• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    Ik vind het echt zielig als je als fan dat doet. Het lijkt me dat je als fan blij bent voor je idool.

    Gestoorde fans die hun idool geen echte liefde gunnen, alleen hun achterlijke obsessie liefde voor zijn uiterlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    die fans die haar bedreigen zijn geen echte fans een echte fan is blij voor hem dat hij een meisje heeft kunnen vinden die egt van hem houd


    I'm so in love

    Ik snap ook niet waarom dat mensen haar bedreigen,
    be happy for them.


    <3

    1988 schreef:
    Ik vind het wel grappig (nerd) No one messes with the Beliebers, lol.
    Edit: Het is natuurlijk wel zielig van die fans, maar toch, het is toch hilarisch? Of is dat gewoon mijn soort humor, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben zelf geen fan van Selena of Justin,
    maar ik vind het toch wel zielig van de mensen, die zichzelf fans noemen.
    Echte fans zouden blij moeten zijn voor hem.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Die fans hebben gewoon geen leven. Ze kunnen beter zelf een leuk vriendje gaan zoeken in plaats van Selena te bedreigen.

    Alhoewel ik moet zeggen dat ik ze totaal niet bij elkaar vindt passen, maargoed, misschien is dat ook omdat ik persoonlijk nooit een vriendje van twee jaar jongen zou willen hebben. Nu niet tenminste, jongens zijn dan gewoon een stuk kinderachtiger (cat).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    tja dat krijg je nou eenmaal als ster

    een meisje heeft zelfmoord gepleegd wegens hun relatie had ik op twitter gelezen.
    dat vind ik persoonlijk best wel zielig en ziek.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lol'd. Had ze kunnen verwachten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zat er al op te wachten :P Het duurde langer dan ik dacht, haha


    Life is hard and then we die

    Ik vind dit eerder grappig. Lach me dood.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Futuristic schreef:
    een meisje heeft zelfmoord gepleegd wegens hun relatie had ik op twitter gelezen.
    dat vind ik persoonlijk best wel zielig en ziek.

    dat is idd zielig en ziek


    I'm so in love

    Haar doodwensen omdat zij geen leven hebben is best levenloos.

    Wow, weirde zin O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Futuristic schreef:
    een meisje heeft zelfmoord gepleegd wegens hun relatie had ik op twitter gelezen.
    dat vind ik persoonlijk best wel zielig en ziek.

    ..Dan is er toch wel iets ziekelijks mis met je.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.