• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - slechte vampier.

    Au. Dat deed zeer. Even word ik afgeleid en denk terug aan mijn vermoorde pc. Het zal me niks verbazen als die valse Savoy hier achter zit. Ik slik alle scheldwoorden in en wend me tot het meisje. Hij kan de pot op. Ze is van mij. En als het hem niet bevalt dan moet hij er maar om vechten. Ik kijk in haar ogen. Ze weet werkelijk niet waar ze in is beland. Ze is bang en daardoor gaat haar bloed nog sneller stromen. Ik snuif het bloed op. Heerlijk. Ik loop op haar af en leun ontspannen naast haar tegen de muur.
    'Jij hebt geen idee wie we zijn hé? Wát we zijn.' Ik grijns en ontwijk de kwade blik van Savoy die haar voor zichzelf wil. Hij kan me wel vermoorden. Hij haat het als we hem niet gehoorzamen. Het meisje schudt haar hoofd terwijl haar ogen inmiddels zo groot zijn als schoteltjes. Ik glimlach. 'Ik heb dorst. En wat ik wil is jouw bloed.' Ik kom overeind en ga voor haar staan. Ik buig naar voren en lik langs haar hals. Ze begint te beven van angst en er komt niks meer uit haar strot. Heerlijk als ze zo bang zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Candy Mensgeval
    Ze pakte haar tasje op en duwde de zware deur open, waarna ze naar binnen trippelde. Met ogen als schoteltjes keek ze om zich heen, haar mond halfopen. Het was zo groot, en ouderwets.. en donker. Ze rilde even en sloot de deur achter zich.

    Savoy Bad vampire.
    "Jezus, heb je soms stekkers in je oren? Ze is van mij, niet van jou!" Hij greep de armen van het trillende meisje en trok haar naar zich toe, een laag grommend geluid ontsnapte zijn keel. Hij duwde het meisje op bed en hoorde haar een klein gilletje slaken, zijn vuisten ballend keek hij Odile nu razend aan. "Rot óp."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik lach even spottend en wandel ontspannen de kamer door.
    'Je lijkt wel een pitbull. Alles waar jij je tanden in zet laat je niet meer los.' Even laat ik mijn verleidelijke kant zien. Ik loop heupwiegend op hem af. 'Ergens.. is dat best opwindend.' Mijn oog valt op het meisje dat kwetsbaar op bed ligt. Ze denkt vast dat ze verkracht wordt. Op zich geen vreemde theorie. Hoe lang zou Savoy al droog staan?
    Ik hurk neer zodat ik met mijn gezicht op dezelfde hoogte als het hare kom. Langzaam aai ik langs haar hals.
    'Ik wil haar, Savoy. Laat me er niet om vechten. Want ik win toch, dat weet je.'


    No growth of the heart is ever a waste

    x7UP schreef:
    Oooewh, vet awesome 8D En haaii masked, ja ik ken jou ^_^
    Weet alleen niet of jij mij nog kent ^o)
    Nevermind. Ik drop je even in mijn vriendenlijst :'D


    EN WEET JE WAT VET AWESOME IS :33 Q is niet zo streng als DD
    dus we kunenng ewoon vechten enzo xD (Er zijn zelfs stories
    met 18+ shit en dingen over drugsverslaving dus dat is zeg maar
    zo'n beetje tegenover gestelde van DD? :P)

    Yeah, je mag hier inderdaad over 18+ zaken schrijven :'D
    Maarre.. wat is DD?


    No growth of the heart is ever a waste

    DumDumDum. Woeshja, Dewi is inmiddels op het bed belandt xD
    DD= digidier. Site voooool RPG's, maar onprofrotwoord.
    Onproffesioneel. (fout gespeld, aargh xD)

