• Nou look, ik heb dus me eigen styl blablablaaaaa. Maar de mensen om me heen vinden dat wat raar.. en niemand in me familie ziet er zo uit als mij, een beetje een standaard kutzooitje :'D Maar nu ga ik Zaterdag naar me opa en oma en dan gaan ze me vast een preek geven -_- daar heeft me moeder me al over gewaarschuwd. En ik weet ook dat ze dat gaan doen, want ze vinden piercings in het gezicht en dat Alternatieve niks!

    Wie heeft hetzelfde? Dat de familie wat kuttig doet over jou uiterlijk..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb ook zoiets van mijn eigen style, maar ik heb het geluk dat mijn moeder van precies hetzelfde houd als ik XD


    "Let them eat cake!"

    Mijn moeder vind het ook niet zo leuk zoals ik me kleed. Skinny Jeans en een Capuchon en Sneakers met felle kleuren. Terwijl mijn moeder me liever ziet in een rokje met frisse kleuren zoals babyroze, geel, en lichtblauw en paars. Ze koopt me altijd maar paars. Ik snap het niet, IK ga het toch aandoen? x'd


    All this dampness is damp.

    De ene kant van de familie heeft allemaal precies zo'n fase had dus die reageren goed op mijn piercing blabla.
    En dan de andere kant heeft echt zoiets van eh.. Is dat niet een beetje te ver.

    Maar ach.

    Mijn opa en oma negeren me. [: Mn andere oma heeft er totaal geen problemen mee, en mijn ouders ook niet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mijn ouders vonden het vroeger niet zo leuk
    maar nu zijn ze er al aan gewend :D


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Voiceless schreef:
    Mijn vader vindt het wel stoer dat ik een eigen stijl heb :').
    De rest van de familie vindt het maar niets.

    weetje dat mijn vader dat ook eerst zei x'D

    ik had dat vroeger:Y)
    Maar nu zeggen ze gewoon niets meer, omdat ik verandert ben, en nu durf ik van me af te bijten.


    Let's do this poo