• Om één of andere reden mis ik de oude Quizlet wel.. Misschien heb ik het fout, maar vroeger ging alles er véél actiever aan toe.. En toen zaten mijn oude buddy's hier nog op, en nu denk ik niet meer.. Ofwel zitten ze er maar af en toe op, en hebben we geen contact meer..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:25 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mmm ik weet niet (A)
    ik heb echt al een paar jaar een Account, maar ik zat er nooit op. En nu bijna elke dag hoeze levensloos. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen :X


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb net hetzelfde.. totaal geen contact meer met vriendinnen vanop Quizlet ):


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk juist dat er nu minder onderscheid word gemaakt tussen de populaire en de niet populaire users.


    hier ben ik het redelijk mee eens dus.


    Alleen maar tranen van geluk

    Trouwens, ik heb wel goede vrienden op quizlet gemaakt, dat wil ik even zeggen, maar ik zit er nu sinds vorig jaar november net een jaar op..


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had deze acount al heel lang, maar kging er niet zo veel op.
    Pas begin dit schooljaar.

    Scandal schreef:
    Nja, ik ben gewoon blij met Q, vroeger was ook leuk, nu nog steeds.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vroegâh was er nog geen forum... dat was pas cool.
    Maar oké, ik vond het een paar jaar geleden wel gezelliger. Dan werd er op je gereageerd en toonden users echt interesse.


    Today will be Girl's Day party with you~

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik ken het ''oude'' Q niet, dus het boeit mij ook niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    Volgens mij was het vroeger ook leuker.
    Maar goed, ik zit hier pas een jaar dus ik weet niet 8D

    Sesamestreet schreef:
    Hm, ik begrijp het wel, maar er hebben hier eigenlijk nooit echt vrienden van mij op gezeten. xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.