    Dewi
    Alles ging supersnel en voordat ik 't wist lag ik op ét bed, ik krabbelde overeind en ging rechtop zitten terwijl ik naar de twee ruziende mensen keek. Terwijl hun aan het bekvechten waren had ik mooi de tijd om even na te denken, stom, ik had weg kunnen rennen.. Maar zoals ik al zei, ik zou vast languit gaan. Dus dacht ik na, wat had ik te vrezen? Ik vreesde de dood niet langer. Het kalmeerde me en ik frunnikte even aan mijn kettinkje. Na een tijdje had ik mezelf weer onder controle. Ik was niet bang voor de dood, als ik er was, was hij er niet.. En als hij er wel was, was ik niet meer. (haha, van een of andere filosoof xD Geleerd bij filosofie les) INeens kwam het meisje op me af en ik vroeg me plots af waarom ze om me vechtten.. Ze had het over bloed gehad? Wth, waren het toch kannibalen? Ik keek het meisje, eigenlijk de vrouw, ze was duidelijk ouder dan ik, deze keer zonder angst aan. Deze keer liet ik niet over me heen lopen, had ik al trouwens al gemeld dat ik nogal apart ben? Sinds de dood van mijn ouders, niet dat het me veel kan schelen, maar een normaal persoon had het nu waarschijnlijk in zijn broek gedaan.. Opeens voelde ik haar hand langs mijn hals gaan en ik sloeg 'm weg, als ze maar niet dacht dat ik me zo over zou geven, smekend om me te laten leven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Damn.. Jij bent goed!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Huh? Wie bedoel je? :'D En je mag joinen hoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wilt iemand even vertellen wat er allemaal gebeurd is? n___n


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ofcourse.

    Dewi kwam binnen liep kamer in bij Savoy (slechte vampier) en toen kwam Odile (ook slechte vampier) die Dewi ook als slachtoffer zag en nu zijn die twee om Dewi aan het bekvechten xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, dan zal ik Gawyn wel even sturen om haar te redden xD

    Gawyn
    Hij hoorde van de benedenverdieping een hoop geschreeuw en gerommel. Met een zucht liet hij zich van zijn geïmproviseerde bed glijden, en concentreerde zich, in de hoop te ontdekken waar de ruzie nu weer over ging. Hij zuchtte diep toen hij hoorde dat Savoy en Odile weer eens een meningsverschil hadden. Dat kon nooit goed uitpakken...
    Hij stommelde de trap af, en toen hij de deur openmaakte, zag hij meteen ook het onderwerp van de ruzie. Een mensenkind. Hij staarde haar met zijn grote, blauwe ogen aan, waarna hij met volle snelheid op haar afrende en haar weggriste bij de andere vampiers.
    "Goh, behoud jullie waardigheid, alsjeblieft," zei hij met een frons, waarna hij zich met een halve glimlach naar het mens keerde. "Let maar niet op hun, hoor. Ze zijn... een beetje... hoe zeg je dat in het Nederlands... ongemanierd."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Oh, btw, ik heb nog een mensje gemaakt, Anthony :)


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Gawyn is droog x'D
    Lily is er vanmiddag niet en ik ook niet dus
    vrees dat we vanaaf pas echt verder gaan xo zal zo btw even reageren


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dewi
    Opeens kwam er een ander persoon binnen gerend, ik keek 'm verbaasd aan en shudde even mijn hoofd. ,,Niet op letten?'' vroeg ik kalm en bekeek de jongen, was hij ook zoals hun? Wilde hij me zelf vermoorden? Ik wist het niet en besloot dat het weinig nut had om daar over te gaan piekeren. ,,Ze willen em vermoorden en jij zegt dat ik niet op ze moet letten?'' ik fronste en keek even naar het stel, dat nu nogal verbaasd keek. Mijn blik ging terug naar de jongen en ik beet op de binnenkant van mijn wang, in wat voor situatie was ik nou weer beland? Misschien droomde ik wel, haast onopgemerkt kneep ik in mijn arm. Shit, niet dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goed vampiertje
    "Ze willen je niet vermoorden, hoor," zei hij geruststellend. "Ze willen op z'n hoogst een heel klein beetje drinken. Toch, jongens?" voegde hij er enigszins dreigend aan toe. Toen zweeg hij even; een denkrimpel verscheen op zijn voorhoofd.
    "Ach, hoe onbeleefd van ons!" riep hij plots uit. "We hebben ons nog niet eens voorgesteld aan onze gast. Ik ben Odar Gawyn Peadar MacAndrew - noem me maar Gawyn - en die andere onbeschoftelingen heten Savoy en Odile." Hij keek het mensenmeisje met een brede glimlach aan - hij besefte niet dat zijn vrij scherpe hoektanden nu nogal goed in zicht waren - en vroeg: "En u, mijn dame? Mag ik uw naam weten?" Hij maakte een kleine buiging, waarna hij haar weer met dezelfde brede glimlach aankeek.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ik w8 evne op lily en tanzdiktator xD
    Anders zijn hun theekransje aan t houden terwijl
    Odile en Savoy tsja.. niksen? ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.