• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    Futuristic schreef:
    een meisje heeft zelfmoord gepleegd wegens hun relatie had ik op twitter gelezen.
    dat vind ik persoonlijk best wel zielig en ziek.


    Dat meen je niet O_O Ik kan écht niet bevatten dat je daarom zelfmoord gaat plegen. wtf.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    selena had kunnen verwachten dat dit zou gaan gebeuren.
    nouja ik ben het wel met je eens. ;)


    Life is a beautiful struggle

    omg die selena haters zijn geen echte fan ze moete juist blij zij voor hem
    gun hem toch plezier k zal wel jaloers zijn ma blijf fan mijn bff is erg veel fan van JB en selena gomez ze blijft gwn fan van selena gomez en JB ze vind het niet erg ma juist leuk wie denke jullie wel da jullie zijn god

    Eerlijk gezegd kan ik er met mijn hoofd niet bij dat je zo verliefd kunt zijn op een persoon waarmee je nog nooit hebt gesproken dat je doodsbedreigingen naar zijn liefje gaat sturen. Ik bedoel, ik geef toe dat ik af en toe ook wel obsessed kan zijn door een zanger/acteur, of -vooral!- een personage uit een boek, maar op die manier zou ik nooit reageren, en ik vind het ook best zielig dat die fans schijnen te vergeten dat selena ook maar een meisje is dat gekwetst kan zijn door zoveel haat, ik geloof niet dat dat iemand ooit onverschillig zou kunnen laten.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:45 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    sommige "fans"(als je dat ooit fans kan noemen) zijn nou emaal gestoord


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xJelena schreef:
    Eerlijk gezegd kan ik er met mijn hoofd niet bij dat je zo verliefd kunt zijn op een persoon waarmee je nog nooit hebt gesproken dat je doodsbedreigingen naar zijn liefje gaat sturen. Ik bedoel, ik geef toe dat ik af en toe ook wel obsessed kan zijn door een zanger/acteur, of -vooral!- een personage uit een boek, maar op die manier zou ik nooit reageren, en ik vind het ook best zielig dat die fans schijnen te vergeten dat selena ook maar een meisje is dat gekwetst kan zijn door zoveel haat, ik geloof niet dat dat iemand ooit onverschillig zou kunnen laten.

    Dat vind ik nou ook. Die fans denken helemaal niet na hoe het zou zijn als hun Selena waren. Alle bedreigingen die je krijgt, dat arme kind moet vrezen voor dr leven omdat ze een vriend heeft.. Dat is toch gewoon ziekelijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap ze niet (diegene die die bedreigingen stuurden) Selena heeft al met Nick Jonas, Taylor Lautner enz (<-als ik dat moet geloven) gehad. Ze is die doodsbedreigingen inmiddels bijna gewend ;)
    Laat ze lekker. Kleine kans dat hij ooit iets met een fan zal beginnen.


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    whahahaha LOL xD


    Only those who listen can hear

    Ze zeggen zelf dat ze geen relatie hebben.
    Maar Justin Bieber is ook weer betrapt toen hij zoende met een fan


    http://basjbieber.hyves.nl/album/59441964/januari/rzbi_pjs/fotos/1208408281/0/qXzS/


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Je hebt wel gelijk, behalve dan dat ik mijn grootste vijand absoluut wel dood wens, en ja, ik weet hoe het is om iemand te verliezen en dan nog, het is echt iemand die het leven niet waardig is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Srry ze, die kinderen zijn zielig..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ja, dat gaat er over (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb dorst...:Y)


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    ik ben een echte fan en ik vind het ook niet leuk dat hij zoend met Selena. maar iemand doodsbedreigingen sturen is echt zielig


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Hingucker schreef:
    Je hebt wel gelijk, behalve dan dat ik mijn grootste vijand absoluut wel dood wens, en ja, ik weet hoe het is om iemand te verliezen en dan nog, het is echt iemand die het leven niet waardig is.

    Naar mijn mening is iedereen het leven waardig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.