• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    MOCMOC schreef:
    Achja, waar gaat het naartoe met de wereld. Die Bever-fans gaan gewoon te ver. Ze moeten Selena met rust laten, precies alsof Pieper ooit met één van hen zou daten x_x'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind dit echt zielig ik heb bijvoorbeeld een enorme crush op Joe Jonas die nu samen is met Ashley natuurlijk vind ik dat jammer maar wat kan ik er aan doen,de kans dat hij verlieft op mij word is 0,000000001 zelfs minder,en als het uit is met Ashley zal hij vast voor iemand anders kiezen maar die iemand anders is geen gillende geoserdeerde fan die de ganse dag posters zit te kussen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    die fans díe het doen zijn gestoord.
    Dan ben je toch geen echte fan? Van beide niet trouwens..
    Face the truth :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Die fans zijn gewoon zielig....
    Het is hun leven waar bemoeien die fans zich mee??


    May the odds be ever in your favor

    die fans hebben geen leven.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ey, ik vind het allemaal te overdreven worden.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik denk dat iedere artiest wel doodsbedreigingen krijgt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    I don't care at all.

    Wel,
    ik heb een vijand die ik zo veel haat!:Lady GaGa.
    Maar ik ga haar toch ook geen doodsbedreigingberichtjes sturen!
    Ik luitser wel naar een paar liedjes van haar,maar ik vind haar alleen niet mooi!So What!
    Als jullie echte fans zijn van Selena Gomez of Justin Bieber dan zou je hen geluk wensen!En ik wens ze geluk omdat ik een fan ben van ze allebei!


    ...

    Nymphetamine schreef:
    Die fans zijn gewoon teringzielig.
    Maar Selena en Bieber wisten dat dit zou gebeuren, dus moeten ze niet gaan lopen te janken.


    een meisje heeft zelfs zelfmoord gepleegd echt erg!


    Kill them with kindness.

    MOCMOC schreef:
    Achja, waar gaat het naartoe met de wereld. Die Bever-fans gaan gewoon te ver. Ze moeten Selena met rust laten, precies alsof Pieper ooit met één van hen zou daten x_x'


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Zo'n mensen zijn ronduit belachelijk xd
    like get a life (:


    Save me from myself.

    Ik vind dat zo zielig. Ga toch naar www.google.nl


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het ziek van die fans, net alsof hun ooit Justin gaan daten. Jelena is echt héel cute.


    live the life you love

    Ik zou het grappig vinden als ze nju zwanger word ofso al die meisjes kei hard in schok xD