• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De joepie zet De JB en de TH fans op tegen elkaar. Met wat houden die zich bezig --'

    btw ; Heb je op de laaste pagina bij 'Volgende week' Al gekeken ?!

    C'mon een artikel over : `Charlotte (13) Word gepest omdat ze emo is.´ Volgens mij weet de joepie niet eens wat een 'emo' is. Het is trouwens ook niet cool om emo te zijn hoor, als je van jezelf zegt ; ik ben emo dan ben je wrss maar 'nen dikke wemo' Je hoeft er niet eenz zwart uit te zien om emo er uit te zien. Emo komt van emotioneel, en dus zijn het mensen die gewoon wat sneller droevig worden.

    Waar gaat de wereld Toch Naar toe ?! MuziekOorlog,emo's.. wat komt er nog binnekort ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Euh jah inderdaad dat gaat er over
    Maar JB en TH schrijven allebei hun teksten zelf. En niet alleen TH die van JB doen dat ook. Maar liedjes coveren dat is toch niet erg, en hoeveel heeft JB er gecovert 2 of zo


    Live life limitless.

    (...)
    vind ik ook! als je het 1 keer hebt gehoord, kan je het helemaal meezingen! en wat jullie zitten te zeiken dat TH niet hun eigen teksten schrijven, of dat er toch veel man meehelpt, bij JB niet ofzo?! da's toch bij iedere band dat ze die tekst nog 10 keer herlezen en herschrijven enzo! en, de tekst van TH, die heeft tenminste betekenis, die van JB misschien ook, maar ik ga de moeite niet doen die op te zoeken hoor! en dat bedoel ik dus ook, mense die TH niet moeten, gaan dat wél opzoeken, om zo TH te kunnen gaan uitschelden ofzo, dat doe ik dus niét bij JB!


    idd bij elke tekst dat door iemand van een groep geschreven word,word nog eens aangepast enzo.
    maar het liedje blijft de zelfde betekenis hebben dat door die groepslid is geschreven/bedoeld


    (srr praat een beetje moeilijkxD)


    I need you like a heart needs a beat

    De joepie zet De JB en de TH fans op tegen elkaar. Met wat houden die zich bezig --'

    btw ; Heb je op de laaste pagina bij 'Volgende week' Al gekeken ?!

    C'mon een artikel over : `Charlotte (13) Word gepest omdat ze emo is.´ Volgens mij weet de joepie niet eens wat een 'emo' is. Het is trouwens ook niet cool om emo te zijn hoor, als je van jezelf zegt ; ik ben emo dan ben je wrss maar 'nen dikke wemo' Je hoeft er niet eenz zwart uit te zien om emo er uit te zien. Emo komt van emotioneel, en dus zijn het mensen die gewoon wat sneller droevig worden.

    Waar gaat de wereld Toch Naar toe ?! MuziekOorlog,emo's.. wat komt er nog binnekort ?!

    ja, je hebt gelijk! veel "emo's" zijn helemaal niet emo! maar ze willen het zijn, omdat bill het is :S echt zielig als je het mij vraagt! oke, je kan je look wat verandere, omdat je dat nu pas hebt ondekt ofzo, en het best wel cool vind, maar daarom ga je jezelf toch nog niet emo noemen? zielig! de look doet er eens nog niet om! je kan ook emo zijn, zonder dat iemand het weet, behalve je bf die vaak bij je is dan!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nou sorry hoor! ik heb helemaal niks tege de JB of toch niet tegen hun persoon zelf, ma kan er gewoon niet tege dat iederéén JB voortrekt, gewoon omdat zij er "normaal" uitzien :O het gaat hier verdomme toch nog om de muziek? of niet soms? want het valt vooral niet op, dat de joepie JB véél beter vind dan TH je ziet het zelfs al op de cover! JB in het groot , TH in het klein eronder! nee, het valt vooral niet op *trekt sarcastisch gezicht* dus da's mijn probleem! niet JB zelf, maar door al degene die daardoor TH gaan achteruit schuiven!


    Hou toch op zeg!Het kan niet altijd gaan zoals JIJ wilt,NEE dat mag de joepie toch zelf bepalen jezus zeg¬¬' en trouwens als je een échte TH-fan bent,dan weet je voor jezelf dat TH beter is dan JB.Dus what the fuck is your problem?Ik vind TH kwalitatief ook beter,maar dat wil niet zeggen dat JB een keertje niet op de voorpagina mag.Djeez,TH heeft er vaak genoeg gestaan,dus gun JB dat ook&doe gewoon niet moeilijk¬¬'


    Lalalalalalalala.

    ik eb de joepie gelezen, de prentjes van Tokio Hotel uitgeknipt en dan eb ik em verscheurd
    als ge een jongerentijdschrift maakt over muziek dan zou ge geen bands of artiesten mogen voortrekken, er zit al bijna in elke joepie een poster van de JB van Tokio Hotel was da zo ni, ik ben egenluk wel blij dat Tokio Hotel bijna ni meer in de joepie staat of op TMF word gedraaid want dan nemen de haters af en daardoor worden ze minder commercieel opgenomen

    (...)

