• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    ik ben bieberfan,en mag Selena ook niet echt maar ik ga haar dus echt geen doodsbedreigingen sturen ofso dat is gewoon echt te zielig, als ik haar niet mag ga ik ook geen tijd aan haar vuil maken en dat moeten die andere beliebers ook niet doen echte fans zijn gelukkig als Juistin dat ook is!


    Believe.

    Ik vind het zo dom, als je echt fan bent dan ben je blij voor haar en dan gaa je haar niet met de dood bedreigen dan ben je nogal dom bezig ;s


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Lol, dat arme kind. Naja, ze had het kunnen verwachten. Als er echt iets gebeurt heeft ze vast wel 20 bodyguards bij zich om de bieberfans af te weren.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    1602011 schreef:
    Inderdaad, -nu vind ik me een goede fan, al ben ik geen fan van Bieber-

    Jonashead schreef:
    (...)

    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood


    klopt ik ben het daar mee eens
    ik ben belieber maar om haar daar nou doodsbedreigingen voor te sturen vind ik wel zoo idioot.
    Ik ben juist blij voor ze en ik vind het echt zo dom dat ze dan die dingen gaan sturen.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    haha, alsof hij door die bedreigingen wel met jóu neemt.


    it's so empty living behind these castle walls

    xbiebettex schreef:
    Ik snap ze niet (diegene die die bedreigingen stuurden) Selena heeft al met Nick Jonas, Taylor Lautner enz (<-als ik dat moet geloven) gehad. Ze is die doodsbedreigingen inmiddels bijna gewend ;)
    Laat ze lekker. Kleine kans dat hij ooit iets met een fan zal beginnen.

    wij stayers Jonasfans waren BLIJ :Y) van Taylor weet ik niet

    het zal wel, als ze verliefd zijn dan zijn ze verliefd.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    boeient,...


    Only those who listen can hear

    Ik ben niet fan van beiden, maar ik vind het gewoon zielig dat ze niks kunnen doen of geen tienerleven kunnen leiden. Weetje hoe veel mensen 3 verschillende vriendjes/vriendinnetjes hebben in 3 maanden?
    Maar hun zijn dan natuurlijk meteen players.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Srry hoor, maar ik vind het gwn echt wanhopig dat ze haar bedreigen via mailtjes etc. Het gaat om een 16 jarige, die ze toevallig leuk vinden.(volgens mij kan je niet ECHT op iemand zijn , tenzij je hem ECHT kent..)
    Dat kind mag toch ook vrij zijn en verkering hebben met wie hij wil?? :S


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik schoot echt keihard in de lach toen ik 'Selenator' las.

    OT: Als die fans kunnen fantaseren over met Justin Bieber samen zijn, kunnen ze toch ook wel fantaseren dat hij haar dumpt? Tsss.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw, best sneu...
    Hoe ver kunnen mensen wel niet gaan, =.=

    Ik vind het wel grappig. :Y)


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Nymphetamine schreef:
    Die fans zijn gewoon teringzielig.
    Maar Selena en Bieber wisten dat dit zou gebeuren, dus moeten ze niet gaan lopen te janken.



    daar ben ik niet mee eens, als je verieft ben ga je je niet verstoppen om zoiets te verkomen, dan zou het geen echte liefde zijn. dat ze daar kinderachtig over gaan doen is dan wat anders, maar ik begrijp dat het niet leuk moet zijn


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.