• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik moet de joepie nog halen ^^

    maar ik weet al dat weer dikke zever ga zijn

    joepie is gwn dom en wannebee , ze zette dinge erin da ze vinde in andr beokjes en zetten dan nog een beetj zever bij dat geen waar is


    Gilles (ll)

    haha verbrand ze zou ik zo zeggen :X

    ik scheur ze altijd, de papierbak zit in de kortste keren vol met allemaal dingen van JB die gescheurt zijn

    haha verbrand ze zou ik zo zeggen :X

    whaa ja, kon ik doen, maar dat komt té haterig over, 'k wil niet teveel op TH haters gaan lijken! ik vind JB niet goed, punt! maar daarom haat ik de jongens in kwestie niet, ik ken ze ook niet persoonlijk, en ik heb amper intervieuws van ze gezien, maar 'k vind hun muziek gewoon niet goed, en 'k vind ze ook een té hoge dunk hebben! mijn menig!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik bn het helemaal met je eens,, dat lensen dt gwn niet begrijpen dat we hun muziek slecht vindne!!!


    *He's the one.

    vroeger zat ik ze ook uit te sgelden en dan eeft er een jongen gezegd van; je doet net als een TH-hater. hij is namelijk fan van beide (TH&JB) sindsdien laat ik ze gwn zijn en sgeld ik ze niet meer uit maar dat houd me niet tegen om artikels te scheuren

    Ik bn het helemaal met je eens,, dat lensen dt gwn niet begrijpen dat we hun muziek slecht vindne!!!

    uhu! een vriendin van mij is fan van TH én JB (raar...) eerst had ik geprobeerd JB uit haar hoofd te praten, maar dat lukt niet, dus nu leg ik er mij bijneer, maar zij ook bij het feit dat ik JB niet goed vind! en toch zijn we nog steeds even goed vrienden!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joa dat si bij nog erger mijn bf is fan van JB maar niet van TH ik bn fan van TH en niet van JB BIg Problem maar we accepteren het!! x'D


    *He's the one.

    (...)
    uhu! een vriendin van mij is fan van TH én JB (raar...) eerst had ik geprobeerd JB uit haar hoofd te praten, maar dat lukt niet, dus nu leg ik er mij bijneer, maar zij ook bij het feit dat ik JB niet goed vind! en toch zijn we nog steeds even goed vrienden!



    Ik ben ook van alletwee fan hoor.Maar even een vraagje,waarom probeerde je JB uit haar hoofd te praten?¬¬' ze mag toch zelf weten waar ze fan van is,als Charissa dat ook bij mij zou doen,dan waren we al lang geen vriendinnen meer hoor.


    Lalalalalalalala.

    Weet imand het emailadres van de joepie?? (A)

    lekker ben jij drm doe ik het ook maar niet x'D


    *He's the one.

    (...)
    uhu! een vriendin van mij is fan van TH én JB (raar...) eerst had ik geprobeerd JB uit haar hoofd te praten, maar dat lukt niet, dus nu leg ik er mij bijneer, maar zij ook bij het feit dat ik JB niet goed vind! en toch zijn we nog steeds even goed vrienden!

    mijn beste vriendin haat Tokio Hotel en zij eeft er geen problemen mee dat ik er fan van bent

    En toch vind ik de hele situatie lachwekkend :')

    :X

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    lekker ben jij drm doe ik het ook maar niet x'D


    (puh)


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Ik ben ook van alletwee fan hoor.Maar even een vraagje,waarom probeerde je JB uit haar hoofd te praten?¬¬' ze mag toch zelf weten waar ze fan van is,als Charissa dat ook bij mij zou doen,dan waren we al lang geen vriendinnen meer hoor.
    nou, niet echt uit haar hoofd praten, maar eerder haar aan het verstand te praten, dat ze nog steeds fan moet blijven van TH, omdat ze anders in mijn ogen een meeloopster is! want er was een tijdje, toen JB nog maar pas beroemd was en dus fucking "in" was, dat ze echt bijna niks meer zei over TH maar alleen nog maar over JB en toen dacht ik wel dat ik kon ontploffen! maar nu is het terug beter :D wij doen nog steeds hyper als het over TH gaat en over JB praat ze niet met ikke in de buurt :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Weet imand het emailadres van de joepie?? (A)
    redactie@joepie.be


    I need you like a heart needs a beat