    Hou toch op zeg!Het kan niet altijd gaan zoals JIJ wilt,NEE dat mag de joepie toch zelf bepalen jezus zeg¬¬' en trouwens als je een échte TH-fan bent,dan weet je voor jezelf dat TH beter is dan JB.Dus what the fuck is your problem?Ik vind TH kwalitatief ook beter,maar dat wil niet zeggen dat JB een keertje niet op de voorpagina mag.Djeez,TH heeft er vaak genoeg gestaan,dus gun JB dat ook&doe gewoon niet moeilijk¬¬'

    van mij màg JB op de voorpagina, geen probleem daarmee, maar wel met het feit, dat het plots gedaan is met TH de ene week stonden ze nog op de voorpagina en zijn 2 pagina's aan hun geweid, en de week drp staat JB op de voorpagina en is voor hun 2 pagina's geweid, en staat er niks meer van TH in :O mij echt niet erg dat JB op de voorpagina staat enzo, en dat ze meer over hun gaan vertellen, want TH heeft er idd al genoeg ingestaan, maar kunnen ze dan dat niet langzaam afbouwen en er toch nog af en toe iets inzetten van hun? en nu staat er nog iets in, is het om ambras te make tusse TH fans en JB fans! opstokers als je het mij vraagt! en nogmaals, ik heb niks tege JB zelf of hun échte fans, maar tege hun wannabe fans!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nouw Bill is toch ook geen emo.. hij heeft gewoon een alternative stijl. met andere Woorden, Bill's look is uniek, weetje.. Bill is gewoon uniek x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik eb de joepie gelezen, de prentjes van Tokio Hotel uitgeknipt en dan eb ik em verscheurd
    als ge een jongerentijdschrift maakt over muziek dan zou ge geen bands of artiesten mogen voortrekken, er zit al bijna in elke joepie een poster van de JB van Tokio Hotel was da zo ni, ik ben egenluk wel blij dat Tokio Hotel bijna ni meer in de joepie staat of op TMF word gedraaid want dan nemen de haters af en daardoor worden ze minder commercieel opgenomen

    ja, da's wel waar, je hebt gelijk :)
    maar denk toch dat de haters niet zo vlug ga stoppe me fans lastig te valle hoor, ook al draaien ze ze niet meer op tmf, da's zelfs nog redenen te meer dat TH haters fans gaan lastigvallen met: 'zie, ze spelen ze zelfs nie meer, ze zijn te slecht!' en zo van die dingen! maarja, hopelijk stopt dat na een paar maand ofzo..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    van mij màg JB op de voorpagina, geen probleem daarmee, maar wel met het feit, dat het plots gedaan is met TH de ene week stonden ze nog op de voorpagina en zijn 2 pagina's aan hun geweid, en de week drp staat JB op de voorpagina en is voor hun 2 pagina's geweid, en staat er niks meer van TH in :O mij echt niet erg dat JB op de voorpagina staat enzo, en dat ze meer over hun gaan vertellen, want TH heeft er idd al genoeg ingestaan, maar kunnen ze dan dat niet langzaam afbouwen en er toch nog af en toe iets inzetten van hun? en nu staat er nog iets in, is het om ambras te make tusse TH fans en JB fans! opstokers als je het mij vraagt! en nogmaals, ik heb niks tege JB zelf of hun échte fans, maar tege hun wannabe fans!




    Ik snap je ergens wel,maar kijk als ze er nu niks inzetten en TH komt weer terug en heeft volgend jaar een nieuwe cd,reken maar dat ze er dan vaak in zullen staan.En als dat niet het geval is ga ik even een briefje sturen naar de redactie(A).Nou maar wacht gewoon af,des te leuker om volgend jaar weer heel veel van TH te zien x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik sta in de Joepi!!!!!!!!! pagina 11 bij jullie reacties charissa!!! x'D me is proud!!!


    *He's the one.

    Ik bn proud!! OMG ik sta er in x'D


    *He's the one.

    De JB-fans ga niet kakken op mijn reactie in de joeppie ke das mijn mening!!


    *He's the one.

    Ik bn proud!! OMG ik sta er in x'D


    ik heb het geleze


    I need you like a heart needs a beat

    CHARISSA O:

    Ik heb je reactie gelezen,das gemeen.Maar ergens heb je toch gelijk x'D


    Lalalalalalalala.