• Om één of andere reden mis ik de oude Quizlet wel.. Misschien heb ik het fout, maar vroeger ging alles er véél actiever aan toe.. En toen zaten mijn oude buddy's hier nog op, en nu denk ik niet meer.. Ofwel zitten ze er maar af en toe op, en hebben we geen contact meer..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:25 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Maaaaar, de sfeer was beter ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brighten schreef:
    (...)
    Ja, jij behoort tot de vroegere groep. Samen met Renée, Lize, Annelies, Tanya, Lindsey, etc..

    Ik vermoedde dat al toen ik je beginpost las.
    Ik zit hier al sinds 2007. Van voor het forum zelfs nog, toen werd er ook heel veel plezier gemaakt.
    Maar zoals Assassin al zei: Q verandert steeds, komen nieuwe mensen bij en oude gaan weg. En als je zo vol bent van hen, dan heb je waarschijnlijk hun msn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Simbelmyne schreef:
    Maaaaar, de sfeer was beter ^^.

    Tot die conclusie zijn we dus gekomen ;p.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brighten schreef:
    (...)
    Ja, jij behoort tot de vroegere groep. Samen met Renée, Lize, Annelies, Tanya, Lindsey, etc..

    Lize, ja dat was een vriendin van mij.
    Ze komt nu nooit meer sinds een maand of drie en ze had wel eens 'r profiel on actief gemaakt.
    Ik vind het echt jammer, want ik kon het echt goed met haar vinden en zo.
    Maar ja, het is niet anders. Er bestaat ook nog een leven buiten Q.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    (...)
    Lize, ja dat was een vriendin van mij.
    Ze komt nu nooit meer sinds een maand of drie en ze had wel eens 'r profiel on actief gemaakt.
    Ik vind het echt jammer, want ik kon het echt goed met haar vinden en zo.
    Maar ja, het is niet anders. Er bestaat ook nog een leven buiten Q.

    Ja, Lize was écht geweldig. Maar dat van dat leven buiten Q, begrijp ik volledig (:!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik mis Lize :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ken al die mensen die jullie op noemen neit eens. maar ik vind Q gezellig en ja kan nieuwe mensen ontmoeten, en soms wel dingen vertellen die je nooit aan je vrienden groep zou vertellen, dat is fijn. Maar zoals jullie over Q praten, (mensen boven mij) lijkt het wel of de site van nu een beetje een slechte kopie is. maar ja jullie hebben gelijk het leven gaat door ook buiten Q =D


    When words fail music speaks

    Er is nou toch ook weer een nieuwe groep? Die Quizletmsngroep of Quizletgang of zoiets? =S Die toen ook zo onwijs leuk gingen "woef"-en?


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    Er is nou toch ook weer een nieuwe groep? Die Quizletmsngroep of Quizletgang of zoiets? =S Die toen ook zo onwijs leuk gingen "woef"-en?



    Ja, maar dat is maar een klein, irritant groepje.


    Your make-up is terrible

    Simbelmyne schreef:
    Vroeger was alles beter 8D

    Ik zit hier op vanaf ehm, 2008, dus ik weet niet of ik tot de 'vroegere' groep behoor, maar ik vond de sfeer vroeger wel gemoedelijker :'D Nja, nu lijkt er soms zoveel afstand te zitten tussen users.

    Same here.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hm... Toen ik hier net kwam, begin 2009 was het inderdaad heel anders dan nu :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Simbelmyne schreef:
    Vroeger was alles beter 8D

    Ik zit hier op vanaf ehm, 2008, dus ik weet niet of ik tot de 'vroegere' groep behoor, maar ik vond de sfeer vroeger wel gemoedelijker :'D Nja, nu lijkt er soms zoveel afstand te zitten tussen users.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zit hier pas een jaar, dus ik kan er weinig over zeggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je bedoelt 1 jaar terug= Ja toen was het druk.

    Mercurial schreef:
    Ik zit hier pas een jaar, dus ik kan er weinig over zeggen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.