze is van mij." Hij zette een stap naar haar toe. "Begrepen?" Zijn mond was één strakke lijn, zijn ogen stonden dreigend.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3