• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    IK DOE MEE


    Lalalalalalalala.

    Oke x'D


    *He's the one.

    x']


    Lalalalalalalala.

    echt wel!!!!! die hannah vermorden we!!!

    ik doe mee

    echt wel!!!!! die hannah vermorden we!!!

    okey! ik doe mee! net alsof, tokio hotel nemen hun carriere niet serieus! bill bleef zelfs nog zinge, ook al was de pijn in zen keel niet meer te harde! dat wil toch wel iets zegge hoor! denk niet dat JB dat zou doen, als 1 van hun pijn had aan hun keel, en dan nog wel met een cyste! zeg dan nog es dat bill niet voor zen fans leeft!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik voel me best wel goed nu omdat ik in de Joeppie sta x'D


    *He's the one.

    DOMME HANNAH,HANNAH IS EEN SLET HANNAH IS EEN SLET AND WE GONNA KILL HER^^


    Lalalalalalalala.

    (...)
    okey! ik doe mee! net alsof, tokio hotel nemen hun carriere niet serieus! bill bleef zelfs nog zinge, ook al was de pijn in zen keel niet meer te harde! dat wil toch wel iets zegge hoor! denk niet dat JB dat zou doen, als 1 van hun pijn had aan hun keel, en dan nog wel met een cyste! zeg dan nog es dat bill niet voor zen fans leeft!

    ik denk ook ni dat de JB brieven zouden sgrijven aan de fans zoals Bill al meer dan twee keer eeft gedaan

    Ik voel me best wel goed nu omdat ik in de Joeppie sta x'D



    xD


    I need you like a heart needs a beat

    x'D ik liet het aan mijn ma zien zei zo,,, manmanman wat ga ik hier nog mee maken!!!


    *He's the one.

    x'D ik liet het aan mijn ma zien zei zo,,, manmanman wat ga ik hier nog mee maken!!!

    whaha zalig! nja, mijn ma kent de JB denk ik eens nog niet, en TH vind ze wel vrij goed! maar zij vind de haters van TH er ook wel over gaan! ik heb haar verteld over dat meisje in anterpe die afgeslage is gewoon omda ze fan is! mijn ma vond dat er ook wel ferm overgaan! gelukkig mag ik nog met tokio hotel stuff over straat lope alleen :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik breek JB altijd bij mijn ma af, zei weet dat ik ze haat en ja x'D


    *He's the one.

    De joepie is gewoon… De joepie :') En er staat onzin in, zoals in elk magazine van dat soort ^^ Maar anders verkoopt het toch niet meer?
    Ik schoot gewoon in de lach toen ik het las x'D Ik ga me er niet druk over maken, dat zou gewoon belachelijk zijn :') Haat je TH? Mij best. Haat je JB? Ook goed. Haat je ze allebei? Whatever!
    Snappen jullie mijn standpunt een beetje? Mij maakt het gewoon niets uit wat de smaak is van anderen, want ik blijf bij die van mij ^^ Dat TH hun nummers niet zelf schrijft, wist al heel lang (Cd-boekjes ^^), maar de liedjes zijn goed, dus maak ik me niet druk :') En songteksten gaan gewoon bijna altijd over hetzelfde, face it :')
    Dus luister gewoon naar wat je goed vindt en lach met artikels zoals dat van in de joepie ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik breek JB altijd bij mijn ma af, zei weet dat ik ze haat en ja x'D

    mijn nicht is ook zo fan van TH, en toen vroeg ik zo eens aan mijn tante (via mijn ma) of ze artikelen van TH wil bijhouden, maar natuurlijk wil die nicht dat hebben, maar kwam ik daar aan, had die nicht allemaal artikelen van JB uitgeknipt :O die had verstaan dat haar ma zei dat ik artikelen van JB wou...ze geloofde het ook niet, dat ik fan was van JB, nja, kweet niet waarom zei dat wist, dat ik daar geen fan van was...maar 'k moest die artikele dus niet hebbe :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    haha verbrand ze zou ik zo zeggen :X


    *He's the one.