• Om één of andere reden mis ik de oude Quizlet wel.. Misschien heb ik het fout, maar vroeger ging alles er véél actiever aan toe.. En toen zaten mijn oude buddy's hier nog op, en nu denk ik niet meer.. Ofwel zitten ze er maar af en toe op, en hebben we geen contact meer..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:25 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik kan niet zeggen dat het vroeger actiever was, het was gewoon anders dan nu.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb ook dat gevoel precies. Vroeger zat ik echt altijd op quizlet, maar tegenwoordig kan quizlet me nog maar weinig plezieren. De story's zijn anders geworden, en de mensen op het forum zijn ook anders. Maar minder actief is het niet meteen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Quarterback schreef:
    Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met ''De vroegere Quizlet'', maar ik denk dat ik toen nog niet actief was. Maar eigenlijk kan ik het wel begrijpen, want ik vond het vorig jaar ook gezelliger dan nu, met al die ruzies en aanstellers. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik mis het niet echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, 'k denk het niet, 'k vind het eigenlijk nu ook goed ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sesamestreet schreef:
    Hm, ik begrijp het wel, maar er hebben hier eigenlijk nooit echt vrienden van mij op gezeten. xd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hmja, dunno.
    Vroeger kon je meer, maar nu ken ik leukere mensen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik mis het niet want daar zit ik er nog te kort op 8D (sinds mei ongeveer)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ken het ''oude'' Q niet, dus het boeit mij ook niet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Elke site evolueert en verandert, dat gebeurt en daar kan niemand iets aan doen of veranderen. Om nou te zeggen dat het negatief verandert is, nee, dat zal ik niet doen. Ik ben hier ook al heel lang, ik heb ook alles meegemaakt, en ja, alles is anders. Users zijn weggegaan en users zijn er bij gekomen, het forum is veranderd, de site is veranderd. Alles heeft positieve en negatieve kanten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik ken het ''oude'' Q niet, dus het boeit mij ook niet.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Altijd dat maar gezeik om 'vroeger was alles beter.' Niet alleen hier, maar overal hoor ik het. Ik zou zeggen: Denken aan vroeger mag, maar ga niet zitten zeuren omdat het niet meer hetzelfde is XD Niet speciaal tegen jou hoor, maar ik word gewoon gek van iedereen die daar steeds over zeikt XD


    Life is hard and then we die

    Hm... ik denk dat er gewoon een nieuwe generatie quizletters is gekomen en de oude er geen tijd meer voor heeft, ook al willen ze het heel erg graag.
    Of er gebeuren gewoon dingen in je leven dat je het nut van heel quizlet niet meer inziet, omdat je bijvoorbeeld niet meer zo achter je verhalen enzo staat. x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik zit hier pas ... vorig jaar, dacht ik. Maar ... ik snap je wel.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik eet wel toen ik nog op mijn vorig account zat dat ik meer postte.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.