• Hallo allemaal,
    Allereerst moet ik mijn excuses aanbieden. Wat in het topic [Mod-vraag] Off-topic blijven gaan na waarschuwing staat, moeten jullie maar snel vergeten. Er ging iets niet helemaal goed gegaan.
    Hier een nieuw topic;

    Een heel tijd hebben de mods als volgt gehandeld;
    In een topic waar off-topic werd gegaan, word 3 keer gewaarschuwd en dan word het topic gesloten.
    Met 3 keer waarschuwen bedoelen we;
    - Jullie gaan offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan gewoon door met offtopic gaan / weer offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan nogmaals door met offtopic gaan / nog een keer offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan alsnog door -> slotje.

    We hebben gemerkt dat dat waarschuwen niet echt (meer) helpt. Na de eerste waarschuwing gaan jullie bijna altijd gewoon door. Daarom passen we vanaf nu ons handelen aan als het gaat om offtopic gaan;
    In een topic waar offtopic word gegaan, word één keer gewaarschuwd en dan word het topic gesloten.
    Daarmee bedoelen we;
    - Jullie gaan offtopic -> waarschuwing. Jullie hebben het misschien niet door.
    - Jullie gaan door met offtopic gaan / gaan weer offtopic -> slotje.

    De offtopic regel is er om het niveau van het forum op peil te houden. Sommige users, die niet mee doen met offtopic gaan, vinden het niet fijn als er twee gesprekken plaats vinden in één topic, in plaats van alleen één over het onderwerp.

    Wat is on-topic en wat is off-topic?
    On-topic;
    - Als je direct reageert op de beginpost, op het onderwerp.
    - Als je reageert op een reactie van iemand anders, en de reactie van die andere persoon moet dan wel on-topic zijn.
    - Als je reageert op de reden van het topic, tenzij je bedoeling daarmee is de topicstarter te beledigen .

    Offtopic;
    - Als je zegt; Dit doet me denken aan ... - iets heel anders -
    - Als je een reactie plaatst die nergens op slaat.
    Bijvoorbeeld; In een topic over een wetsvoorstel dat nu behandelt word; ‘Honden zijn schattig.’
    - Als je je mening geeft over hoe iemand anders zich gedraagt (in dat topic), behalve als het topic gaat over gedrag van andere users, natuurlijk.


    We willen jullie ook vragen dit aan ons, de moderators, over te laten, en er niet zelf iets van te zeggen. Dit geld trouwens ook voor andere overtredingen. Vaak valt het niet goed bij de andere users, als jij er iets van zegt als user. De meldknop mag je natuurlijk altijd gebruiken.

    We hopen dat jullie je vanaf nu dus weer aan de regels houden, want wij zouden het ook heel jammer vinden dat we anders zoveel topics zouden moeten sluiten.

    Met vriendelijke groeten van alle moderators van Quizlet.nl

    Het is ook nogal sneu voor de Topic-starter, als er iemand anders offtopic gaat & 't topic word meteen gesloten.

    PurpleCow schreef:
    Waarom is mijn reactie weg? O.o

    Omdat je een paarse koe bent; het is discriminatie.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    Het is ook nogal sneu voor de Topic-starter, als er iemand anders offtopic gaat & 't topic word meteen gesloten.

    Het is ook sneu als andere mensen offtopic gaan in iemands topic terwijl zij daar helemaal niet over kan meepraten ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wist niet dat "Dit doet me denken aan" ook offtopic was. :'X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Het is ook sneu als andere mensen offtopic gaan in iemands topic terwijl zij daar helemaal niet over kan meepraten ^^



    als ze op mijn topic offtopic gaan dan probeer ik juist ongemerkt toch nog naar het topic toe te gaan maar dat kan dus nu ook niet meer (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt wel op mijn suggestie+copyright. Xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    WBitch schreef:
    (...)


    als ze op mijn topic offtopic gaan dan probeer ik juist ongemerkt toch nog naar het topic toe te gaan maar dat kan dus nu ook niet meer (cat)


    dan word je topic doodgekillt. (cat)

    Ik denk dat het niet zo goed is op te dreigen met een slotje.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Serieus? Yay.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan niet zeggen dat ik het een vooruitgang vind.


    effort never betrays you

    Dat viel mij ook op :O

    Goed dat het beter gaat gecontroleerd worden!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lipsy schreef:
    Ik kan niet zeggen dat ik het een vooruitgang vind.
    _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    best wel grappig als we in dit topic offtocpic zouden gaanxD

    Even serieus, dan zijn 9 van de 10 reacties die ik geef off-topic. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat 'n achterlijke nonsens. :-) Is dit het beste wat jullie konden verzinnen?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.