• Om één of andere reden mis ik de oude Quizlet wel.. Misschien heb ik het fout, maar vroeger ging alles er véél actiever aan toe.. En toen zaten mijn oude buddy's hier nog op, en nu denk ik niet meer.. Ofwel zitten ze er maar af en toe op, en hebben we geen contact meer..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:25 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hm, ik weet eigenlijk niet of Q minder actief is geworden. Het lijkt wel altijd zo, maar het lijkt elk jaar opnieuw zo. Eigenlijk is Q nog even actief maar dan met andere mensen en andere topics.


    Your make-up is terrible

    Nja, ik ben gewoon blij met Q, vroeger was ook leuk, nu nog steeds.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met ''De vroegere Quizlet'', maar ik denk dat ik toen nog niet actief was. Maar eigenlijk kan ik het wel begrijpen, want ik vond het vorig jaar ook gezelliger dan nu, met al die ruzies en aanstellers. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, ik begrijp het wel, maar er hebben hier eigenlijk nooit echt vrienden van mij op gezeten. xd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Hm, ik begrijp het wel, maar er hebben hier eigenlijk nooit echt vrienden van mij op gezeten. xd

    Bij mij waren het ook niet echt vrienden dat ik in het échte leven kende. Maar gewoon, je leert hier nieuwe mensen kennen. Kan daar mee praten, en soms deel je dezelfde interesses en dat heb ik nu helemaal niet meer.. Vind ik best jammer.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vroeger was alles beter 8D

    Ik zit hier op vanaf ehm, 2008, dus ik weet niet of ik tot de 'vroegere' groep behoor, maar ik vond de sfeer vroeger wel gemoedelijker :'D Nja, nu lijkt er soms zoveel afstand te zitten tussen users.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Vroeger was alles beter 8D

    Ik zit hier op vanaf ehm, 2008, dus ik weet niet of ik tot de 'vroegere' groep behoor, maar ik vond de sfeer vroeger wel gemoedelijker :'D Nja, nu lijkt er soms zoveel afstand te zitten tussen users.

    Ja, jij behoort tot de vroegere groep. Samen met Renée, Lize, Annelies, Tanya, Lindsey, etc..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Simbelmyne schreef:
    Vroeger was alles beter 8D

    Ik zit hier op vanaf ehm, 2008, dus ik weet niet of ik tot de 'vroegere' groep behoor, maar ik vond de sfeer vroeger wel gemoedelijker :'D Nja, nu lijkt er soms zoveel afstand te zitten tussen users.


    Ik denk juist dat er nu minder onderscheid word gemaakt tussen de populaire en de niet populaire users.


    Your make-up is terrible

    ik zit hier ook al vanaf begin 2008, was wel anders en wat gezelliger.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk juist dat er nu minder onderscheid word gemaakt tussen de populaire en de niet populaire users.

    Ik heb daar eigenlijk nooit onderscheid van gemaakt, maar ja de populaire waren nét dat iets actiever..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brighten schreef:
    (...)
    Ik heb daar eigenlijk nooit onderscheid van gemaakt, maar ja de populaire waren nét dat iets actiever..


    Ja dat is wel zo, maar er waren veel meer topics van 'Die is lief' 'Ik ga trouwen met' en dat soort dingen. Allemaal mensen die een topic maakten voor iemand die ze kenden van Q enzo. Nu mag dat niet meer dus is dat ook veel minder.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk juist dat er nu minder onderscheid word gemaakt tussen de populaire en de niet populaire users.

    Ik ervaar zelf, als mod zijnde dan, dat er nu soms een afstand gecreëerd wordt :'D En dat was vroeger niet zo, hoor :') En dan bedoel ik niet omdat mods 'hoger' staan, maar, nja (: Zal er maar niet een heel verhaal van maken. En zoals ik al zei, de sfeer was gemoedelijker. Je hebt nu nog steeds dat er meer 'populaire' users zijn en mindere en dat zal je ook altijd houden. Ik vind nog steeds dat er wel een afstand is :x Maar, opzich, zijn we soms ook wel weer een eenheid. Om 't zo maar te noemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ik ervaar zelf, als mod zijnde dan, dat er nu soms een afstand gecreëerd wordt :'D En dat was vroeger niet zo, hoor :') En dan bedoel ik niet omdat mods 'hoger' staan, maar, nja (: Zal er maar niet een heel verhaal van maken. En zoals ik al zei, de sfeer was gemoedelijker. Je hebt nu nog steeds dat er meer 'populaire' users zijn en mindere en dat zal je ook altijd houden. Ik vind nog steeds dat er wel een afstand is :x Maar, opzich, zijn we soms ook wel weer een eenheid. Om 't zo maar te noemen.



    Ik ervaarde het juist dat ze allemaal bij elkaar zaten en de rest er een beetje buiten viel. Ik hoorde daar nooit echt bij, er werd amper op dingen van mij gereageerd enzovoorts. Dat is nu wel iets minder. Maar nu heb je het nog steeds wel een beetje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik ervaarde het juist dat ze allemaal bij elkaar zaten en de rest er een beetje buiten viel. Ik hoorde daar nooit echt bij, er werd amper op dingen van mij gereageerd enzovoorts. Dat is nu wel iets minder. Maar nu heb je het nog steeds wel een beetje.

    Ik ging meer mijn eigen gang toen :') Dus, ik lette daar eigenlijk niet echt op :'D Ahh, maar ik zal zoveel mogelijk op je reageren, hoor :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik ervaarde het juist dat ze allemaal bij elkaar zaten en de rest er een beetje buiten viel. Ik hoorde daar nooit echt bij, er werd amper op dingen van mij gereageerd enzovoorts. Dat is nu wel iets minder. Maar nu heb je het nog steeds wel een beetje.

    Dat had ik ook, maar ik bleef gewoon mijn zegje doen. En trok me er niet echt veel van aan. En inderdaad, nu reageren er wel iets meer mensen..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)