• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het was me nog niet opgevallen, maar je hebt hartstikke gelijk hoor!
    Dat heb ik precies hetzelfde met mijn zusje. Dan vraag ik me af, waar is het fatsoen gebleven..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het wel met je eens. Elk forum heeft regels en daar moet je je maar gewoon aan houden. Als je het daar niet mee eens bent, moet je maar lekker buiten gaan spelen.
    Verder blijf ik ook bij m'n punt dat sommige mensen internet veel te serieus nemen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het sws niet eens zo heel streng op quizlet ofzo.
    Ik bedoel, sommige regels zijn toch gewoon logisch?


    Alleen maar tranen van geluk

    PrincesSnape schreef:
    Het was me nog niet opgevallen, maar je hebt hartstikke gelijk hoor!
    Dat heb ik precies hetzelfde met mijn zusje. Dan vraag ik me af, waar is het fatsoen gebleven..
    Yes! Maar dat heb ik bij heel veel mensen tegenwoordig, niet alleen op quizlet. Op quizlet valt het eigenlijk dan wel mee xD


    Life is hard and then we die

    ik vind het op q nog meevallen wacht tot je eens op mijn school komt daar kan je heel lang zoeken achter een greintje fatsoen geloof me schatje daar kan je eeuwen achter zoeken, maar vinden zul je het niet.

    on-topic: persoonlijk vind ik de forumregels niet zo heel streng en vind ik het ook best meevallen van lengte enzo dus degene die er nog steeds nie tegen kunnen, stufu jongens moet je maar eens kijken op andere forumsites daar mag je practical nothing.


    Change, the only good thing in this world.

    LiquidSugar schreef:
    Ik ben het met je eens. (cat)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik vind eigenlijk wel dat je gelijk hebt (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zeuren hoort tegenwoordig nou eenmaal bij Quizlet (krul)


    -

    I couldn't agree more :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    I agree.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben het met je eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ergens ben ik het met je eens, maar ik vind stiekem dat ik zelf niet echt te spreken heb, want ik ga nogal snel offtopic, bewust of onbewust. ;x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 10:21 ]

    Wow, ik klik op die link en het eerste wat mij opvalt is dit --> READ FIRST: forum rules!

    Anyway, ik ben het met je eens.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik ben het ook met je eens! : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oke. Misschien moet ik af en toe minder erg reageren. En als ik naar de regels keek naar de vampire freak dingens, daar zou ik gelijk geband worden. En ik stiekem een goeie voornemen: Me eigen gedragen op Quizlet.


    "Ignite, my love. Ignite."