• Nou look, ik heb dus me eigen styl blablablaaaaa. Maar de mensen om me heen vinden dat wat raar.. en niemand in me familie ziet er zo uit als mij, een beetje een standaard kutzooitje :'D Maar nu ga ik Zaterdag naar me opa en oma en dan gaan ze me vast een preek geven -_- daar heeft me moeder me al over gewaarschuwd. En ik weet ook dat ze dat gaan doen, want ze vinden piercings in het gezicht en dat Alternatieve niks!

    Wie heeft hetzelfde? Dat de familie wat kuttig doet over jou uiterlijk..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik draag wa ik wil muh oudrs wete da ,
    als mijn ma iets toond van klere en i don't like it
    i don't wear
    and she knows it

    engels is nie zo goed van mij ^^ maar meestal vinde ze mijn styl ok ,


    Gilles (ll)

    me pa en mn ma steunen me er kei veel in mijn moeder geeft me zelfs dingen uit de london en zo ze vind het leuk dat ik me anders kleed dan de anderen maar dat komt omdat mn broer ook zo is maar die is alto


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Men moeder en vader kan het niet schelen hoe ik eruit zie, men bomma vind me lelijk, zegt ze elke keer als ik bij haar ben -_- en voor de rest ken ik mijn familie niet ;o

    like bij mij is het ong. hetzelfde als bij jou. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    mijn ouders vinden het best hoe ik eruit zie,
    als ik me maar goed erbij voel =3
    en mijn oma's en opa en tante en ooms moesten wel even wennen aan het idee dat ik make-up ging dragen enzo.
    maar ze zeiden niets vervelends ofzo =3

    Mijn oom maakt nog wel eens grapjes over mijn kledingstijl, maar dat doet hij ook bij mijn nicht, die zich gewoon 'normaal' kleed. Mijn smaak is gewoon vreemd, niet alternatief ofzo. En mijn oma heeft een afschuwelijke hekel aan mijn broek waar gaten in zitten. Maar dat is dan gewoon pech voor haar want ik vind hem wel mooi :'D

    Mijn moeder vind mijn stijl vet cool :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn manier van kleden is nogal.. apart. De ene keer zie ik dr ubernetjes uit en dan weer aLtoW. Mijn opa en oma vinden het niet erg, m'n opa grapt er soms wel eens over. Hij heeft dezelfde zwarte humor als ik. Zeg ik, omdat ik een tijdje terug een begrafenis had: Wat trek je aan dan? Hij zo: Gewoon, wat zwarts. Je hebt toch genoeg zwarte kleding, dat komt wel goed :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vader zegt soms dat ik er als een clown uitzie omdat ik soms teveel blush op heb, héhé


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    mijn zus vind mijn style niks-maar ze is zelf een huppelkut-
    en volgensmij heeft de rest van mijn familie er niet zo'n probleem mee-hoop ik- x]


    T O K I O H O T E L < 3

    bij mij in de familie mag je zelf weten hoe je eruit ziet maar veel familieleden gaan dan over je praten en dat geeft je pa en ma ook geen goed beeld maar ik heb mijn eigen styl en daar hebben andere niks over te zeggen,,
    ook mijn familie niet
    X


    Haters make me Famous

    blahblahblah schreef:
    'Madena, even serieus, begin jij emo te worden?'


    haha, neejoh, dat meen je niet.
    Ik vind jou geen emo lijken? o.o

    OT: Mijn ouders vinden me gewoon?
    Ik ben zegmaar, geen emo of gothic ofzo. o.o


    Smiling but close to tears.

    Niets :')
    ik draag gewoon waar ik goed in zit, en daar zeggen ze nooit iets op dus :')

    Mijn vader vindt het wel stoer dat ik een eigen stijl heb :').
    De rest van de familie vindt het maar niets.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn grootouders zijn in de vorige eeuw blijven hangen (meisjes=kleedjes of op zijn minst lange rokken) wel ik en rokken/kleedjes dat gaat niet samen dus je bent niet de enige die zo een vreselijk lange en saaie preek krijgt


    Change, the only good thing in this world.

    De meesten zeggen niets, ze laten me zijn wie ik ben. Het gaat om karakter, niet om uiterlijk. (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.