• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    Die fans zijn gewoon teringzielig.
    Maar Selena en Bieber wisten dat dit zou gebeuren, dus moeten ze niet gaan lopen te janken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind da echt OMG, ookal is Justin Bieber u droomjongen maar 1 kan hem krijgen hij kan ni me alle meisjes over de hele wereld samen zijn.
    Ik vind ze echt aanstellers, gun hem toch da plezier..
    Ik vind die haters da doodsbedreigingen sture echt zielige levenloze mensen..


    Stop wishing, Start doing..

    Besides, ik vind 'Belieber' zo'n onnozel/stom woord! O_o

    Doodsbedreigingen gaan inderdaad ver over de lijn maar wat kan je eraan doen?... Vroeg of laat draait hun verstand wel bij. En als ze eens goed nadenken moeten ze weten dat die twee niet lang zullen samen blijven.
    Mij boeit het geen ene reet. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Achja, waar gaat het naartoe met de wereld. Die Bever-fans gaan gewoon te ver. Ze moeten Selena met rust laten, precies alsof Pieper ooit met één van hen zou daten x_x'


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oké, ik heb volgens mij wat gemist, piepjonge Bieber en 18 jarige Selena? (krul)

    Maar indeed, dat zijn geen echte fans, als fan moet je blij zijn voor je idool, vind ik persoonlijk.

    Inderdaad, -nu vind ik me een goede fan, al ben ik geen fan van Bieber-

    Haha. Ja eigenlijk vind ik dei fans gewoon te zielig voor woorden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel grappig (nerd) No one messes with the Beliebers, lol.
    Edit: Het is natuurlijk wel zielig van die fans, maar toch, het is toch hilarisch? Of is dat gewoon mijn soort humor, haha.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 13:19 ]

    ik vind het ongeloofelijk zielig. vergeet ff mijn 'omg annalynne gaat eraan' moment

    maar ik heb teminste nooit rechtstreeks iets naar haar getweet ofzow, het was bij mn vriendinne da ik da zei, dusjah... maar echt brieven of tweets sture naar selly is zoooo fuckin laag! ze is zowat de laatste disney die nog niet echt negatief in de pers zijn geschreven! respect voor demi hoor, want ik hou van haar, maar die foto's waren n beetj erover.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 13:01 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben blij voor hun (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    sommige fans zijn gewoon echt te erg. ik ben zelf ook fan, maar doodsbedreigingen naar Selena sturen omdat ze met justin samen is ga ik niet doen. Ik vind ze trouwens best een leuk stelletje. Maar ik weet niet waarom. doordat ze samen zijn heb ik minder de neiging om stories over bieber te schrijven. :P

    Die fans van tegenwoordig hé...
    Maar ik ben bly voor Selena & Justin! ;D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 13:14 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nah, ik begrijp Selena niet echt, eerder zei ze dat ze een oudere vriend wilt, na haar ervaring met Nick -Jonas- ... En nu gaat ze met Justin Bieber. Die 2 jaar jonger is, toch? Maar die doodsbedreigingen zijn inderdaad echt overdreven! Hoop dat ze gelukkig zijn. Meer woorden heb ik daar niet vuil aan te maken.. _O_


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Het is toch hun leven? Als zij gelukkig zijn moeten de fans toch ook gelukkig zijn, niet?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Naja, boeiend :O This wel erg voor haar, maar dat krijg je ervan als je met bierbuik over straat gaat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.