• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met piercings en tatoeages zouden overal moeten kunnen werken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hel schreef:
    (...)

    maar het gaat niet over allemaal gaten en tattoo's
    plus, een advocaat/zakenman loopt in een pak en kan letterlijk zijn nek tot zijn tenen verbergen dus die vrij weinig problemen. Kijk eens naar de meeste Japanse zakenmannen, zonder hun driedelige pak zitten die er ook letterlijk onder van nek tot voeten.

    Ik vind dat het wel moet kunnen, ook al gebeurd het helaas niet.

    Jawel, het gaat toch over mensen met piercings en tattoo's. Ik zou t niet fijn vinden als ik zo'n tokkie als advocaat had met een lippiercing en een tattoo op zn hoofd of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja vind ik wel.


    --

    Oneens. Ik vind dat je ze mag hebben, maar je moet je wel kunnen aanpassen he. Mensen die denken 'shut the fuck up, ik vind het mooi & leuk, dus dat is niet jullie probleem', die vind ik flauw. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Laten we zeggen; ik ben erg pro-piercing/tattoo. Ik wil er zelf ook heel graag een paar.
    Maar laten we zeggen;

    Ik word volgende week geopereerd. En ik heb liever niet dat dat door een man met studs in zijn voorhoofd, 5 piercings in zijn gezicht, en zijn hele gezicht vol met tattoos gedaan wordt. Omdat EN die man met een naald in mijn been gaat, EN ik daar heel kwetsbaar opgesteld lig, EN hij dan ook nog eens er 'afschrikkend; uit ziet voel ik me daar dan niet lekker bij.

    Snappen jullie? Ik leg het weer eens heel vaag uit. >.<

    Helemaal mee eens! Hun hebben ook een kans. Wat boeit het nou of die personen een tatoeage of piercing hebben? Het zijn ook mensen.
    Je moet ze niet gaan veroordelen.


    The happiest girl

    Oneens, bij sommige beroepen heb je een voorbeeld functie en vind ik dat het in ieder geval niet zichtbaar moet zijn.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sabcandy schreef:
    Helemaal mee eens! Hun hebben ook een kans. Wat boeit het nou of die personen een tatoeage of piercing hebben? Het zijn ook mensen.
    Je moet ze niet gaan veroordelen.


    Dus als jouw oma overlijdt (voorbeeld) en dan komt er zo'n gast die crematie ofzo allemaal regelt en hij lykt zeg maar op Ben Saunders qua tattoo's en heeft ie ook nog veel piercings.. Zou je dat nou echt prettig vinden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eens, maar ligt er ook aan wat voor welk.. Like een dokter ofzow.. liever niej ;P ook veiliger voor hun eige.. Maar een leraar ofzow.. wrm niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Helemaal mee eens.
    Oke, als je helemaal onder de piercings en tatoeages zit..
    Dat is wel ordinair zegmaar..
    Maar 1 piercing ( die maybe niet eens zichtbaar is? )


    X

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    eigenlijk wel ja


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Amistad schreef:
    Eens, maar ligt er ook aan wat voor welk.. Like een dokter ofzow.. liever niej ;P ook veiliger voor hun eige.. Maar een leraar ofzow.. wrm niet?


    wat is er mis met een dokter met een piercing of tatoo?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    Hope goes lost but never dies.